23 Aralık 2008 Salı

Fikir verin


Ey blog ahalisi, ben küçük bir ikilemdeyim, konuyu sizlere de danışmak istiyorum. Ustte resmini gördüğünüz H&M elbiseyi hatırlayan çıkacaktır eminim. Ben bu elbiseyi alalı yaklaşık 2 sene oldu, ilk kez de bu gördüğünüz zaman giymiştim yani Eylül ayında. Üyesi olduğum uluslararası bir moda forumunda bu elbiseyi arayan bir kız post atmış, ben de kurtlu laf olsun diye ben de var dedim, kız da satmayı dusunur musun diye sormus. Ben de aklındaki fiyatı söylersen, satmaya değip değmeyeceğine karar verip, belki düşünebilirim dedim çünkü ben elbiseyi sevsem de o kadar zamanda 1 kere giymiştim ve kız hakkını daha fazla verebilirdi. Kız buna istinaden elbise için 40 Usd+shipping ücreti ödemeyi önerdi( Bu arada kız Hollandalı), bu para benim elbiseye ödediğimden biraz fazla. Belki aranızda bilenleriniz vardır, bu tür para çıkışları Paypalla yapılmakta ve Turkiye'de size yatırılan parayı çekemiyorsunuz çünkü Paypal'da bir hesap tanımlanamıyor. Bu da benim parayı çekebilecek başkasına havale edip ondan almam demek falan filan. Sorumuza gelirsek, bu durumda bu elbiseyi satmalı mıyım? Sanırım ben kıza nazikçe teşekkür edip, olaydan sıyrılacağım.

46 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç gerek yok :D

NlyStyle dedi ki...

çok şirin ve çokta yakışmış bencede sizde kalsın derim:)

lale kunt dedi ki...

sana çok yakışmış, bence satma

Adsız dedi ki...

bence de güzel bir elbise sen daha çok giyebilirsin:)

ZET Fashion dedi ki...

Bencede hic gerek yok cadi

Adsız dedi ki...

sakın! :)
sitenin adını merak ettim
merve

fakeflakegirl dedi ki...

cadıcım herşey sahibinde güzel satma,baksana bayağı da maceralı gibi olcak bu ticaret.

Unknown dedi ki...

Karar verilmiştir, çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Merve, sitenin adı Thefashionspot.com

shamamciyan dedi ki...

hiç değmez uğraşmaya, ki zaten sen de vazgeçmişsin sanırım :)

PuCCa dedi ki...

ben bu elbisene bayılmıştım.. hatta burda bundan benim de olmalı demiştim..
Satacaksan bana sat :PpP

başkasına gidince daha kıymetli olur kıyafet.. boşver bence tril tril ne güzel işte..

admin dedi ki...

bence de satma, sana çok yakışmış :)


--sadece bilgi olsun diye--
Ama paypal'la ilgili şunu diyeceğim, parayı kredi kartına withdraw edebiliyorsun.

eğer kartının limiti boşsa, parayı ufak bir komisyon karşılığı, kartına withdraw ettikten sonra bankamatiklerden çekebiliyorsun. yok kart limitin boşsa, withdraw sonrasında kart borcundan düşülmüş oluyor tutar.

böyle de bişi var, yaziym dedim :)

Unknown dedi ki...

satmayı düşünürsen sonuçta banka hesap numaranı vererek satabilirsin.ben yurtdışından öyle para alıyorum. paypal, kredi kartı vs. ne gerek var anlamadım.
Buarada bencede uğraştığına değmez satma:)

pink plastic jesus dedi ki...

giyiyosan satma yakışmış da zati.

Nihan dedi ki...

satma derim ben de...

Adsız dedi ki...

satma derim ben.. satmaya değecek bir rakam değil.. 40 dolara benzer birsey bulamazsan uzulursun bence..
hem yakışmış hem de modası geçmeyen bir model..

Adsız dedi ki...

çook mrk ettim bu elbisenn markası ne ????

Adsız dedi ki...

cadicim bence de katiyen satma, bulunsun agirlik mi yapicak. ama yok satacagim diyorsan ben de hollanda dayim belki soylemisimdir onceden. yardimci olabilirim belki para pul transferi islemlerine. x sebnem

serap dedi ki...

bence alıcak kzı o kadra parayı gzöden çıkardı ise demekki giymek istiyor ve çok begenmiş bence sat satarsan çok sevincektir :) ve özür dileyerek söylüyorum bu elbise gögüsleri çok sarkık gösteriyor.

Adsız dedi ki...

kararını vermişsin zaten ama ben bu elbiseyi gördüğümde sana çok yakıştığını (bacaklarının da çok güzel olduğunu;)) düşünmüştüm...
sakın!!! bi bardak soğuk su içsin hollandalı dişi:)

Adsız dedi ki...

bence kesinle sat, hevesini almissin, kar etmeyi bir yana birak, cok onsuz yasiyamiyacagin bir elbise degil, benzerini diktirebilirsinde turkiye'de cok ozlersen...

Adsız dedi ki...

Şşt Cadı :)

Kız o Hz. Muhammed sandaletleri olmuş mu şimdi o H&M'e. Peki o mavimsi şey ne öyle, H&M'e dahilse kopar at onu, satacaksan da öyle sat. Ya da satma, bir daha giyme ihtimalin varsa, kız 40 dolara değer mi hatıraları satmaya:)

Dediğim gibi, kocaman cık cık o sandaletlere, hiç yalıştıramadım valla cık cık :)

Adsız dedi ki...

Kız Adsız,

Görmedin mi kız kocaman yazmış markası H&M diye, Allah'ım sen bilirsin :)

Girls On Blog dedi ki...

Satmayin bence...size yakismis....cok para olsa onerdigi ok ama...bence degmez:)

Adsız dedi ki...

yaziyi dikkatli okumadin sanirim adsiz..tekrar bi goz at istersen...

Bu arada 40 $ a degmez bu kadar kulfete ,

Adsız dedi ki...

dont ever

Unknown dedi ki...

Herkese gunaydın,
Ben dun telefonumdan yorumlara bakarken yanlışlıkla birinin yorumunu sildim sanırım eğer yorumunuzu görmüyorsanız sebebi budur. Elbiseyi sat diyenler uzulecek ama ben dun de dediğim gibi o paranın bu kadar zahmete değmeyeceğini düşünerek kıza bir mesaj gonderip satmayacağımı söyledim, hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim :)

kılavuzum karga dedi ki...

ben kusur kalmışım yorum yapamamışım kaçırmışım süreyi tüh:))
ama sevgili cadı madem böyle bir talep var sana fikir olsun dolabını boşaltmak istersen blogda açık arttırma yapabilirsin:)

Adsız dedi ki...

bu elbise içinmi tüm bu kargaşa. ne özelliği varki Allah aşkına. gecelik gibi one be öle. sen satmada giymede. direk çöppppppppp

Adsız dedi ki...

Bence de satma, güzel bir elbise. Ama çok komplike bir elbise değil bu, o kadar beğendiyse diktirsin yani, nedir?

Unknown dedi ki...

Yurtdısında diktirmek bizim buradaki kadar uygun fiyatlı değil sanırım aynen manikür yaptırmak, kuaföre gitmek gibi o da pahalı bir şey olsa gerek yaban ellerde.

Kargacığım, benim de aklıma arasıra böyle düşünceler gelse de şimdilik sadece düşünce bazında, yanlış anlaşılmakta istemiyorum. Zaten dediğin gibi şeyler başka bloggerlarında yaptığı gibi daha guvenli olması açısından açık arttırma sitelerinde yapılabilir ( Yabancıların çoğu ebay'i kullanıyor, ben de bu durumda gittigidiyor u kullanırdım sanırım)

Adsız dedi ki...

ya aslinda sen konuyu acinca aklima geldi, neden su buldugun muhtesem h&m leri , sana ait olan elden cikarmak istediklerini, vb... herseyi, blogunda satsana yani cok para kazanir misin bilemem ama en azindan bizim icin faydali olur:)

Unknown dedi ki...

:) Karşılıklı fayda sağlayabiliriz tabi ama bilemedim.

Adsız dedi ki...

bence o kıza hediye olarak göndermelisin,demekki cok begenmiş ki satın almayı düşünmüş.bence o tanımadıgın holandalı kıza süpriz yapıp yılbası hediye olarak yolla,cok güzel bi jest olur;kızda cok mutlu olur

Unknown dedi ki...

Hahah iyi fikir ama sanırım o kadar kendimi "holiday season" ruhuna kaptırmış değilim :).

kılavuzum karga dedi ki...

bu kriz ortamında elin hollandalısını mı düşünüceksin yaa bırak allah aşkına:DDD ne hediyesi ne mutluluğu herşey para para para :))))) kriz beni fena vurdu kusura bakmayın:)

Unknown dedi ki...

:)) Sizden birine verip, hayır duanızı alırım hiç değilse di mi? Ben de farklı değilim :(

Adsız dedi ki...

cadi birkac satir once yaralarima tuz bastin, dedigin gibi yaban ellerde bir etek daraltmak etek almakla es ucrette, manikur- kuafor filan da ben unuttum. cesitli yaglar filan evde hallediyorum tirnaklari, kuafore gelirsek de 70 ler modasi salkim sacak haldeyim :P tr deyken 2 gune bir giderdim halbuse. burda emek gucu asiri degerli, hatta esimle simdiki aklimiz olsa universite filan hic kasmazdik diyoruz, ben bi kuaforluk ogrenseydim, o da kaportaci filan olsaydi acayip zengindik. gerci insanlarin gelirleri de yuksek sayilir tr ye gore ama iste.

cok dertliymisim di mi, bi okun bin ah isit oldu benimki, sevgiler, sebnem

Unknown dedi ki...

:( Haklisin, bizim burda onemsemedigimiz bu tarz hizmetler yurtdisinda oldukca pahali, insan alisinca daha da fazla ariyor. Hic turklerin islettigi bir yerler yok mu acaba, ne de olsa Hollanda'da hatri sayilir bir turk nufusu var.

aliceandtherabbit dedi ki...

kesinliklen verme, hic degmez, sana yakısmıs bence

Flame dedi ki...

neler olmuş bir gün gelmedim yaaaa :)))) 41. kere maşşalahhh diyerekten yazdım bu yorumu :)))))

Unknown dedi ki...

Tütütütü hepimize, burası böyle, bir gün kaçırmaya gelmez :))))

Adsız dedi ki...

cadicim turk isletmeler daha da pahali nedense. turk marketi bile hollandanin en luks marketlerinden daha pahaliya satiyor her seyi. degerini bilin derim :) sevgiler. sebnem

Trendtastic NY dedi ki...

bence kesin sat!!!! hem sadece bir kere giymissin.ama satmadan once biraz pazarlik yap eger elbiseyi bu kadar cok istiyorsa kesenin agzini da acacaktir. Oncelikle fiyati $50-60 arasi yap, daha sonra da paypal kabul etmedigini banka hesabina transfer yapmasini rica et. Eger paypal da israr ederse de sorun degil diger online alisverislerinde rahatlikla kullanabilirsin.Hem inen fiyatlarla seni daha memnun edicek daha sik giyebilecegin elbiseler alabilirsin:)woowww bu kadar insan arasinda tek sat diye benim galiba:) ama ebay den sonra hayata cok daha farkli bakiyor insan:)

Adsız dedi ki...

Canım ben bunu hemen dikerim . Kız eğer bu kadar istiyorsa bir de senin elbisenin marka kısmını kopyalar kıza hediye diye yollarız:)
Bence de o kadar para için o kadar zahmete gırmeye değmez .
Ayrıca sen gıy yakısıyor:)

Unknown dedi ki...

Trendastic, senden bir kaç tane daha var :)Kısmen haklısın ama inan uğrasamadım,konuyu nazikçe kapattım :)

Teşekkürler adsız :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...