14 Mayıs 2010 Cuma

I can't wait for the weekend to begin

Bir cumaya daha kavuştuk. Haftasonu, benim de katılacağım, heyecanla beklediğim, çok güzel iki organizasyon var.  Bu akşam Detroit technonun en iyilerinden, daha önce tanışma ve  konuşma fırsatı bulduğum için, oldukça sevdiğim dj produktör Carl Craig'i uzun bir süreden sonra 11:11'de dinleme fırsatını yakalayacağız. Yarın ise 14:00-02:00 arası Karaköy Antrepo'da gerçekleştirilecek olan Adidas Originals Street Party, Mylo, New Young Pony Club ve Türkiye'nin en iyi djleri ve moda, sanat ve fazlası bizlere güzel vakit geçirtmek için orada olacaklar, biz onları yalnız bırakmayacağız ya siz?

Thanks god it's friday again. This weekend will be one of the good ones because I'll be attending, my favorite Detroit techno dj/producer Carl Craig's performance tonight at 11:11 and on Saturday we'll go to Adidas Originals Street Party featuring Mylo, New Young Pony Club and the best Turkish djs.Will you also be there?


Biraz da kıyafetle ilgilenirsek, yeni öğeleri içerdiğini söyleyebilirim. Tişört bana biraz bu Alexander McQueen gözlük reklamlarını, az da Damien Hirst'un Levi's için yaptığı bu çalışmayı hatırlattı. Bir de sevgili Nihan sayesinde yeni bir gözlüğüm oldu, ben çok sevdim :).

About the outfit, there are new elements like the tee which reminds me Alexander McQueen eyewear ads and Damien Hirst tee he did for Levi's. My sunglasses are aşso new, a gift from lovely Nihan that I liked so much.



Tişört (Yeni) ve jean /Tee(New) and jeans: Topshop
Ayakkabı /Shoes: Aldo
Çanta /Bag: Marc Jacobs
Kolye /Necklace: H&M
Gözlük (Yeni) /Sunnies (New): Urban Outfitters

8 yorum:

DENiZ dedi ki...

Tshirt guzelmis, pek yakismis! Cadi, formspringini okurken gordum akmayan goz kalemi soran bir okuyucuna ben de ariyorum demissin! Piyasada ne var ne yok kullanmis, denemis biri olarak seneler suren titiz calismalarimin sonucunda ;) bir moda cekiminde modellere yapilan dovmenin bir goz kalemiyle yapildigini okumus ve cekimin havuzda yapilmis olmasi sebebiyle gercek anlamda bir Buldum! ani yasamistim.. Yaklasik 3 senedir kullaniyorum cok memnunum "Make Up Forever" markanin adi edindigim yer ise Sephora! Umarim begenirsin ;) Harika bir hafta sonu diliyorum sana..

canDirekli dedi ki...

oof oof böle haftasonları bana da gelsin :):)

onu bunu geçötim kombin çok iyi vee benim linkim mi var orda ne :)

teşekkürler :)

Jokella dedi ki...

Fotoğrafları çok beğendim, ayrıca ayakkabılar da şahane.
Deniz, akmayan göz kalemi tavsiyen bu postun ilk yorumu olduğu için çok sevindim:)

alışverışkolık dedi ki...

Tshirt güzelmiş.
Pozları çok beğendim.
Keyifli bir hafta sonu diliyorum sana! :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ya bu ayakkabılarına bayılıyorum ben senin! Topshop'ta benzeri var, denedim ama bunlar gibi güzel durmadı sanki :/ Bu arada sondaki aynayı da evime istiyorum :P

Adsız dedi ki...

Güle güle kullan gözlüğünü Cadıcım
Nihan

Unknown dedi ki...

Deniz:Ah süper oldu bu bilgi, umarım buradakilerde de vardır, teşekkürler :)

Can: Var var ama cuma kolumu kıpırdatamadım, cts acısını çıkarttım :)
Jokella,a.kolik: Sağolun :)

A.C: Bunları dene , çok seviyorum ben bunları, oldukça da rahatlar,cadde de var Aldo mağazası :)

Nihan: Sagol canım, gözümden çıkartmıyorum geçen haftadan beri :))

naku dedi ki...

asi cadı olmuş biras :D t-shirtlere ve aksesuarlara bayıldım ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...