8 Mayıs 2010 Cumartesi

Iphone günlüğü 1

Günaydın :) Herkes twitter'da olmadığına ve kocaman kameramı her zaman taşımadığıma göre telefonumla çektiğim bazı fotoğrafları ara ara paylaşmamın iyi bir fikir olacağını düşündüm, işte geçen hafta telefonuma takılanlar.

Morning :) Since not everyone on twitter and I don't carry my huge camera to everywhere,  I thought sharing photos from my phone time to time would be a good idea, here are the last week's favorites.



1. Mac Galore Pink oje sıcak yaz günlerinin bir habercisi gibi / Mac Galore Pink nail polish is like a first sign of hot summer days.

2. Bu  Topshop kısa tişört fiyonk ve gri severler için birebir ( Hey, ben onlardan biriyim :)  / This crop Topshop top is a winner for the ones who enjoyes bows and grays ( Hello, that's me :) )

4. Köprüde / On the bridge

5-6. Zeckié mağaza açılışından, bu arada baykuşları sever misiniz? / From Zeckié store opening, btw do you like owls?

7-8. Hakan Yıldırım Koton için yaptığı koleksiyonun lansmanında, logoya bayıldım. / Hakaan was at the launch of his first collection for Koton and I love that logo.

9-10. Tünel Housecafe'de yapılan Wrangler Sonbahar/Kış 2010 koleksiyonundan, özellikle erkekler çok sevecek./ Wrangler had an presentation at the House Cafe at Tunel for their A/W 2010 collection, this collection will especially make boys very happy.

11. Kucağımda uyuyan kedim Sander'in pembiş patisi / Pinkiest paw of my cat Sander while he was sleeping on my lap :)

10 yorum:

Lovebug dedi ki...

1. fotoğraftaki ojene kesinlikle bayıldım.

Ellerin çok güzelmiş.oje o yüzden güzel duruyor sanırım. =)

Unknown dedi ki...

Sevgili cadı, resimler cok güzel.. bu arada baykuslu olan herseye bayılırım evt! ve heryerden de toplarım:) Yalnız sana bir soru Zeckie'nin takıları altın falan mı yoksa gümüş mü? Çok fazla sarı renkte takı gördüm sitesinde de, altın olabileceğini düşündüm ya da kaplamadır diye düşündüm..Eğer öyleyse fiyatları da ona göredir yani..merak ettim

sincity dedi ki...

evet arkadaşlar Sander ve pembe patisiyle birlikte birkere daha anlıyoruz ki,
moda kişinin kendine yakışanı giymesidir.
:)

(o pati çikolataya batırılıp ısırılır,valla)
:)

mercan dedi ki...

ojeler çok güzel tamam da ben o patilere bitttimmm beni benden aldı öpesim geldi:) benimkininki bu kadar pembe değil:))

vintage peony dedi ki...

çok tatlıymış bu fotolar cadı.
o patiler nasılmış öyle ya yumuk yumuk :)

DB JUNK dedi ki...

Katılıyorum ellerin gerçekten çok güzel:) Bu bölümü yapmak çok iyi fikir devamını bekliyoruz:)

valerie dedi ki...

patileri ve ojeleri cok beğendim :) bence bu iphone günlük olayı cok eğlenceli olmuş:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Pembe oje çok tatlıymış aynısından alabilirim :)

Unknown dedi ki...

Lovebug, A.C: Oje güzel :)
Ocenia: Takılar, pirinç, gümüş,bronzun yanı sıra pırlanta ve diğer değerli taşlardan da oluşuyor o yüzden fiyat aralığı geniş. Parmağımdaki baykuş yüzük 50 tl, hafta sonu arkadasım gümüş yüzük aldı o 60 tl, mesela taslı bir yüzük sormustum o 270 tl idi.

Sincity:Evet, o pembe bana yakışmaz mesela :))

Mercan,Vintage peony: Kendisi patilerinin aksine uyuz bir karakterdir, aldanmayın :)

DB Junk, Val:Teşekkür ederim :)

alışverışkolık dedi ki...

Ojelerinin rengini çok beğenmekle beraber ben de herkesin dediği gibi ellerinin çok güzel olduğunu belirteyim.
Gri severim ama sanırım senin kadar aşık değilim kendisine. :)
Baykuş desenini çok severim,severlere de C&A'yı önereyim. Bir çok t-shirt vardı baykuşlu.
O patiler sanırım maximum düzeyde sevimli. :)
Son olarak bu bölümün devamının olmasını diliyorum.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...