26 Aralık 2008 Cuma

Kahverengi çizme








Havalar soğuk, giyinmek ve dışarı çıkmak zor. Polyvore setlerinde kahverengi çizmeyi görünce aa benim de olacaktı oldum, yazık değil mi onlara dolabın ustunde ağlıyorlardır diye duşünerek once onlar ve sonra giyeceğim çorabı dusundum, bunların ustune gerisi geldi. Gri hırkayı ne çok giyiyorsun diyebilirsiniz ama diğeri uzun geldi elbiseyi kapattı, ben de bunu giydim.
  • Palto: H&M ( Millet ne derse desin ben bu paltoyu çok seviyorum, kendinden atkısı bile var )
  • Elbise,hırka,kemer, çorap: Zara ( Günün galibi ;) )
  • Çizme: Marni
  • Çanta : Louis Vuitton
  • Yüzük: İstiklal Caddesi'nde şimdi adını hatırlayamadığım, çakma ve uzun İtalyan ismi havasında aksesuar satan bir yer, aynı yüzüğü başka yerlerde de gördüm.

Uzun yün lacivert ya da koyu gri eldivene ihtiyacım var daha 2 hafta once siyah aldım ama kahve tonlarıyla olmuyor tabi :p

46 yorum:

SHOPKOLIK dedi ki...

cadıcım - A+++...rahat ve şık

ben nedense bütün gün oturduğumdan mı ne akşama kadar botlarla çok rahatsız oluyorum. ayaklarım şişiyor...

Nihan dedi ki...

bence palto pek şeker. alla alla bu insanlar da bir tuhaf valla. tabii zevkler ve renkler tartisilmaz ama nedense bana bazi elestiriler zevk ve renk kriterleriyle yapilmiyor gibi geliyor.

Flame dedi ki...

Bnde H&M paltoya bayılanlrdanım. Gri kombin çok güzel. Aynı kıyafet siyah ayakkabı ve çantayla da çok şeker olur :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :) Flame evet haklısın, o zaman siyah eldivenlerimi de kullanabilirim ;)

Adsız dedi ki...

Kanyon'da çekilmiş fotoğrafların olduğu entry'den hatırlıyorum bu paltoyu; bence kesimi ile fark yaratan şahane birşey.

Unknown dedi ki...

Çok naziksiniz efenim :)

a. gizem dedi ki...

ben kombini çok beğendim moda cadısı... tarz olarak bana çok uygun :)
yakın zamanda böyle bişi denemeliyim :)

ZET Fashion dedi ki...

Paltoyu nasıl beğenmiyorlar bende anlamış değilim doğrusu. Çok şık olmuşsun cadı, siyah çizmelerle gri palto daha da güzel olur :)

Yeliz dedi ki...

benimde bu renk paltom var bu zaradan almıştım. senınkinin modelide hoş bence ben beğendim.

kılavuzum karga dedi ki...

siyah çizmeyle yeni bir kombin istiyoruz şekerim:))

Unknown dedi ki...

Herkese çok teşekkürler, ancaaak inanmayacaksınız ama siyah topuklu bir çizmem yoook, son olanları da verdikten sonra uygun bir tane bulup alamadım, zaten çizme çok giymiyorum diye.

kılavuzum karga dedi ki...

cadı lv gerçek mi çakma mı dürüst ol ama:)

Unknown dedi ki...

Gerçek, 3 sene once kendime Abdi İpekçi Caddesi'ndeki ilk mağazadan,yılbası hediyesi almıştım, garanti kartları ve faturası dahil her şeyi duruyor. Beni tanımadığınız için bu konuya açıklık getirmek istiyorum, ben hiç bir zaman taklit ürün kullanmam,tarzım değil, param yetmiyorsa, almam dusturunu izlerim :)O yüzden az marka çantam vardır, gördüklerinizin hepsi de gerçektir.

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

paltoya bayıldım gerçi ben H&M in herşeyine bayılıyorummmmmmmm :)

Adsız dedi ki...

çok şık cadıcım palto çok güzel yanlış anlama ama keşke ayakkabılarını silseymişsin canım :) bu konuda hassasım da:)

Adsız dedi ki...

cadı aynen bende taklıt hıc bı urun kullanmam..sevmıyorum..kullanmam daha iyi derim kendime..fıyat cok gelır almam..gıderım daha normal fıyatlı ama kesınlıkle taklıt olmayan bı canta edınırım..ortak bı yonumuz var he he..:)

kılavuzum karga dedi ki...

peki güle güle kullan ama kızmana gerek yok şekercim sordum sadece :))

be dedi ki...

canta sapındaki dikislerindeki kalitesi ve rengiyle kendini belii ediyor zaten .iyi günlerde kullan cadı =))

Unknown dedi ki...

Tugba: Teşekkürler,aslında yolda bile giymedim,yururken başka bir şey giydim, belki ısıktan öyle durmuştur ama bir daha, daha dikkatli olurum :))

Edda: Süper, aynen devam :)

K.K: Kızmadım sadece bu konuda hassasım :)

Be: Evet, taklitlerin sapları bu sıcak karamel rengini almıyor eskiyince zaten, çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

Artık o kadar başarılı taklitleri yapılıyorki sapı bal rengini alanları da bol miktarda var! Hatta gerçeğinden zerre kadar ayırt edilemeyecek taklitleri mevcut. Gülse Birsel bu konuda bir yazı yazmıştı. İstanbul'daki bir çantacı ile ilgili, Carlos'du yanlış hatırlamıyorsam, Kapalıçarşı'da ... Birçok tanınmış simanın özel bir şifre ile Birkin aldığı söyleniyordu. Komik(-:. Bu konuda sana katılıyorum cadıcığım, bütün çantaların baştan sona marka olacağına az olsun ama gerçek olsun :)

Unknown dedi ki...

Ilgın, ben de oyle pek çok hikaye biliyorum hatta hayatta inanmayacağım bayağı zengin birisinin de oradan alışveriş yaptığını duyunca inanamamıştım.Bir de bu ekimde Luxembourg'dan buraya gelen bir hanımla tanışmıştım, işte sohbet ediyoruz bugun ne yaptınız, gittiniz mi Kapalıçarsı'ya falan diye, kadın gittim işte Prada canta aldım, Hermés almadım, kızım kızdı işte niye almadın diye falan bana anlatınca, bir nasıl yani olmuştum, bana çok ters, kadına bir şey demedim tabi :)

PINK PRINCESS dedi ki...

Merhaba blogunu yeni yeni takip ediyorum.Bilgin var mı bilmiyorum ama gittigidiyorda bir satıcı tarafından fotoğrafların kullanılıyor.moda cadısından alınmıştır yazıyor.

Unknown dedi ki...

Pink Princess hoşgeldin :) Bahsettiğin topfashion adlı satıcı ise benden izin aldı, sorun yok, haber verdiğin için çok teşekkürler.

PINK PRINCESS dedi ki...

evet ondan bahsediyorum:)tamam o zaman sorun yok.hoşbuldum...

Adsız dedi ki...

kıyafet çok guzel ozellikle çizmeler. ama bu LV çanta olayını hic anlamadım sanırım anlayamayacagım da, hic bir ozelliği ve guzelliği olmayan bir çanta ve meraba ben markayım diye bagırmak icin yapılmış sanki. bir cantaya gercekten para vereceksem bu LV olmazdı, ne bileyim bi balenciaga, chloe ya da hermes şahane ama LV çok itici bi çanta bence..

Unknown dedi ki...

Eminim bu çantayı sizin gibi başka beğenmeyenler vardır ancak bu çanta klasik bir LV modeli, ben de logo olayına genelde uzak bir insanım ama bu çantayı seviyorum.

Adsız dedi ki...

Louis Vuitton her zaman bir klasik ve herşeyle kullanılabilecek parçalar bunlar özellikle Damier ve Monogram serisi ve her LV sever bunu üstündeki logosundan dolayı almıyor. Çok kaliteli ve yıllar sonra dahi hiçbir deformasyon göstermeyen çantalar. Hani evladiyelik derler ya aynen öyle:) Ki LV'un monogram serisinde sadece logolar çok ön planda bunun harici birçok model var. Ben Chloe'yi çok beğenmiyorum çanta konusunda. Ben bir Paddington yerine LV'un klasik bir modelini tercih ederim. Balenciaga apayrı bir olay zaten. Moda denen kavramı şekillendiren bütün chief designer'ların piri Cristobal Balenciaga...Bir Matelasse ve Motorcycle için herşey feda edilebilir!;)

Adsız dedi ki...

sevgili cadı, yaklaşık iki haftadır blogunu takip ediyorum ama neredeyse tüm eski postlarına baktım. gri ve kahverengi kombinasyonu çok müthiş ama bazılarına çok ters geliyo, özellikle de sevgilime :)gri ile asker yeşili mont giyince bile acaip acaip bakıyor ama olsun. bence harika bir kombinasyon olmuş. siyah ile fazla düz olurdu. çok çok sevdim. elbise de çok şirin ama ben nedense hep bu tarz farklı parçalar yerine birbirine benzeyen şeyler alıyorum, temel kuvvetli olsun diye, daha çok böyle quirky şeyler alabilmeliyim, çok kızıyorum kendime ! :) bu arada çanta konusundaki titizliğin çok yerinde. özellikle çantada ucuz etin yahnisi yenmiyor. 10 yıl önce aldığım LVyi hala kullanıyorum rahatlıkla ama geçen sene aldığım no name çantayı heralde seneye kullanmam. düşününce üzülüyorum ona verdiğim paraya. ama yine de taklit değil allahtan. gri palton da hoş. ben de uzun yıllar giyebileceğim farklı bir model arıyorum. paltoda favorim max mara ya da sportmax. onu da 1 kez al, indirime denk getir, %30 indirim bile çok farkettiriyor, sonra 15 sene giy. içine ne giyersen giy iyi duruyo. malesef gri güzel bir modellerini göremedim bu sene. neyse, tekrar harika bir kombinasyon! sevgiler

assortiek dedi ki...

cadıcım bi harikaa olmuşsun ben kahveyii çok sewerim kombinleyiş şeklinede bayıldım..
paltondan burda bulabilme imkanımız yüzde kaç?
çizmelerin ise arayıp bulamadıklarım,cuma günü istanbula gelicem bi yer tarifi yaparsan çok sweiniceem,sewgilerrr:)

Unknown dedi ki...

Ilgın pek çok konuda haklısın,Motorcycle konusunda; insanlar bunlar hala akullanılıyor mu falan dese de artık onlar da klasikler arasında.

Fındık kurdu: Tesekkur ederim :) Erkekler renkler konusunda biraz daha tutucu mesela benim sevgilim için de renk uyumu çok önemlidir, ben hepsinin olusturduğu butunluğe bakarım.Kıyafet seçimlerinde bazen risk almak önemli, hiç düşünmeyeceğiniz farklı bir parça size çok yakışıp, hoşunuza gidebilir. Değişiklik güzeldir, yeniliklere açık olmak lazım.

Assortiek: Çok teşekkür ederim :) Paltoyu burda bulma imkanınız sıfır:(H&M'in online satış yaptığı Almanya, Danimarka, Hollanda.. gibi ulkelerde yaşayan tanıdıkların varsa, belki onlar yoluyla elde edebilirsin. (http://shop.hm.com ) Çizmelerim de yeni değil, 2 sene once Nisantası Beymen'den almıştım. Su an indirim var, dun baktım pek çok guzel sey vardı, benzer bir şeyler bulabilirsin belki.

kılavuzum karga dedi ki...

cadı günaydın
son dakika kararıyla,
(krizin etkisi kocaman bu kararda) yılbaşı sevgilinin evinde 10 kişilik mini mini arkadaş grubumuzla mini mini bi parti şeklinde kutlanacak ve bennnn ben acil tarafından evde yılbaşı partisi düzenleyecekler için ne giymeli konulu bi yazı istiyorum lütfen acil yardım okuyucu kitlesindende yardım bekliyorum lütfeeennnn:)))

Unknown dedi ki...

Günaydın Kargacığım,
Ben de muhtemelen öyle bir etkinlikte olacağım, ne giyeceğimi henuz bilmiyorum,belki de şimdiden düşünsem iyi olur, dur bir bakınayım. x

Adsız dedi ki...

bu kombinine bayıldım. kahve ile griyi bende kullanırım ama genelde beğenmezler.bu tarz bi elbisemde var. aynısını deneyeceğim :)

Unknown dedi ki...

Tesekkurler Nefes, hani siyah çizmeyle giyseydin dediler ya, elimde olsaydı oyle mi giyerdim, ben de emin değilim, bu haliyle sevdim bu kıyafeti :)

Adsız dedi ki...

siyahla giyseydin o zaman sen olmazdın..klasik kaçardı diye düşünüyorum... senin tarzında havanda bi başka canım:)

Unknown dedi ki...

:))) Çok çok çok incesin,teşekkürler. Siyah daha tahmin edilebilir, ben çoğunlukla tahmin edilemeyeni tercih ediyorum, o da benim tarzım, haklısın :)

Adsız dedi ki...

walla millet ne diyo bilmiorum cnmmm ama bn paltona bayıldımmmmmmmmm !! (L)

Adsız dedi ki...

rica ederim... ben yelizin sapığıyım yani çok sıkı takipçisi ve yorumcusuyum...tanışmışta olalım bundan sonra daha sık yorumlar yapacağım :)

Unknown dedi ki...

Trufle: Çok teşekkürler :)

Nefes: Hiç sapığım olmamıştı :)) Her zaman beklerim ;)

Adsız dedi ki...

ama ama ben yelizimin sapığıyım senin sadece yorumcun olayım :)

Unknown dedi ki...

Heheh kabul :)) Cümle benim hiç sapiğım olmadı olmalıymış ;)

serap dedi ki...

cadı paltonu cidden çok beğendim.H&m ürünleri nerden temin ediyorsun acaba.Türkiye de mağza açmaması çok büyük sıkıntı.

Adsız dedi ki...

selamlar..
H&m paltonuz çok güzelmiş. Bişiy sorucam bu paltonun baska renkleri de warmıydı ? Bide bu üstünüzdekinin bedeni ne?

Unknown dedi ki...

Serap: Daha önce de yazdım şimdi senin için tekrar yazarım. Bu paltoyu erkek arkadasım Barcelona'dan aldı, genel olarak H&M ürünleri nasıl temin ettiğime gelince 3 yoldan oluyor:

1. Ben yurt dısına çıktığımda alıyorum

2.Arkadaslarım yurtdısına çıktıklarında sipariş ve hediye yoluyla gelenler oluyor

3. Beyoğlu veya Besiktas'ta bulunan H&M'in TR'de ürettiği parçaları satan dükkanlardan alıyorum

Duygu: Çok teşekkürler, bunu siyahı var bir de, bendeki beden 34.

serap dedi ki...

yakın zamanda bir yurt dışı planımda yok :( anca yaza bişiler olabilir :)

assassins dedi ki...

bukadar yorum arasında bu soluk kalıcak çok güzel resimler...
çoraplara tek kelime edemiyorum muhteşemler harikalar olağan üstüler...daha başka yokmu ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...