2 Aralık 2008 Salı

Yeniler




Dedim ya alışveriş yaptım diye, bugun sıra yazmaya geldi. Kanyon Mango'ya ugradım, Ashley Olsen'da gördüğümüz Tulipa dress'i sordum, ilk kız neden bahsettiğimi anlamadı, sonra işten anlayan muhtemelen mağaza müdürü olan biri yardımcı oldu. Hem small, hem de medium bedeni denedim. Orjinalinde, önünde bir iğne ve belinde bir kemer var, iğne ve kemeri beğenmedim ama sitedeki goruntunun aksine, kemerle de hoşdurabilir gibi geldi. Small ile medium arasında çok fark yoktu ama ben daha dökümlü durmasını istediğim için mediumu aldım, boyu ben de dizin ustunde, sanırım kemer yerlerini iptal ettireceğim, kemersiz giyince kötü gozukmesin diye, indirim de vardı, fiyatı 99 kusur.


Bir de yine dün bahsettiğim, omuzları siyah payetli tshirtu aldım, pembesi de hosuma gitti ama gri daha kullanışlı, arkasında küçük bir pencere de var fiyatı 29 kusur. Kusuruma bakmayın tam hatırlamıyorum kusuratları, bakabileceğim bir yerde de değilim, çokta önemli olduğunu sanmıyorum :)

19 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Güzel günlerde giy cadı :)
Ashleyin üstünde çok beğenmiştim, M almakla daha iyi yapmışsın. Aslında üstünde görsek fena olmazdı :P

ZET Fashion dedi ki...

unuttum söylemeyi; tshirt tam benlikmiş. rengi ve işlemeleri super. boyu ne kadar bilmiyorum ama büyük beden alıp taytla giymek istiyorum. :)

Unknown dedi ki...

Üstümde de görürsünüz bir ara, tshirtun boyu uzun sayılır ama çok değil, onu da m aldım ki biraz dökumlu dursun diye, Morphine Generation tshirtlerine benziyor, ben de sevdim, teşekkürler :)Ben de skinny jean,bot öyle bir kombinasyon düşünüyorum, bakalım :)

Flame dedi ki...

Üzerinde görmeyi bende isterim :p, t-shirt çok güzelmiş ama elbiseye askıda pek anlam veremedim :)))

Unknown dedi ki...

Ashley Olsen'da gorduğümüz için giymedim ben de,fikir için ona bakınız :)

lale kunt dedi ki...

ben bu t-shirtü hiç görmedim mangoda, çok güzelmiş. yarın bakıcam :)

Adsız dedi ki...

tshirtü çok beğendim bende. altına skinny jean , spor botlar, bide şu gri çok ses çıkaran çantan.. mmmm nefis :)
çıldıran okur kombinlere müdahaleye başladı aman tanrım :)
güle güle kullan !

Yeliz dedi ki...

mangoya geçenlerde baktım ispanyol paça bir kot aldım çıktım. çok da incelemedim gri tshirt alınabilirmiş.

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler:) Okur yeter ki böyle çıldırsın, bana da fikir versin :)

Adsız dedi ki...

güle güle giy :)

Flame dedi ki...

Ashley Olsen falan anlamam ben :) Onda 1.50 boy var sende durduğu gibi durmaz der kaçarımmmm

Unknown dedi ki...

Zaten ben de daha kısa durdu ;)

kılavuzum karga dedi ki...

evet marc by marc jacobs çantan ve bu uzun isimli piton baskılı çantan çıktığından beri o çok sesli çantanı kullanmıyorsun cadı çantalar da değişlik istiyoruz:)))

Unknown dedi ki...

Hep geç kalıyorum, değiştirmek zor geliyor :)Ayrıca abartmayalım, geçen gün Longchamp var ya :p Bundan sonraki ilk çanta ikisi de olmayacak söz, ben Stam'i özledim bu arada, unuttum resmen onu :(

Nily dedi ki...

Güle güle giy Cadı. Bu elbiseyi merak ediyordum gidince bakayım madem. Yeni mi gelmiş peki? İndirim var mı bu elbisede de ? Bir de sitede etek boyu çok kısa ve dar görünüyor gerçekten de öyle mi?

Unknown dedi ki...

Selam Nilay, elbise yeni mi gelmiş emin değilim,olmayabilir çünkü o da indirimliydi 149 dan 99,90 tl ye inmiş. Etek boyu çok kısa değil ben de diz ustunde durdu, sen daha uzunsan tabi daha kısa duracaktır, öyle bir darlığıda yok doğrusu,hoş bir elbise, bir bak tabi, durusunu beğenirsen alırsın.

Nily dedi ki...

Teşekkürler Cadı. Elbiseye bakabildim nihayet. Kumaşı pek benim giyebileceğim bir kumaş değil. Kaşınırım ben o kumaşın içinde, duramam :) M beden denemem rağmen de kemeri bir türlü kavuşmadı. Anlayamadım. Neyse sonuç olarak bana biraz tuhaf geldi almadım. Fiyatı da 88 liraydı.

Unknown dedi ki...

Ben de pek rahat edemem dediğin tarza kumaşlarla da bu öyle değildi bence,fiyatı biraz daha dusmus demek ki.

serap dedi ki...

hala trençkot arayışındayım ama aynı bu modelin tıpkısını :( bütün mangoları gezdim bir tek burberry'de olan klasik model bu modele yakın bulamazsam sanırım onu alıcam :( bende böle takıntı var işte cadıcım bunu alana kadar bütün dünyayı dururum :) inan bütün herkezi seferber ettim ben bundan istiyorummmm diye :))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...