17 Aralık 2008 Çarşamba

Üşüyorum!






Özellikle de ayaklarım üşüyor. Ofisten eve, çorba yapıp içinde yüzmek hayalleri ile dönüyorum. Şimdi görecekleriniz bu blogta ilk ve son olacak, cadı Ugg'larını giymiş, anlayın ne kadar üşüdüklerini patilerimin. Birileri sormuştu, neden Ugglarını giymiyorsun diye, giydim işte, bu kıyafet pek havamda değilim kıyafeti, kayıtlara geçirilmemesini talep ediyorum:
  • Hırka: Zara
  • İçteki üst: Miss Selfridge
  • Jean: Guess
  • Çanta ve atkı: H&M
  • Botlar: Ugg ( Ben daha kirli olduklarını sanıyordum, düşündüğümden daha iyi durumdalarmış :) )

26 yorum:

Unknown dedi ki...

evet çok soğuk, iş yerinde ince çorap etek ve elbiselerle dolaşanları, paltosunu çıkarınca kolsuz trikolarla beni şoka uğratan arkadaşları takdir ve tebrik ediyorum. Çünkü ne zaman etek giysem gün boyu donuyorum, kolsuz triko falan hayal zaten.

Bahar gelsin nooolur:(

Flame dedi ki...

Gayet iyi durumdalar :)

Haydins dedi ki...

Kac derece ki hava o kadar usuyorsun..Burada -6 bugunlerde eve gelene kadar bacaklarim soklaniyor resmen..
Bu soklamanin selulitlere faydasi olmasini diliyorum!!Ise yarasin bari..

Unknown dedi ki...

Hava 10-12 derece civarı, -6 ile yarışamaz ama ofisin ısıtmasında bir sorun var ben zaten çabuk üşüyen biriyim, sonuç ortada :)

a. gizem dedi ki...

cadı, ben kombini çok begendim... bi sorum var yalnız; ugglar çabuk mu kirleniyooo ve temizliği nası oluyooo

kılavuzum karga dedi ki...

cadı bende bir algı sorunu var sanırım yan çekilmiş resimlerde doğru dürüst anlayamıorum kıyafetleri :SSS
ama ikinci resmi ele alırsak hırka ceket vb üst giysilerin altından sarkan tshirtler gömlekler bana çok kat kat hissi veriyor birde popoyu büyük gösterme sorunu var tabi ama oraya girmek istemiyorum missredin diyetine başlim sonra değinirim :P

Unknown dedi ki...

Teşekkürler, bu renk açık olduğu için daha çabuk kirleniyor tabi, bir de garip bir malzemesi var ya evde temizlemek kolay değil.Ben lostraya götürmüştüm, nerdeyse yeni gibi oldu, tavsiye ederim.

kılavuzum karga dedi ki...

Ve sadece sen değil kedinde üşümüşki ugglarına sırnaşıyor hahaha:))

Unknown dedi ki...

Kedi koklaya koklaya bir hal oldu, tuylu falan ya, ne zamandır da giymiyorum, garipsedi yavrucak. Yandan olanı duzeltip koymamısım zaten, bir daha uğrasamadım, giyilmemiş seyler değil, alt kısım haricinde :)

Adsız dedi ki...

cadıcım ben sormuştum neden giymiyosdun diye:) modası çoktan geçti biliyorum ama ben aldım bitane çok ama çokkk rahat okula giderken giyiyorum hep üstüne bi tshirt ve ince bi hırka bile üşütmüyor beni bu rengindeydi şimdi de gözüm isabet olmuş.sevimli bi kombin kedicik çok tatlı ama:)

Unknown dedi ki...

Rahatlık ve sıcak tutması üstüne baska bot tanımam,moda diye giyilmesin zaten, sen de güle güle eskit :) Böylece bir okuyucumuzun isteğini daha yerine getirmiş olduk :)))

Adsız dedi ki...

H&M'in geçtiğimiz sene Türkiyeye geleceği söylenmişti bir aralar.. ama gelmedi :(( ancak yurtdısına gittiğimizde almakla yetinir olduk..duyduğuma göre Türkiye de üretildiği için gelmemiş.. dikkat ettiyseniz birçok urunun de Made ın Turkey yazıyor.. Gap'in de burada ürettiği ürünleri var ama geldiii.. Soracağım o ki..bu konuda bilgisi olan var mı? Ne zaman teşrif edecekler kendileri..?? Mail bombardımanına tutsak etkisi olur mu acaba? :))
H&M leri gordukce içim gidiyor içimm :((

Unknown dedi ki...

Bir yarari olmaz sanirim Merve cunku buraya gelememelerinin bir sebebi de tr'de uygulanan cin kotasi :(

Unknown dedi ki...

H&M ilk mağazasını Bakırköy Capacity'de açacak diye söylentiler gelmişti ama ya vazgeçtiler ya da bu tamamen balon haberdi. Benim görüştüğüm ve H&M için üretim yapan bir müşterim üretim yapılan ülkelerde mağaza açmama kararı aldılar demişti.
Arkadaşlar H&M burada açılsa bu seferde herkesin üstünde olacak en iyisi böyle yurt dışından edinmek veya ihracat fazlalarıyla yetinmek(buarada ihracat fazlası diye satılan çoğu ürün taklit bunu da söylemeden geçemicem)

kılavuzum karga dedi ki...

Bayramda İsviçre'ye gittim neredeyse her sokakta bir h&m vardı.Ama şunu söyleyebilirimki kaliteden memnun kalmadım şu afişlerindeki püskül püskül elbisesinin siyahını aldım sadece birde fiyonklu mavi bir bere aldım başka bişeyde bulamadım. Cadı sen beyoğluna takılmaya devam et H&M için.sanırım ihraç fazlası diye iyi parçaları alıyor bizimkiler :P

Stilcatcher dedi ki...

Cadı ya, bu Ugglardan gına geldi bana!Tamam üşümeni anlıyorum ama harbi son kez giyin!Herkes copy paste şeklinde sokaklarda.Ben anlamıyorum harbi çok güzel,sevimli ama herkes aynı olmak zorunda mı!
Sevgilerimle,

Unknown dedi ki...

K.K.,burdakilerin çok seçme hakkı bulunduğunu sanmıyorum, sanslarına ne gelirse onu alıyorlar.H&M trend denilen koleksiyonu bulunan magazalarda daha guzel seyler bulunuyor, Divided satılan yerlerde durum genelde söylediğin gibi.Evet alırken etiketlere dikkat edilmesini ben de daha önce söylemiştim bazı uyanıklar H&M tutuyor diye saçma sapan şeylere etiket dikiyorlar, dikkat.Itır haklısın, ben 4 sene önce bunları aldığımda herkes uzaylı gormuş gibi bakarken şimdi 3 kızdan 2 sinin ayağında ama yurtdısında da durum farklı değil bunu söylemek isterim.

serap dedi ki...

cadıcım çok tatlı bir konbin neden kayıt dışında kalsın çok şirin.Ugg her daim giyilesi bi ayakkabı.Sanada yakışmış yani :)

Unknown dedi ki...

:) x

Adsız dedi ki...

Şimdi benim kafam karıştı..Bostancıdaki pazarda bazen birçok H&M ürün satılıyor, bunlar taklit midir acaba..Tshirt, elbise, süeter, kazak vb..Bir de Kadıköyde Ges diye bir mağaza var, orada da H&M olabiliyor. Çok başarılı şeyler çıkmasa da bakılabilir. Zaten tüm kadıköy stradivarius, berskha ve esprit ürünleri ile dolu.H&M nin taklit olduğunu anlama yolu nedir ki ..Bilen varsa söylesin..

Unknown dedi ki...

Eğer kesilmemişse,içteki etikete bakabilirsin,her H&M ürünün genelde içinde de etiket oluyor.Bir de ürüne bakıp biraz tahmin yürütmekte gerekiyor, iyi kötü H&M'in kalitesi ve tarzı ile ilgili bilgiye sahipsen, onlara ait olmayan bir malı seçebilirsin gibime geliyor. Ben bundan bir kaç ay önce Topshop etiketli elbiseler gormustum Terkos'ta ama kumaş kalitesi ve desenler o kadar kötüydü ki Topshop olmazdı.

Adsız dedi ki...

moda cadısı yine şık kombinasyon yapmışsın. HM ve topshop un sahteleri her yerde dolaşıyor. pazarlarda bi dolu almayınız efendim. bi dünta para verelim sonra herkeste aynınnnndann. bide markadaki emeğe yazık...

Adsız dedi ki...

cadıcım ben senin zevkini ve tarzını cok begeniyorum..ama sana ugg.ları yakıştıramadım malesef :)..gunumuzun cigs kızlarının giydigi koyun yununden bozma bu kaba şeyleri bir türlü begenemiyorum..ama yine de seni takipteyim..bana alınma:)

Unknown dedi ki...

Sevgili adsız, ben bunları alalı nerdeyse 5 sene olduğu için, beni o kızlarla karıştırmamanı rica ederim :) Ugglara da bir "it item" muamelesi yapmamak lazım ama tr'de son 2 senedir görüldüğü için genelde bakış açısı bu yönde.Çok üşümesem zaten giymezdim, sen yine de takibe devam et, sevgiler.

Adsız dedi ki...

kate moss tanda once almissin ugglari desene ;)

Unknown dedi ki...

Yok ondan biraz daha sonra, ben aldigimda onda vardi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...