21 Aralık 2008 Pazar

Şimdi hayal kurma zamanı

Birkin kraliçesi Victoria Beckham'ı anmadan geçemedim :)





Pharrell'in özel üretim Hac Birkin'i

Yeni bir yıla merhaba demeye az kala, Aralık ayının halet-i ruhiyesi sebebiyle bugün biraz hayal kuralım diyorum. Hepimizin hayalleri, ulaşmak istedikleri, almak istedikleri var kuşkusuz. Benim merak ettiğim ve öğrenmek istediğim eğer para sorun olmasa, yat, kat ,dunyayı dolaşmak.. vs muhabbetini es gecersek, moda dunyası çerçevesinde ne alırdınız? Diğer bir deyişle Prince'in "money don't matter tonight" sarkısı, sizin yaşam biçiminiz olsa kendinize ilk ne alırdınız? Ben 40 cm. siyah renk Hermes Birkin çanta alırdım, krokodil (İlk resimdeki pırlantalı olan, benim ki olmayıversin) hoş olurdu ama bunu dersem sanırım kendimle çelişmiş olurum ama yine de diyorum :p .


Şimdi sizin seçimlerinizi öğrenme zamanı, hadi üşenmeyin ve yazın :)


the glasshammer,mr-freddy

11 yorum:

berraque dedi ki...

bende beyaz kelly alabilirim mumkunse eha , hadi kelly olmadı mı birkin olsun .
bi dee şey , en eski LV dolap olabilen vintage trunklardan cok istiyorum ahşap falan boyle biliyosun .
http://www.antiquehelper.com/auctionimages/29023t.jpg

bi de annemden yılbaşında hediye olarak louboutin siyah forever tina bekliyorum umarım fos çıkmaz (=

Unknown dedi ki...

Ben Kelly'i sevmiyorum pek ama hediye edilse gıkım çıkmaz tabi :) Bilmez miyim vintage trunkı,onu da ilk 10 a alırım ben de :) Tina'ları elde edersin umarım :)

Adsız dedi ki...

ben de siyah krokodil chanel canta alirdim. hani su senin onunde fotograf cektiginden :) hmm bi de iki renkli klasik chanel babetlerin krem-siyahindan. bi de burberry trenckot da aliyim bunlarin yaninda. aklima ilk bunlar geldi eminim kassam bir suru sey sayarim :) sebnem

Unknown dedi ki...

marc jacobs casey quilted shopper çanta, coach'ın legacy koleksiyonundan muhtelif çantalar, gucci püsküllü çizme,burberry prorsum'dan çeşitli aksesuarlar ve clutch, ve şık bir trençkot burberry iyi bir örnek.

Adsız dedi ki...

Moda Cadısı; güzel bir blog olduğunu söylemek isterim öncelikle. Giyim tarzın da öyle:) çok beğendim :). Benim hayalim ilk gördüğüm andan beri Louis Vuitton Patchwork Tribute ... Sınırlı sayıda üretilen bu çantanın sahiplerinden biri olan Beyonce gerçekten şanslı ;)... Blog'unu zevkle okuyorum ve takip ediyorum...Sevgiler

Pixie dedi ki...

Öncelikle siyah Balenciaga çanta istiyorummm....
Liste elbette çok uzun amaa... Bir de kendime özel bir parfüm istiyorum... Şişesini de ben tasarlarımmm ... Hayali bile güzel..

kılavuzum karga dedi ki...

moschinonun yakası fiyonklu siyah mantosu yada senin mantolarla ilgili yazında sienna millerın giydiği arkası uzun önü kısa olan model siyah mantoyu istiyorum ben krokodil çantaya asla hayır demem birde noel baba bana agent provocateur koleksiyonundan matinee kimono yu getirsin lütfen lütfen lütfen:))

Adsız dedi ki...

zor bir secim oldugunu soyliyebilirim, alicak cok sey var:(
madonna nin give it 2 me sarkisinda Pharrell Williams in yerlerde surukledigi hermes e bayilsamda,
benim ilk ikim chanel sanirim,
chanel large 2.55 ve chanel kolye:)

Flame dedi ki...

Nina Ricci marka altın rengi bu saat...

http://saatbos.com/urun_detay/2274/Saat-Nina-Ricci-Bayan-N02155114-Nina-Ricci-N02155114.html

Miu Miu patchwork mor çanta,

Nokia N96 cep telefonu, sony pembe dizüstü bilgisayar ve Nikon S600 fotoğraf makinası aklıma gelenler bunlar :) şimdilik tabi

Adsız dedi ki...

1.chanel classic chains jumbo olsun mümkünse:) 2.vivienne tam notebook 3.nokia 8800 aston martin edition 4.herhangi bir louboutin:) 5.bitanede siyah audi a3 gelsin madem hayal kurmak bedava:) 6.burberry trenckotta olsun 7.prorsumdan beli taş kemerli bi paltoo vee blair waldorf un bütün elbiseleri çantaları gözlükleri ayakkabılarııı:)) nur

Adsız dedi ki...

Ben de siyah birkin alırdım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...