27 Mayıs 2010 Perşembe

Chill baby



Pazar günü yapılan Chill -out festivali'nden ne burada bahsedebildim, telefonlarda problem olduğu için, ne de oradan başarılı bir tweet operasyonu yapabildim, postu bu açıkları kapatmak ümidiyle yazıyorum. O gün, yağmur beklentisi, nazlı arkadaşlar, Kemer Country'nin uzun ve çetrefilli yollarını yalnız katetme.. gibi bir kaç küçük ama önemli detay yüzünden evden çıkışım saat 17:30'u buldu. Sonunda 18:30 gibi alana giriş yaptığımda, gördüğüm kalabalık, bu düşüncelerimin sadece bana özel kuruntular olduğunun bir göstergesiydi. Arkadaşlarımı buldum, bol bol muhabbet ettim,yedim, içtim, hoplayıp, zıpladım, bildiğiniz festival aktivitelerinin hepsini gerçekleştirdim. Müzik mi? Bu sefer zayıf olan programdan, en çok Caravan Palace'ı beğendim. (Eğienceli, dinleyin tıktık )

Amerikalı tasarımcı Bill Blass, "süphede olduğunuzda kırmızı giyin" ( When in doubt, wear red) demiş, benim kırmızı pantolon tercihimin bununla bir alakası var mı tam bilmiyorum ama güneş gidince çöken orman serinliğinden beni pantolon ve parkamın koruduğunu çok iyi biliyorum.

On Sunday, I've been to Chill - out festival ıstanbul in Kemer Golf & Country Club I went there a little bit late than usual because I had some doubts about weather, long way..etc, when I arrived I saw I was the only one who have thoughts like that. I found my friends,chat a lot, eat, drank, danced in short I did whatever you do in a festival. The music?  The line up was poor this year but I liked Caravan Palace a lot. ( Listen )

American designer Bill Blass said " When in doubt, wear red so I don't know if I wore my red skinnies because of doubt but one thing I know them and my parka protected me from the chilly forest weather after dark.


TrendtasticNY'ta oradaydı, ikimizin de çizgilileri tercih etmemiz komikti.

TrendtasticNY was also there, it was funny that we both wore stripes.


Pantalon / Pants: Kate Moss for Topshop
Breton üst /Breton top: Zara
Parka ve fular / Parka &scarf: H&M
Çanta/Bag: Marc Jacobs
Ayakkabılar / Shoes: Converse
Şapka / Hat: Benetton

13 yorum:

casey23 dedi ki...

genel olarak tüüüüm giyindiklerin çoook güzel ama özellikle bluzuna ve bilekliklerine bayıldım ve sana çok yakışmış!!

aslı dedi ki...

O pantolonu istiyorum :D

Sümeyye dedi ki...

pantolon çok güzel çok yakışmış cadıcım:)

Ada dedi ki...

kırmızı pantolon <3

mustafa dedi ki...

redddddddddddd

Unknown dedi ki...

pantolon çokoşşmuş:)

Pinor Çen dedi ki...

Kırmızı pantolon! Benim ol.

Trendtastic NY dedi ki...

great minds think alike, fashionistas think stripes:))))

alışverışkolık dedi ki...

Red pants, please be my :)
U're sport and chic.

rumuz goncagül dedi ki...

Türk insanından festival izleyici olmaz bunu anladım... ne olacak yağmur yağsa abi şekerdenmisiniz ulan? hahha

valerie dedi ki...

cok hoş olmuşsun.pantolona ise bayıldım!

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler :)

*STYLEBOOM* dedi ki...

haha çizgili festtivalciler:)) 2nizi de cesaretinizden oturu kutlarim biz havadan cok tirsmistik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...