24 Aralık 2008 Çarşamba

Hep bir kulaklığım olsun istedim





Kar ve soğuk hava hayatımızı cehenneme çevirmeye henuz başlamışken, bugun benim kötü fotograflarımdansa daha hoş görüntüleri hakkettiğinizi düşünüp, her kış istediğim ama alamadığım kulaklıkları içeren ( earmuffs) setler post etmeye karar verdim.


Set1: Alexander Mcqueen suveter elbise , Miu Miu deri eldiven , Burberry çanta, kulaklık ve atkı, Sigerson Morrison zımba detaylı çizme.

Set2: YSL metalik deri eldiven , Moonsoon kulaklık, Donna Karan Collection kurk yelek, Barbara Bui botlar, Charles Nolan ipek üst


Set3:Littlewoods direct kulaklık, Miu Miu çanta, HollisterCo mont, Unionbay çizme, Gap kazak


Eh biraz fantastik bir şeyler yapmışken ben de bir isteğimi belirtmek istiyorum, su Chanel kulaklıkları rica ediyorum ( varsa sahte kurk!!!) . LÜTFEN!!!



Polyvore , I flip my skirts

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Set 1 dun giydiklerime ne kadar benzemis!! Tabi markalari disinda

Adsız dedi ki...

ikinci setteki botlar -topuklu olanlar- çok guzeeel! ama çok pahalıymış :)zaten bunları gordukten sonra alışveriş hevesim kaçıyor benim. parise gidip dondukten sonra burda 3 ay tek bişey alamıyorum mesela. hiç bişeyi begenemiyorum.

Unknown dedi ki...

Çok normal, belki de ekonomik açıdan daha iyi ;)

kılavuzum karga dedi ki...

Bu yorumu 2.kez yolluyorum ilkinde sanırım hata oldu ulaşmadıulaştıysa sil lütfen cadı:))
2.resimdeki kulaklığın beyazından bende var sevdiceğimin hediyesiydiiii:)) bu vesileyle kendisine öpücüklerimi gönderiyorum:))
ayrıca 1.resimdeki elbise için nedir yaa o fiyat anneanneme söyleyeyimde hemen örsün bana bu haftasonu bitane:))

kılavuzum karga dedi ki...

3.resimdeki etek nerden cadı söylememişsin

Unknown dedi ki...

Item numarası vardı, marka yoktu.

aliceandtherabbit dedi ki...

su kurk gibi yeleklere bayılıyorum!

a. gizem dedi ki...

ikinci set muhteşem olmuş moda cadısı :)

Adsız dedi ki...

bu kulaklıklar internette satılıyor mu cadı ?

Unknown dedi ki...

Felicty,bize gonderim yapıldığını sanmıyorum. Eğer ebay kullanıcısıysan su linkte ben hepsini doktum bir bak istersen: http://shop.ebay.com/?_from=R40&_trksid=m38.l1313&_nkw=earmuffs&_sacat=See-All-Categories

Yine TR'ye gonderim yapan bir siteden sunu buldum: http://www.shopbop.com/janine-knit-earmuffs-fox-fur/vp/v=1/845524441830737.htm?folderID=2534374302023681&fm=search-shopbysize

Adsız dedi ki...

cadıcım :)
süpersin, çok teşekkür ederim..

Unknown dedi ki...

Rica ederim, daha rastlarsam post ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...