1 Aralık 2008 Pazartesi

Pullar, payetler, metalik pırıltılar ve gün ışığı














Başlıkta saydıklarımız ve gün ışığı her ne kadar geleneksel olarak yan yana gelmeyip, partilere ve gecelere ait gözükseler de, bu artık öyle değil. Pırıltı çantalar, ayakkabılar, taytlar, bereler, tshirtler ve yelekler farklı kombinasyonlarla gündüz giyiminin de bir parçası haline geldiler.

Gece giyiminde de saltanatını sürdüren payetleri, gündüz de giyebilmek için bazı küçük noktalara dikkate etmek gerekiyor:

*Gün ışığında giymeye karar verdiğiniz ısıltılı parçanın, pamuklu, keten, yün gibi gündüze uygun materyallerle birlestiğine emin olun,


*Daha zarif parlaklık için, seçimlerinizi daha mat paletlerden yapın


*Payetleri desenlerle birleştirmekten kaçının, düz renkleri veya grafik desenleri seçin ( Çok bayılmamakla beraber bakınız Heidi Klum'um zebra desenli çantası ve Elizabeth & James elbise ve blazerı)


*Parlaklığı dozunda kullanın, tshirt, bere, çanta.. gibi aksesuarlar gündüz kullanımı için ideal olacaktır.


Sartorialistten aldığım lacivert etekli kombinasyon, renkler, materyaller ve dokuların kullanımı ile ilgili bize bir ders verir niteliğinde, eteğin renginin siyah olmaması, payetli bluzu daha bir gunluk kullanıma uygun göstermiş.


Kate Moss'un yanında metalik gri renkte eteğiyle görünen Frankie Ryder'da, eteğini grafik baskılı tshirtu ve duz sandaletleri ile birleştirip gündüz kullanmış.


Pırıltıyla pek aram olmasa da, küçük dozlarda gündüz kullanabileceğimi düşünüyorum hatta cumartesi günü tesadüfen uğradığım Mango'dan siyah payetli gri bir tshirt aldım. ( İndirim olduğunu duymayan var mı bilmiyorum ama var) Ya siz gundüz kıyafetinizde böyle bir ayrıntıya yer verir misiniz, ya da nasıl verirsiniz?

Topshop'tan pırıltılı parçalar


p.s: Ashley Olsen'da gördüğümüz Tulipa dress'i de aldım, yine indirimdeydi ;)
Sartorialist, TFS, Polyvore

25 yorum:

Adsız dedi ki...

cadıcım bir tane gri renk kargo pantalonum var ve hiçbirşeyle uyduramıyorum..paçalı bağlamalı olduğundan spor ayakkabıyla da olmuyor, ne öneririsin?

Unknown dedi ki...

Benim de eskiden kalma bej renkli öyle bir pantolonum var ama yıllardır giymiyorum. Eğer değerlendirmek istiyorsan, pacaları yeterince uzunsa o bağlama kısmını kestirip, öyle kullanabilirsin,ya da çok sıkıp büzgü haline getirmeden bol olarak bağlarsın iplerini, sanırım bir şekilde bagcıklarını iptal etmek işleri daha kolaylaştıracaktır. Ayakkabı olarakta, genelde spor bir tarz olduğu için spor botlar ve spor ayakkabıdan başka kombinlenebilecek bir şey aklıma gelmiyor, fazla yardımcı olamadım, kusura bakma :(

Adsız dedi ki...

cadıcım topfashionun sayfasında seni gordum hemde alıntı kaynagı açıklanmış cok sewindim

Unknown dedi ki...

Pessenger,haber verdiğin için teşekkürler, ben bulamadım link nedir?

kılavuzum karga dedi ki...

cadı konu harici birşe sölicem... şu anketi değiştir artık lütfennnnn çok sıkıldım ayn anketi görmekten:D

Unknown dedi ki...

:)) Ben de ona bakıyordum şimdi, ya sileceğim ya da yeni bir konu koyacağım, var mı görmek istediğiniz bir şey?

Unknown dedi ki...

lateks taytı koy bence... Giyermiyiz giymezmiyiz? :)

ZET Fashion dedi ki...

Pırıltılı şeyleri gündüz kullanmayı ben pek sevmiyorum. Gece daha hoş bence.

Adsız dedi ki...

http://www.gittigidiyor.com/main/search.php?aramasatici=top_fashion

işte link canim

Adsız dedi ki...

yeni anket eldiwen ile ilgili bişi olabilir,ben kullanamıyorum da , ne soguktan korunmak icin ne de aksesuar olarak,

osuruktanteyyare dedi ki...

oha şu kırmızılı olan gruba bayıldım yaaa

Unknown dedi ki...

Pessenger, topfashion kaynak falan deyince ben blog sandım, bana sordular koyabilir miyiz diye, zaten fotograflarda da yazıyor, sorun değil dedim ben de :)Eldiven konusu ile ilgili ne koyabilirim ki,ondan bir şey çıkarmış gibi gelmedi, pvc taytlar hem mor dolapta hem yeliz'in sayfasında yapıldı, ben yapmasam da olur :)

Unknown dedi ki...

gündüz pullu payetli olanları pek tercih etmemekle beraber, parlak baskı yapılmış t-shirtler ya da kumaşın kendiliğinden simli ipi olanları tercih ediyorum. Sonuçta gece gündüz ayrımı yapmak yerine aslında parlaklığın gündüz kullanımında dozunu ayarlamak lazım. Aynı t-shirt bir kotla giyildiğinde sade dururken, siyah bir kumaş pantolonla bizi düğüne gitmiş gibi gösterebilir.
Bir de Cadı artık makyajı da gündüz simli kullananlar var hatta ben de kullanıyorum ama dediğim gibi dozu ayarlayabilmek lazım.

Buarada anket konusu taklit kıyafet çanta saat vs. kullanmaya sıcak bakıyor musunuz olabilir.

Cadı sen hiç saat takmıyorsun ayrıca gözümden kaçmadı sanma:))

Unknown dedi ki...

Ben gunduz simli bir makyaj tercih etmem doğrusu ama giyim olsun, makyaj olsun,dozunu ayarlamak burda kilit nokta, bu konuda senle aynı fikirdeyim.Saat konusunda dusturum istediğim kaliteli markalardan biri olmadıkça takmamaktır, gorduğun üzere onu uyguluyorum :)Taklit konusuna da ben sıcak bakmıyorum, o nedenle bir anket yapmayı gereksiz buluyorum, fikir için yine de teşekkür ederim :)

lisa @ luxe dedi ki...

kate and frankie rock!!!
xoxo from las vegas

Unknown dedi ki...

Yeah, they do :)

kılavuzum karga dedi ki...

anket fikrine toptan karşıyım gereksiz bence o köşeyi başka bişekilde değerlendir bence yeni aksesuar köşesi çorap köşesi iç çamaşır köşesi falan ilan et ıvır zıvırları görelim orda mesela nebilim yada buna benzer yeni birşeyler göreceğimiz ayrı bir bölüm olsun :))
aaa mesela yılbaşı yaklaşıyor o köşede beğendiğin hediyelik kıyafet&aksesuarları koy herkesede fikir çıksın yine çok müdahale ediyorum nasıl istersen öyle yap ben cadıcım sustummmmmmm :)))

Unknown dedi ki...

Anket acık ayakkabı konusundaki gibi insanların gerçekten ne düşündüğünü görmek açısından faydalı ama zaten devamlı bir şey değil,yine merak ettiğim bir şey olursa koyarım. Oraya ayrı bir bölüm yapmak için bloggerda bir düzenleme var mı bilmiyorum, gunun ilhamı, ne bileyim, gunun objesi, bir şeyi konulabilir haklısın.Sen önermeye devam et, yeni fikirler oluşsun ben de ondan yanayım. Sen okulda hep fikri olan, çok konusan, çok sosyal öğrencilerden miydin Larien, söylesene merak ettim :)) x

kılavuzum karga dedi ki...

bak yaaa :))) hayır cadı ben okulda kendi aleminde takılan bi hatundum senin blogunla tanıştığımdan beri kendime yakın hissettiğimden çenem açıldı :))

Unknown dedi ki...

:))) Bu blogun insanlar üzerindeki etkileri gittikçe artıyor:p :
1.İnsanları alışverişe yönlendirme
2.Beğenmeyenlerde negatif yorum yazma isteği oluşturma
3.Yakın görenlerin çenelerini düşürme gibi.. etkileri şimdiye kadar gözlemdediklerim :)))

kılavuzum karga dedi ki...

yemek yaktırma özelliğini atlamışsın:)

Unknown dedi ki...

En önemli özelliği nasıl atladım :o)Yeni bir şey koydum günün arzu nesnesi diye, anketin olduğu yere bak bakalım olmuş mu? :)

kılavuzum karga dedi ki...

arzu nesnesi....hmmmm....ismiyle yaşasın maşallah maşallah pekte güzelmiş:)))

Unknown dedi ki...

Fotoda arzu nesnesi Marc Jacobs mı, elindeki çanta mı karar veremedim :))

kılavuzum karga dedi ki...

ah marc ahh:DDD neden en iyileri hep erkekler kapıyor!!! :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...