29 Aralık 2008 Pazartesi

Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, sizlere kutlu olsun...





















TRT çocuk korosunun söylediği bu sarkıyı aranızda hatırlayan var mı? Aslında yılbası önerileri yapmayacaktım, herkes yapıyor ben kusur kalayım istedim ama mümkünatı yokmuş :)) Sevgili tatlı belam Larien ev partisine katılacağım cadı ne giyeceğim deyince, aslında benim de kendi planlarım doğrultusunda bunları düşünmem gerektiği sonucuna vardım. Benim aklımda birşeyler var ama ayna karsısında denemeden kesin bir sonuç alamam, su anda sadece bölük pörçük düşünce baloncukları halindeler. Bu konu içinde yine kurtarıcımız Polyvore'dan, benim zevklerim doğrultusunda bir şeyler seçtim, çok abartılı şeyler değiller ama ev partisi dışında katılacağınız aktiviteler için de uygun olanlar var. Eldeki ve evdeki imkanlara göre, benim giyeceklerim kırmızı etekli kombinasyonlara, gri ve mavi üstlü kombinasyonlara benzeyebilir, ya da glam rock, punk chic arası bişiler olabilir, su an hiç bilmiyorum.
Polyvore

11 yorum:

Adsız dedi ki...

dilime dolandırdın kahretsin :))

Unknown dedi ki...

Geçer :)

Unknown dedi ki...

2. resimdeki burberry prorsum yüzüğe hastayım :))))

moda tasarım stil dedi ki...

güzel kombinler

Unknown dedi ki...

Missred yuzuk Burberry değil,Landver diye bir marka. http://www.polyvore.com/landver_international_spike_group/thing?id=3782301

M.T.S : Merci ama ben sadece seçtim, yapanların eline sağlık diyoruz :)

siminya dedi ki...

Bloğunu seviyorum moda blogları içinde çok tuttum seni ;)

Ha bide fiziğin on numara :)

Adsız dedi ki...

şu polyvore ları hem seviyorum hem de sevmiyorum.. cunku bir yandan insana guzel fikirler verirken diger yandan da malesef uzuyor. Bizde maalesef bu kadar zevkli urunler yok, moda diye basma kalıp hep aynı seyleri üretiyorlar.. :( zara desen artık kendini eskisi kadar yenilemiyor, hep aynı..mango desen pazar malından farksız hatta pazarlarda daha guzel seyler olabiliyor.. top shop desen guzel ürünleri buraya gelmiyor ama idare ediyoruz! H&M zaten yok! ee ne kaldı ki geriye bizim günlük alacağımız! Machka,Twist, Yargıcı fena olmuyor.. Beymen,Harvey Nichols desen yurtdısının 2 katı fiyatlar eğer gercek fiyatını biliyorsanız iciniz acıyor almaya indirimi bekleyeceksiniz.. Anlayacağınız çok dertliyim..:))

kılavuzum karga dedi ki...

gri ve mavi üstlü pantolonlu takımmlara benzer bişiler yapıcam evdeki imkanlarımla bende ilgilendiğin için teşekkür ederim cadıcım yordum senide:)))

Unknown dedi ki...

o yüzüğe ne zamandır hastayım ama nedense net a porter'de burberry prorsum olarak gördüm diye aklımda kalmış, sanırım hayal görmüşüm:))

Stilcatcher dedi ki...

3.post, benim kafamda hazırladığım tarza benziyor ama bir farkla!Bluzum payetli!!Taktım bu sene payetlere:)Hazır da yılbaşı ,gösteriş olmalı biraz...:)

Unknown dedi ki...

Siminya: Çok teşekkürler :))
Merve: Sonuna kadar katılıyorum sana, seçeneklerimiz bu kadar olmasına rağmen gerçekten sınırlı. Daha çok iyi şeyler ortaya çıkaran yerli marka ve tasarımcılar, daha fazla outlet, daha fazla ve uygun fiyatlara ikinci el ve vintage satan mağazalar lazım.

K.K: Rica ederim , her zaman. Yılbası o kadar buyutulcek bir şey değil, hem arkadaşlarınla olacakmışsın, rahat ama şık bir şeyler yeterli gelir.

Itır: Guzel bir seçim ve çok şimdi. Zaten yılbasında payet pul giyip, biraz abaratamayacaksak ne zaman abaratacağız :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...