16 Aralık 2008 Salı

Katie'nin beresi





Bu fotoları görünce aklıma sen geldin Larien. Kısa saç ve bere konusu ile ilgili o zamandan beri bir şey yapmadığım da hafiften aklımın bir köşesinden geçmedi değil :) . Son günlerde farklı zamanlarda aynı bere ile Katie Holmes'u görünce, beresinin bugunlerdeki vazgeçilmez aksesuarı olduğunu ve çok sevdiğini düşünerek, Larien ve diğer tüm kısa saçlılar için buraya post ediyorum. Berenin pek sevmediğim Katie'ye bile şirin bir hava kattığını da belirtmem gerekir sanırım. ( Bu ara konu nasıl dönüp dolaşıp saça geliyor, inanılmaz :) )
TFS

20 yorum:

DuruButik dedi ki...

bere çok şirin bi hava vermiş gerçekten.ama kızı ondan daha güzel giyiniyor:) şu tatlılığa bak!

Unknown dedi ki...

Bunu demek istemezdim ama kesinlikle. Kadın yasama donuk bakan teyzeler gibi giyiniyor, eskiden böyle değildi,evlendi böyle oldu, o kadar imkan bu sonuç, ilginç.

Adsız dedi ki...

ewet kabul ediyorum kötü giyiniyor ama çok gzl hatun ya hele şu alt resimde tü tü maşallah yani bebek gibi,bere bi insana bu kdr mı yakışır sevimli durur surinin tatlılığına diyecek bir şey yok ztn yirim ben onu:))

Unknown dedi ki...

Kendisini o kadar parayla nasıl bu kadar kötü giyinilir tarikatına davet etmek istiyorum.

Unknown dedi ki...

Tamam tamam, kabul ediyorum ki fotojenik :)) O tarikatta başka kimler olabilir Missred hahaha, mesela Lindsay Lohan'ı da ekleyelim diyorum ben ;)

lale kunt dedi ki...

bu kadının elinde ya alışveriş poşeti yada çocuk var. nasıl bir hayat felsefesidir, nasıl bir rahatlıktır anlamış değilim.
saçları bence yakışmadı, ama ben de kısa saçlı olarak bu tarz bereler kullanıyorum. daha uygun..

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

Süreyya Yalçın ı unutmayıın:)

AYŞİM ÖZGÜR dedi ki...

O kadar parayla nasıl kötü giyinilir tarikatıne Turkıyeden adayım, Süreyya Yalçın:)

be dedi ki...

ya bayılıyorum boyle bere takanlara hiçbir yerde bana yakısanını bulamadım h&m cok tatlı modelleri var ama kendime bi turlu yakıstıramıyorum

Adsız dedi ki...

Katie Holmes'un tarzını begeniyorum.. cok sık kıyafetler giymedigi konusuna katılıyorum ama ozenmis goruntuden uzak olması, sade olan guzeldir anlayısında olması hosuma gidiyor.. saatlerce ozenipte palyaçoya donenlerden bin kat hoş gozukuyor..Bir de sanırım yuzune birsey yaptırmıs ya da zayıflamıs, farklı gozuktu gözüme..Bu tarz bir bereyi gecenlerde acessories dan almıstım, havaların sogumasını beklıyorum..:)

kılavuzum karga dedi ki...

budur::)))) yüzüm katie kadar zayıfladığında bu bereden takıcam bende karar verdim:))teşekkürler cadıcım:))))

Unknown dedi ki...

o tarikatta başta Beyonce olmak üzere Charlize Theron ve bizimkilerden kesinlikle ama kesinlikle Nurgül Yeşilçay olmalı. Son zamanlarda Deniz Berdan'ın giyimini de beğenmiyorum her nekadar kendine has bir stili olsa da biraz abartıyor gibi geliyor bana.

Unknown dedi ki...

Be: Belki gözün alışık olmadığı içindir, bir tane alıp dene bence.

Mervee: Holmes sıradan giyiniyor, kendisinin yorumunu kattığı bir kombinasyona henuz ratlayamadık :( Bere için havaların o kadar soğuması gerekmez çünkü bere sadece soğuk havalarda kullanılan bir aksesuar olmaktan çıktı, nerdesin bilmiyorum ama eğer Istanbul'daysan havalar gayet uygun.

K.K:Bu tarz örgü bereler pek çok yerde var, eminim sana da Katie kadar yakışacaktır.

Ayşim ve Missred: Süreyya Yalçın yönetim kurulu üyesi olur, çok isabetli, Missred seninkiler de genelde isabetli ama ben Charlize Theron'un henuz o tarikata girecek kadar kötü olduğunu düşünmüyorum. :)

Unknown dedi ki...

charlize de yedek olsun o zmn:)) ya da onun yerine Scarlet'i koysak???

kılavuzum karga dedi ki...

Charlize 'im Theron'um bitanem çok hoş hatun çokta hoş giyiniyor bence rica edicem onu hatırım için almayın tarikata:)))

Unknown dedi ki...

Charlize gerçekten çok hoş ben de seviyorum onu. Scarlet olur, son su Eva Mendez'le oynadığı filmin tanıtımlarında giydiği kıyafetler neydi öyle. Ben listeye Paris Hilton'u da ekliyorum :)

Unknown dedi ki...

tamam tamam Charlize'e haksızlık etmiyim o zmn bu kadar seveni varken, hoşluğuna zaten lafım yok, severek izliyoruz kendisini:)))

Adsız dedi ki...

kendi yorumunu katan ne kadar var ki zaten..sonucta hepsini birileri giydiriyor ama tabi aralarından farklı olmayı basaranlar var..istanbuldayım ama ben cok sıkıntılıyım eve gelir gelmez corapları bile cıkarıyorum :) bere takabilmem icin bana ancak kar lazım :) mesela senın o uggları gıydıgın kıyafetın tarzına bere cok hos olurdu bende bir gun oyle takabilirim..:)

Unknown dedi ki...

tarikat üyeliği için britney spears'ı nasıl es geçtik?:)))

Unknown dedi ki...

Yaa, büyük hata :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...