12 Aralık 2008 Cuma

Tatil cadıyı tembel mi yaptı?





Bu kadar tembellik yeter, titre ve kendine gel ey cadı! Geldim ve bu entryi yazıyorum. Tatil boyunca olan aktivitelerime bakacak olursak:
  • Sirke gittim, süperdi (:

  • Arog'a gittim, sirk daha eğlenceliydi (:

  • Kaçınılmaz olarak bol bol, yiyip, içip yan geldim

  • Arkadaslarımla evde yemek yiyip, dvd seyrettik

  • Az alışveriş yaptım

  • Bir arkadasımızın Istanbul'dan tasınması sebebiyle, son bir pub buluşmasına katıldım.

Bu kıyafeti de o zaman giydim:

  • Üst ve mont : Miss Selfridge

  • Pantolon: Kate Moss for Topshop ( Kate Moss'un sevdiği J Brand Love Story modeline ne kadar benziyor değil mi?)

  • Botlar: Kurt Geiger

  • Clutch:Anya Hindmarch for Target

  • Kolyeler: Uzunlar Indus, kısa olan Marc by Marc Jacobs o yuvarlağı dondurduğunuzde I love you yazısı görünüyor )

Detaylar pek görünmüyor biliyorum, geç kaldığımızdan fotograflar için yine fazla zamanımız yoktu, anlayışınız için teşekkürler. x

4 yorum:

serap dedi ki...

Cidden çok şık..

kılavuzum karga dedi ki...

asagidan yukari dogru yapilan bu cekim boyunuzu uzun gostermis sevgili cadi bir sorunu daha asmis bulunuyorsunuz tebrikler:))

Unknown dedi ki...

Aslinda 1,30um demek amacina ulasmis cekim yuppiee:))

kılavuzum karga dedi ki...

sana badi diyenler utansin cadicim:))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...