8 Aralık 2008 Pazartesi

Hot or not?





Marc Jacobs'ı ne kadar sevdiğimi defalarca burada yazdım, onun kendi markaları ve Louis Vuitton için yaptıklarının muhteşemliği su götürmez bir gerçek. Gel gelelim, Louis Vuitton'un 2009 yılı bahar koleksiyonunda tasarladığı ayakkabılar bana aynı duyguları hissettirmedi. Çeşitli renk ve derilerden hazırlanan ayakkabılar, üstlerindeki kurdeleler, püsküller, boncuklar,tüylerle.. deyim yerindeyse fazla "kalabalık" geldi. En son New York'ta Victoria's Secret merkez (flagship)mağazasının açılışında Heidi Klum'un süper mini elbisesini tamamlayan bu ayakkabıları, siz nasıl buldunuz?
Awomanandhershoes

8 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

ben bayıldım! muhteşem muhteşem muhteşemm...ne kadar çılgın o kadar güzel :)

Adsız dedi ki...

cadıcım iyi bayramlar!

ben beğendim özellikle heidi çok güzel kombinlemiş güzel görüntü:)

Adsız dedi ki...

defile goruntusu cok kotu ama elbiseyle kombinine bayıldım.

berraque dedi ki...

ben topugunu ve platformunu begenmedim pek ama MJ = love

Unknown dedi ki...

Orası öyle ;)

ZET Fashion dedi ki...

Ben defilede değil de Heidi Klum'un üstünde elbisesiyle beraber çok beğendim. Yakıştırmış.
Buarada herkese iyi bayramlar ;)

Adsız dedi ki...

aman aman beğenmesemde heidi güzel kullanmış sade bi elbiseyle vs olabilir ama sanırım ben almazdım
cadıcım mutlu bayramlarrrrr =)
SPRNOVA

kılavuzum karga dedi ki...

hic begenmedim ancak defilelerde kullanilabilecek bir ayakkabi gercek hayata gecisi yapilmasin garip ayakkabilarla yuruyen kadinlar istemiyorum sokaklarda:)
bu vesileyle bayraminizi kutlar moda dolu gunler dilerim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...