3 Mayıs 2010 Pazartesi

Wedge boots and the red roses


Coco Chanel, "bir kız iki şey; klas ve harika olmalı" derken eminim ileride bu sözlerinin bir tişört üzerine yazılıp, mesaj kaygılı tişört furyasının bir parçası olacağından habersizdi ancak bu ileri görüşlülükle belki kendisi sözlerini tişörtlere yazıp bunu ilk yapanlardan birisi olabilirdi :)

Biraz hafta sonumuza eğilerek pazartesiye bir giriş yaparsak, cuma Ulus29'un güzel yemekleriyle hafta sonuna bir başlangıç yaptık, cumartesi D. ile bir kaç mağaza dolaşıp, Nişantaşı'nın 1 Mayıs sessizliğinin tadını akşam üstü Den Cafe'de kokteyl saatiyle değerlendirdik ve bir sürü fotoğraf çektik. Pazar günü istenilen kıyafetin uydurulamamasıyla pek sık olmayan Anadolu yakası'nda kahvaltı fırsatını kaçırarak, bir arkadaşımızın çocuğunun doğum gününe katıldık. Açık havada bir parti olduğu için D vitamini depolarımızı doldurduğumuz bu parti çocuk ağlamaları ile sık sık bölünse de, iki arada bir derede uzun süredir göremediğimiz arkadaşlarımızla sohbet etmeye çalışmak güzeldi. Doğumgünü pastasının kesilmesini takiben, biz herkesle vedalaşıp rotayı Cadde'ye çevirdik, kısa bir turdan sonra günü Nişantaşı Vapiano'da tamamladık. 

Kıyafet konusuna  dönüş yapacak olursak geçen haftanın rüzgarlı günlerinden kalma, gördüğünüz üzere sevgilinin bana gönderdiği güller benim kadar Alfie'nin de ilgisini çekti, ha unutmadan botlar yine bir Topshop indiriminin meyvesi olup ve bence oldukça lezzetliler :)
  
Think Amsterdam gecesine yorum bırakarak davetiye kazanma şansınızın hala devam ettiğini hatırlatır, iyi haftalar dilerim!

When Coco Chanel said " A girl should be two things, classy and fabulous" , I bet she didn't know her words will be all over the tees and she'll be the part of the message concerned tees' histeria or  with her sense of fashion she'd be the first one to do that :).

I had a lovely weekend, having dinner at Ulus29 was a great start and we were out for window shopping and had a happy hour at Den Cafe on Saturday and we took many photos. On Sunday; we went to Asia side for a child's birthday of our friends. It was nice because it was a garden party however we had a little chance to talk between the cyring babies.

My outfit  is from last week's windy days, I and my cat Alfie enjoyed the red roses sent from my boyfriend. The wedge boots are also new additions from Topshop sale and I had a hunch about that I'll be wearing them a lot.

I wish you a great week!



 Tişört (Yeni), botlar( yeni)/ Tee (New) and boots (New): Topshop
Tayt, şal ve ceket/ Leggings, scarf and jacket: H&M
Jean ceket / Jean jacket: Zara
Çanta/ Bag: Anya Hindmarch for Target
Aksesuarlar/Accessories: Bershka, Topshop, several shops

17 yorum:

Dalin dedi ki...

cadı topshopla ilgili olmasının dışında konuyla son derece alakasız bir soruyla karşındayım..
Ankarada kapandı topshop deneme şansım yok..
ninewestte 37 giyen bir ayak topshopta kaç giyer, sekiz dimi?
http://www.topshop.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=40&viewAllFlag=false&catalogId=19551&storeId=12556&categoryId=198492&parent_category_rn=198488&productId=1555935&langId=-1
linkteki ayakkabıyla bozmuş durumdayım ama numara sıkıntısından dolayı harekete geçemiyorum

Unknown dedi ki...

Ben Nine West 37,5- 38 Topshop'ta da 5 yani 38 giyiyorum, bence Topshop'ta 4-37 dir senin numaran, eğer olmazsa, cadıpazarında satarız söz :)

dalin dedi ki...

25 cm ama benim ayağım..geçen bitane ölçtürdüm 37 oxford topshopta 23,5 cmm çıktı,enden sorun olmada önden arkadan ayağım fırtar diye korkuyorum, blog yorumlarını işgal ediyorum konuyla alakasız sorry:(

Adsız dedi ki...

tişorte bayıldmm =)

ZET Fashion dedi ki...

O söz benim headerımda yazıyo ve ben bulamadım bu tişörtü, çok istiyorum :(((

modafobik dedi ki...

Bu tişörtlerin "for boys" için olanları da olsa fena olmazmış ^^,

Adsız dedi ki...

ay tişört süper! bende benim blogun son postundaki pembe altı ahşap sandeleti istiyorum,buraya gelir mi ya da topshop.com'da indirim olduğunda yakalayabilir miyim bilmem ama bugün oldukça çene döktüm anneme alsın diye ama hiç pas vermedi :))

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Bu yazıdaki rüzgardan dağılmış saçlarını çok beğendim :)

Adsız dedi ki...

Bu saclar harika cadı bence başka tarzlarla da dalgalı kullanmalısın

summer... dedi ki...

gri blazerin markası neeeeeeee??????☻☻☻

Sümeyye dedi ki...

Saçların süper cadı ... Nasıl şekillendiriyorsun? Saç bakımıyla ilgili post yaparsan süper olur cadıcım :))

Unknown dedi ki...

Dalin: Sorun değil :)
Teşekkürler kızlar :)
Z: Giydiklerimin açıklaması olan bölümde, tişört kelimesini tıklarsan GG'de satılan yere ulaşacaksın :)
A.C: Rüzgar meselesini yazma sebebim kat kat giyindiğim içindi ama demek saçlarım rüzgardan dağılmış gibi görünüyor, onların doğal hali heheheh :)

Modafobik: Erkekler için de başka cümleler kurulabilir eminim, benzer tişörtler bulunur :)
Pinksugarr: Kontrol etmek lazım orayı burayı, görürsem haber veririm :)

Summer:H&M :)

Sümeyye: İltifatına çok teşekkürler ama saçlarımla ilgili bir post yapacak kadar güzel saçlarım olduğunu düşünmüyorum :))) Yalnız şöyle bir durum var, bir şeyi keşfettiğimden beri ince telli saçlarımla daha mutluyum o da John Freida Luxorious Volume serisi http://www.johnfrieda.com/luxuriousVolume/index.asp

http://www.makyajcantam.org/2010/04/john-frieda-sac-urunlerim.html

Şampuan ve kremiyle saçımı yıkadıktan sonra saçı kurutmadan önce Thickening blow dry lotion/yogun hacim kazandıran spreyi var ki, bence mucize bir ürün, saçıma sıkıyorum, kurutuyorum, gerekirse yine aynı serinin köpüğüyle destekliyorum ve benim saçlarımda dalga olduğu için böyle oluyor.Son olarakta friz ease denen serumuyla son kat geçip o elektriklenmeyi azaltıyorum ve sonuç gördüğün gibi, şansına su an markafonide satışı var hem de indirimli,ihtiyacın varsa al derim :) Sevgiler..
http://www.markafoni.com/campaign/john-frieda-1/all/

valerie dedi ki...

tişört harika!h&m parçalarına ise diyeceğim yok onlarda şahane.birde saç konusunda yaptığın açıklama için teşekkürler.yani ince telli saçlarım var ayrıca dümdüzler arada bir dalga ,şekil vermek isteyip ya tutarsa diye şansımı denemekten sıkılmıştım.hemen bahsettiğin ürünlere bakıyorum:))

alışverışkolık dedi ki...

T-shirt harika!
Ardından; sevgiliye alkış:)
Sadece merakla sorulan bir sorudur:) Kedinin adı ne? :)

Unknown dedi ki...

ihi ben senin kadar gezemediğim için(malum SBS) görürsen eğer muhteşem olurr :) teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

beğenmedım

Unknown dedi ki...

Alışverişkolik: Alfie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...