11 Mayıs 2010 Salı

Sakla ceketi, gelir zamanı

Dolabınızda önceden aldığınız, giyip bir köşeye attığınız, sonra kendini tekrarlayan moda sebebiyle, bugün yine "oh iyi ki almışım diyerek" giydiğiniz bir şeyler mutlaka vardır, bu cekette benim için öyle. Heralde bir 7-8 yıl önce alınmış, 1-2 kere giyilmiş, bu senenin modası askeri çizgiler birer birer çekimlerde gözükürken  benim dolabın diplerinde bu trendi ucundan yakalayan bir ceketim olduğu aklıma gelip, son günlerdeki favorim olmuştur. Bu kıyafet Anadolu yakasına geçtiğimiz, sıcakların tam bastırmadığı o pazar gününe ait, fotoğraflara bakarken bu ceket gibi "yaşasın iyi ki almışım" diye aklınıza gelen  parçalar varsa onları da yazın, bakalım ortaya neler çıkacak?

There are some pieces that you bought years ago, worn couple of times and dumped into the darkest places of your wardrobe until when a trend make a comeback, just like this army inpired jacket I bought 7-8 years ago. I totally forgot about this jacket 'till I saw most of the editorials dedicated to army inspired pieces, lately it's my favorite piece that I've worn continuesly. My outfit was from the sunday that we went to Asian side when the weather is not that hot. While you're looking through the photos, think about your comeback piece like this jacket and write it to me.




Jean ve üst /Jean and top: Banana Republic
Ceket/Jacket : Zara
Çanta ve botlar / Bag and boots: Topshop
Kolye /Necklace : Vivienne Westwood

12 yorum:

Keddy- Selen Akgül Sungur dedi ki...

merhaba,
el emeği ürünlerimi listelediğim keddynin dükkanı açıldı, beklerim

http://www.keddynindukkani.blogspot.com/

Stilcatcher dedi ki...

benim de var eski sezonlardan Zara dan alınma military bir ceket.o zamanlar L mışım,şimdik Xl!ım hahhaha:))bu yorumdan sonra,gideyim sporuma en iyisi akşam oldu:)))

mrvenr dedi ki...

zara'nn ceketlerini seviyorum tam alcam diyorum kilo alıyorum bende :/ L oldum M olmam gerek :/ ceket guzülmiş ama beğendim

Sel dedi ki...

Öyle herşeyi atmamak satmamak lazım sanırım :)

sincity dedi ki...

o diil de ben gazetenin kuponla verdiği "stres bileziği"ni saklıyorum hala bi umut. pusuya yattım "babanne style" akımı başlasın diye.bakalım..
:/
(buarada 90'lı yıllarda haldır haldır o bilezikleri takan ablalar,teyzeler nerdedir şimdi?yoksa hepsi bir adada buluşup haka dansı mı yapmaktadırlar stresten,dertten uzak..? kendi paralel evrenlerine geçmişler midir o bilezik sayesinde? hep muamma bunlar..)
:)

Doorstepping dedi ki...

Ya bu Millitary ceketler ne zaman gitti, ne çabuk geldi? Yoksa hiç mi gitmedi :))) Valla benim de var, çok da seviorum. Her bahar bir kaç defa giymeden elimden kurtulamaz :D

DB JUNK dedi ki...

Ceket nefis:) Hafiften modifiye edelim mi? istersen haber ver:)

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben de military ceketimi taaaaaaaaaa yllar once almistim hala da duuruyor,o zamnalar 1 2 kez belki giymistim ama simdi tabi gozbebegi oldu hehe:)

Unknown dedi ki...

Keddy: Hayırlı olsun :)
Itır:İyi bir motivasyon olabilir :)
Mrvenr:Teşekkürler :)
Sel: Evet, en azından bir ışık olanları yoksa ben küçülmüş,ağzı burnu yamulmuş, saklamaya değmeyecek seyleri hep veriyorum :)
Sincity: Gün olur Hermes ya da Chanel yapar onlardan esinlenilmiş güzel bir tasarım, sen de seninkini vintage diye kullanırsın, belli mi olur? :))

Doorstepping: Ben de aynı şeyi düşünüyorum her sene safari, her sene militer çıkıyor, mesela parkalar kaç senedir var ve bu sene yine yeniymiş gibi sunuluyor :)

DB Junk: Aa ne güzel bir teklif, neden olmasın? Aklında nasıl bir şey var? Sürece katılabilirsem de süper olur, sizinkilerin de hep yapılışını merak etmiştim, blogta öyle bir post yapsanız aslında baştan sona gösteren, benim gibi merak eden çok kişi var :))

alışverışkolık dedi ki...

Ceket müthiş. :))

Sorunun yanıtı çooook uzun ya :)
Koton ceketim,yurtdışı seyahatinde "Aa,Trde olsa 3 katına alınır." dediğim pek kıymetli taba çantam aklıma ilk gelenler.

DB JUNK dedi ki...

Tamam olur tabii:) bizde ki desenlerden birini seçersen 5 dakikada sprey boyayla yaparız:)

Unknown dedi ki...

DB: 5 dakika mı? Hehe, umduğumdan kısaymış :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...