21 Mayıs 2010 Cuma

Arzu Kaprol, hafta sonu ve daha fazlası

Merhaba, merhaba :) Bu yazı her telden çalacak, ortaya karışık olacak. Öncelikle dünden başlayalım, twitter'dan beni izleyenler dün Arzu Kaprol'un mağazasında bir şeyler çevirdiğimi tahmin etmişlerdir. 26-30 Mayıs'ta gerçekleşecek Galata Moda öncesi orada sunulacak koleksiyondan parçaları deneme şansını buldum, detaylar önümüzdeki günlerde burada olcak. Mağaza içinde, görüntü kaliesi tartışmalı olsa da bir kaç tane kıyafet fotoğrafı çekmeyi de ihmal etmedim:

Hello, hello :) This post will talk about many things, will be a mixed one. Starting from yesterday, I've been to Arzu Kaprol's store as I twittered yesterday, I  had a chance to look at the collection before Galata Moda, details will be here soon. I took some shots of my outfit which is not very clear:


Çiçek baskılı tişört, Trençkot ve ayakkabı / Flower print tee, trench and shoes : Zara
Jean gömlek / Jean shirt: New Look
Etek/Skirt: H&M
Çorap/Tights: Penti


Bitirmeden önce, Pazar günü iki ayrı yakada yapılacak, iki güzel etkinlikten de sizleri haberdar etmek isterim.  Bu yıl ikincisi düzenlenen Red Bull Flugtag " Uçmak için Güzel bir Gün" sloganıyla sizi Caddebostan sahiline çağırıyor. Ücretsiz olan etkinliklerde, 42 takım kahraman pilot olma hayallerini kovalarken, size de eğlence, müzik ve sürprizlerle dolu bir güzel bir gün vaad ediyorlar.

Before I go, I'd like to talk about 2 different events that will be held on both sides of Istanbul. Second of Red Bull Flugtag will be at Caddebostan shore, including 42 teams pursuing their dreams of "flying" with music, fun and surprises.

Daha ayrıntılı bilgi için /For more information: http://www.redbullflugtag.com.tr/



Pazar günü müzik isteyenlere, o da var. Chill Out Festival'i bu sene 5. yaşında, yine Kemer Golf Kulübü'nde olacak, hem de Bonobo Orchestra, Alex Cuba  Band, Tunng ve fazlasıyla.

For the ones who ask for more music, Chill Out Festival Istanbul, will be at Kemer Golf & Country Club featuring Bonobo Orchestra, Alex Cuba Band, Tunng and more.

Bu etkinliklere katılacak, giyinmeyi seven, festival modası benden sorulur diyenler de Stylish You! yarışmasına katılabilir ve Beymen Blender'dan hediye çeki kazanabilirler.

Bu yoğun hafta sonundan önce herkese güzel bir cuma ve muhteşem bir hafta sonu dilerim !

I wish you a great Friday and spectacular weekend!

6 yorum:

Unknown dedi ki...

taa kaç ay once karar vermiştim flugtag e gideceğime.. geçen sene işim vardı =( gidememiştim.. bu sene kaçırmam.. belki seneye bir uçak-araba da ben yaparım =)

Unknown dedi ki...

trençkotuna ayakkabılarına çoraplarına (özellikle ayakkabılarına :) ) BA-YIL-DIM ! :)

Unknown dedi ki...

arzu kaprol'un tasarımlarını çok beğeniyorum. trençkottan mevzu açılmışken aynı trençkotu zara'dan biraz da mecburiyetten almıştım.ama şimdi iyiki almışım diyorum.üzerimden çıkartmıyorum desem yeridir. size de çok yakışmış :)

valerie dedi ki...

trenckot harika.
ben chill-out a gideceğim ama gönül isterki iki yerde de olabileyim.

*STYLEBOOM* dedi ki...

bi trenç kardeşin de benim:)))

ilk flugtagda nasıl bir kalabalık vardı! ODTÜ takımını destekliciim diye ezilmistim oralarda ama yine de yilmamstim, yalniz donus biraz acikli olmustu:))en son kocayi arabada birakip vapura mi binsem hatta trenle mi kacsam diye dusunce balonlari patlatiyodum!

chill outsa herr zaman guzel!yagmur olmasaaa:/

Unknown dedi ki...

G.G.G: Gittin mi Flugtag'a, yine oldukça güzelmiş?

Seda,Val: Sağol canım :)
Angelic: O zaman giydiklerim seni mutlu edebilir, bakalım beğenecek misin?ben çok seviyorum bu trençkotu, hafif ve şık :)
Boom:Kardeşim benim :))Evet kalabalık oluyor, sıcakla beraber daha da zorlayıcı olabiliyor :) Ben tercihimi festivalden yana kullandım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...