25 Mayıs 2010 Salı

Çok işlevli


styledon

13 yorum:

Nihan dedi ki...

Hahaha tam Nazli'ya göre...

Nihan dedi ki...

Bu arada Cadıcım,
Bu yazıyı okurken kulaklarını çınlattım. http://www.adoredaustin.com/2010/05/most-elusive-shoe-ever.html

Unknown dedi ki...

Hhaahaa, katılıyorum bloglarda falan da kimsenin ayağında görmedik, 100 tane mi yaptılar ne? :))

Unknown dedi ki...

çoooooooook güzeller :)

canDirekli dedi ki...

yok artık :D:D

süper!! süper!! harika!! :D

Unknown dedi ki...

cok eğlenceli.

bu arada header güzel olmuş cadıcım tam yazlık:)

Doorstepping dedi ki...

Çok iyi! Takarım da boyarım da! Ama TR de yoktur di mi?

jazzy cat dedi ki...

malesef dolma parmaklilar icin, ayarlanmayan cinsten..

D. dedi ki...

benim olmali!

cleo dedi ki...

haha cok eglenceliler:) hemen kendıme bir set edinmeli eskizlerimi parmaklarımla yapmalıyım:)))

burcu d. dedi ki...

inanamiyorum..bu harika birsey! kesinlike isterim!!

xoxo

Unknown dedi ki...

Modarator: Teşekkürler :)

Dorstepping: Sanmam, alınacak yerde yoktu linkte.

Esra: :)) Belki dardır, bilmiyuruz ki:)

Burcu d.: Ben bulup cadıpazarında satayım :)))

Pinor Çen dedi ki...

Ahah sahip olunası. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...