19 Aralık 2008 Cuma

Bere, maske ve ben













Bugun ilham geldi bana, bir gunluğune bile olsa eski formuma doner gibi oldum. Şu fotograf makinesi yenileme işine bir an once eğilmek gerekiyor çünkü kıyafet burda göründüğünden çoooook daha renkli ve sevimli, iltifatlardan biliyorum ;) Bere deyip durduk, ben de etiketiyle duran lacivert beremin sırasının çoktan geldiğini düşünerek onu kullandım. Maskem de yeni ama flaştan parlamış biraz, hello kitty tadında bir kedü ( Thanks D!).

  • Palto: River Island

  • Şal ve etek: H&M

  • İçteki üst ve bere: Topshop
  • Hırka ve çorap: Zara

  • Ayakkabı ve çanta: Marc by Marc Jacobs

  • Kolye: Agatha

26 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

kıyafetin çok cici cadı eski cadıya dönmüşsün gerçektende:))

Adsız dedi ki...

neden bazen cok guzel gıyınıp bazende bole berbat gıyınıyosun :(
ben karar veremıyorum

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

cadıcım gerçekten çok güzel üstündekiler ben en çok ayakkabılara bayıldım ama. bu arada arzu nesnesi bölümündeki bluzun bir benzeri kotonda var. bilgine :)

KIRMIZI dedi ki...

hımmm güzel kombinasyon olmuş. katalog sayfalarını hatırlattı bana, renkler, layering fln. olarak. fotodan dogru mu gordum, etek bayaa bi yuksek belli galiba... biraz da cesaret gerek istanbulda bu boy giymek icin tabiii... tebrikler, sevgiler...

Unknown dedi ki...

Karga, özke, kırmızı: Hepinize sevgiler.
Adsız: Herkesin iyi ve kötü gunleri olur sonuçta, zaten iyi ve kötü giyim denen sey diğerlerinin beğenileriyle de alakalıdır. O gun moralim bozuktur, hava soğuktur,nedense kombin yapamamışımdır,giymek istediğim parça kirlidedir,içimden giyinmek bile gelmemiştir.. vs vs, bu size hiç olmaz mı? Ben samimi davranıp kendime göre iyi olmayanları da koyuyorum, nihayetinde robot değiliz, bir günümüz bir günümüze uymayabiliyor. Stil ikonu diye dünyada lanse edilen insanlara bile bu olurken (Son örnek, forumlarda tartısmaya sebep olan Ashley Olsen'ın New York'ta smokin ceketi altına siyah tennis ayakkabılarını giymesi mesela,o da o gun belki topuklu ayakkabı giymek istemedi,belki gymden geliyordu.. pek çok sebep olabilir :)) bana olmaması sence garip olmaz mıydı? :)

Unknown dedi ki...

Kırmızı; eteği ben biraz yukarda kullanmış olabilirim, ama az :)

Adsız dedi ki...

Ayakkabılar süper..nereden sorabilirmiyim ??

seden

Unknown dedi ki...

Tesekkurler Seden,markasını yazdığıma göre, aldığım yeri soruyorsun sanırım. Gecen kış Nişantaşı Vetrina'dan almıştım.

ZET Fashion dedi ki...

Uzun zamandir yaptigin en guzel kombin bence!!

Unknown dedi ki...

Keyfim biraz daha yerinde, havalar biraz daha iyi olsa ben neler yapacagimda :p haha hep bahane, hep bahane :)

Stilcatcher dedi ki...

Cadı ayakkabılar süper:)

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler (:

Adsız dedi ki...

owwww...guzel olmuşsun gerçekten..ben en çok eteğini begendım..ama ben gıymeye cesaret edemem..:(

Unknown dedi ki...

Sağol, sebep? :)

Adsız dedi ki...

bana da etek coook kısa geldi.onun disinda hos olmus...
cok degil yalniz coooook.... sewgiler cadicim

ZET Fashion dedi ki...

Benimde bir tane cok sevdigim bir elbisem var boyu tam senin etegin kadar. Resmini cektim koymak icin ama koymadim, insanlar tepki gosteriyor gercekten. Bence giydigin yere gore degisir.

Adsız dedi ki...

:)sebep? ya etek kısa..mini etek...belkıde yasadıgım yerınde etkısı olabılır..cesaret işi anlarsın işte..:)cekınmesem seve seve gıyerdım..sana cok yakısmıs cadı..gıyemeyenlerın yerıne obl bol gıy..:)

Unknown dedi ki...

Anlıyorum, benim cevrem bunları giymeye uygun olduğu için çok sanslıyım,darısı basınıza.Bir de altına yun corap giydim, eteğin kısa olması çok sorun değil diye dusunuyorum, ya tayt ustune tunik olsaydı,çok fark yok bence.

Unknown dedi ki...

Z : Eğer elbiseyi gerçekten giymek istiyorsan,seninde aklına gelmiştir gerçi skinny jean veya taytla bir deneyebilirsin,istediğin etki olmayabilir belki ama en azından giymiş olursun.

ZET Fashion dedi ki...

Oyle de olmuyor iste, hakkini vermem lazim elbisenin :P
Bu aksam bir arkadasimin dogumgunu var, giymeyi planliyorum. Ayrintilari sonra size anlatirim :))

kılavuzum karga dedi ki...

bende h&m den bu sezon kataloglarındaki püsküllü elbiseyi (bana twist yapan küt saçlı kadınları anımsatan elbise:)aldım ama eteği gerçekten çok kısa kuzenimin düğününde giymeyi planlıyorum ama koton siyah corapla çokmu boğar kararsızım

Unknown dedi ki...

Biliyorum o flapper elbiseyi, gule güle kullan. Kalın değil de belki biraz daha ince bir çorapla denesen? Siyah Mary Jane ayakkabı, uzun inci kolye, taslı bir saç bantı ya da tüylü bir tac, uzun saten eldivenle birleştirebilirsin. (Hepsini aynı anda kullanmak durumunda değilsin tabi).Bunlar biraz fazla gelirse veya aksesuar kullanmak istemiyorsan kıyafetin gerisi siyah olduğu için canlı renkte bir canta ile tamamlamanı öneririm.

Adsız dedi ki...

BİRKİN BİRKİN BİRKİN...HER RENGİ KESİNLİKLE..!!! :)))
Bi de Cartier Rond pembe altın pırlantalı modeli fena olmazdı hani...

Yüksek topuklar dedi ki...

Ayakkabılara bayıldımm:))

assassins dedi ki...

yine muhteşem çoraplar cetvelimsi düzgün bacaklar

Unknown dedi ki...

:)) teşekkürler

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...