24 Aralık 2008 Çarşamba

Neden bize bunu yapıyorsun Alber?






















Alber Elbaz'ın Lanvin için tasarladığı tişörtlerin benim gibi, aranızda da sevenleri olduğuna eminim. Bugune fantastik bir giriş yapmışken öyle devam ederek sizleri Lanvin'in Summer 2009 tişörtleri ile selamlıyorum. Uçuk fiyatları ile yine rüyalarımda kavusabileceğim bu tişörtler, luisaviaroma adlı siteden ön siparişle edinilebiliyor, heyooo!!


Tee1: Aloha Tshirt 382 €


Tee3: Eté 2009 tshirt 382 €

Tee4: Bette Davis T-shirt 660 € ( Gulp!!!)

Tee5: I want Lanvin jersey T-shirt 504 € (Ben de istiyorum)


Tee7: Tulle legs jersey t-shirt 302 €
Bu seker tişörtlerin çantaları da var, tüm koleksiyonu görmek için lütfen buraya bakınız.
Bryanboy

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ilk 3u disindakileri cok begendim de fiyatlari niye bu kadar pahali alt tarafi bi tshirt yahu :)

Unknown dedi ki...

Ben de 2. den itibaren beğendim ama beyaz olanlar diğerlerinden çok daha güzel.

Adsız dedi ki...

ikinciyi çok begendim ben de. çantaları eminim daha guzeldir.

Stilcatcher dedi ki...

Şu moda tasarımcıları uçuk kaçık fiyatları bıraksalarda halka inseler ya...:)

Unknown dedi ki...

İşte onların halka inişleri ancak H&M,Target veya Topshop gibi markalarla iş birliği yapınca oluyor, onun dışında bize bir faydaları yok :(

kılavuzum karga dedi ki...

hiçbirini beğenmedim cumartesi günleri pendik pazarında 3tanesi 10 liraya satıyorlar bunlardan demek istiyorum ama albercim kızmasın:))

Adsız dedi ki...

Lanvin şahane ama bir tişört için 600 euro gerçekten fazla ... Buna benzer tişörtler birçok yerde bulanabilir diye düşünüyorum ... Sonia Rykiel'in tasarımları da çok şık ve çok daha uygun fiyatları net-a-porter'da ;)

Adsız dedi ki...

Bu arada luisaviaroma süper bir site, hiç bilmiyordum, Balmain'in o şahane elbiselerinde gözü kalıyor olsa da insanın en azından stiller hakkında fikir sahibi olunabilir, teşekkürler cadı!:)

Unknown dedi ki...

Ilgın :Ne demek :)
K.K: Abartmayalım :))

Adsız dedi ki...

tablo gibiler ben en çok 5. resimdekini beğendim ama fiyatları çok uçuk el yakar çok abartmışlar dalga geçer gibi ne olursa olsun değmezler okdr paraya yazık

aliceandtherabbit dedi ki...

bır beyaz tısortten neler cıkıyor, super gercekten, ama sahiden pahalı.

Adsız dedi ki...

blogunuzu takip ediyordum ama bu yazıyı görmemiştim.
aynı gün bryanboy aynı şeyi yazmış?
hani konuyu almanızı anlayabilirdim , ama siz resmen ingilizceden çeviri yapmışsınız? çok ayıp.

Unknown dedi ki...

Evet doğrudur ama konuyla ilgili fazla bir şey yazmadım, başlık onun bir cumlesinin çevirisi sadece, aynı duyguları paylaştığımız için kullanmakta sakınca görmedim zaten linklerimde bryanboy var belki kaynak olarak eklemem gerekirdi, düşündüğünüz kadar ayıp bir durum yok yani :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...