16 Aralık 2008 Salı

Kate & Sasha for Longchamp S/S 09


Longchamp'in bu kampanyasını beğendim. Sebebi tam nedir bilemiyorum, hem güzel hem en güzel elmacık kemiklerine sahip 2 top modelin bir arada olması mı, retro renkler mi, kırmızı dudaklar mı, kontrast mı, kısa ama güzel görünen saçlar mı, yaratılan güçlü etki mi? Hepsi mi?

Kate Moss ve Sasha Pivovarova'nın modelliğini yaptığı bu çekim Los Angeles'da Mert Alas ve Marcus Piggot tarafından gerçekleştirilmiş. Çantalarıyla bildiğimiz Longchamp bu bahar 12 parçadan oluşan koleksiyonuyla tekstil dünyasına da adımını atıyor. Longchamp'in artistik direktörü Sophie Delafontaine bu koleksiyondaki parçaların, her şeyle kombinlenebilecek anahtar parçalardan oluştuğunu söylüyor.

Kıyafetlere baktığım zaman, biraz sıradan olduklarını düşünüyorum ama fotograflar bu sıradanlığa nanik yapar gibi. Kate ve Sasha'yı daha çok beraber görmek dileğiyle!!!

p.s: Saçlarını kısa kestirmek isteyenler; sizler için bu kampanya bir cesaret kaynağı olabilir mi? :)
TFS

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Son cumleni ustume alindim ve kocaman bi gulucuk belirdi suratimda :))
Elmacik kemiklerine deginmen cok iyi olmus Kate Mossu begenmemin sebeblerinden bitanesi.
Kampanya gercekten cok iyi ama canta biraz geri planda mi kalmis ne

Unknown dedi ki...

:)) Evet cesaret isteyen sendin, eminim başkaları da vardır ;) Ben de isterdim çıkık olsun elmacık kemiklerim ama değil :( Çantalara gelecek olursak, pek beğenmedim belki onlarda beğenmedikleri için modelleri bu kadar öne çıkarttılar hahahahahaha....

Adsız dedi ki...

saclarınızı kısacık kestirin
belime yakın saclarımı 2006 da bir cesaret kestirdim..ama ne kestirme erkek trası denen hadise :)
nası memnunum..
bazen uzatıcam artık deyip kuaförün önünden gecmiyorum ama nafile..
yasasın kısa sac
daha modern daha rahat
haydii kızlar haydiiii :D

uzay

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...