3 Aralık 2008 Çarşamba

PS1













Ne zamandır bu çantayı yazmak istiyorum, aklımdan çıkmış. Evrak çantası, kurye çantası artık ne derseniz o tipte, saplı ve uzun askılı çantalar pek bir in bu aralar, duymayan kalmasın. Mulberry, YSL.. gibi koleksiyonlarında bu tarz çantalara yer veren markalara en son Proenza Schouler katıldı ki, hepsinden daha büyük sükse yaptı. Bugune kadar sadece giyim alanında faaliyet gosteren markanın arkasındaki ikili Jack McCollough ve Lazaro Hernandez, adını New York devlet okulu sisteminden aldıkları PS1 adlı ilk çanta serilerini Aralık'ta çıkarttılar. Daha önce Balenciaga'nın Lariat bag ile, açtığı yoldan ilerleyerek ilk örneklerinin Mary Kate -Ashley Olsen, Vanessa Traina .. gibi tarzına hayran oldukları arkadaşlarına vererek büyük bir akıllılık yapıp, merak edilip, patlamasını sağladılar.


Deri, süet, piton gibi malzemelerden yapılan PS1 serisi, büyük boy, orta boy ve clutchlardan oluşmakta. Ben en çok large deri veya süet olanları beğendim. Siyah, gri, hardal.. gibi benim favorim olan 3 renk dışında koleksiyonda kahve, beyaz, lacivert.. gibi renkler de mevcut.


Büyüklüğü, hem saplı hem de uzun askısıyla kolay kullanımı ve unisex bir havası olması bu çantayı en çok aranılanlar listesine soktu bile, ne diyebilirim ki, ben de bayıldım !

Jak&Jil
bagcraze

16 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

mary kate mi yoksa ashley mi bilmiyorum ama o terlikler nedir ya...üstü kaval altı şişhane değimiyle seslenmek istiyorum kendisine...
ama çanta şahane:)

Unknown dedi ki...

Ashley o :) Bu Amerikalıların böyle abuk subuk flip flop giyme huyu beni de öldürecek. Hadi New York'lu kadınların sokakta şık kıyafetlerin altında flip floplarıyla dolaşıp, ofislerine giderken değiştirdiklerini biliyoruz da buna tam bir mana veremedim. Belki de pedikürden çıkmıştır, belki de markete diye çıkıp, çok düşünmemiş ayağına hemen geçirmiştir ya da topuklu ayakkabıyla araba kullanmak zor olduğundan bunlar ayağındadır, bilemedim :)

kılavuzum karga dedi ki...

babet giysin bari
a kuzucum ayaklarını üşütecek :))

Flame dedi ki...

Süpperrrrrrrmişş, sağol cadı. Grisi bir de!

Adsız dedi ki...

çok güselll:) uff al al bitmez bir sürü çanta bide Aaa şunu giydim bunu boşalt onu doldur işi olmasa,büyük evim olsa çanta vitrini yapsammm...

Unknown dedi ki...

:)) Çok param olsa, hepsini alsam da olabilir mi?

Adsız dedi ki...

(:HAYALL:)çanta koleksiyonu yapıyorum blogger dünyasında begenilen biri olaraktan bayan cadı sizden koleksiyonumuzu tanıtmanızı istiyoruz,e bunun karşılığı ömür boyu çantalar bizden yetmedi ileride çocugunuza yetmedi torunlarınıza (marka oldukya sayende;)çanta,para bol)ayy yaz yaz bitmez şimdi gelde bitir:))

Unknown dedi ki...

Hhaha, sen beni Olsen'larla karıştırdın galiba :) Hoş olurdu ama :p :))

ZET Fashion dedi ki...

Gri ve kahverengiye bayıldım. Bu tarz aynı olmasa da yandan asabildiğim kahverengi bir çantam var, gri de lazım :)

ZET Fashion dedi ki...

Gerçi artık tek omuza asmak moda :)

Adsız dedi ki...

çok güzellerrr.... bende en son boyuna gir siyah çizgili tek omuzdan asılan clucth çanta almıştım. hep onu takıyorum. giri bot ve siyah botla.

Unknown dedi ki...

Evet öyleler :)

Adsız dedi ki...

cadıı ve isteyenler bu çantanın çok benzerini londrada warehouse da gördm ama burda debenhams da warehouse satılıyo. bakamadım ama olma ihtimali yüksek.

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin Ezgi, nasıl geçti? Güzel ciciler aldın mı? Bir PS1 olmaz ama bakmak lazım, gerçi burdaki Warehouse çok küçük aksesuar da fazla gelmiyor, bilgi için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

17 ocak 09 cmt.günü akşamüstü saatlerinde caddebostan civarlarında galiba cadıyla karşılaştım sanırım.H&M gri kaşkollu paltosundan tanıdıım

Unknown dedi ki...

O ben değildim :) Karsıya en son 2 ay once falan geçtim sanırım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...