12 Mayıs 2010 Çarşamba

Herkese bir Kirkwood

Seçim kampanyalarında her kadının dolabında bir Nicolas Kirkwood ayakkabı olacağını vaadeden  aday, kesin o seçimin galibi olur, benim oyumu da alırdı. İngiliz tasarımcı Kirkwood heykelsi tasarımları,  baştan çıkaran topukları ama her zaman  futuristik bakış açısıyla ayakkabı düşkünü biz kadınların hayallerinde ve dolaplarında yer bulmaya devam edecek.İlkbahar /yaz 2010  koleksiyonundan benim seçtiklerim  işte bunlar, peki sizin Kirkwood'unuz hangisi?

If a candidate at the elections would promise one Nicolas Kirkwood shoes for every woman's closet, would definitely win the election including my vote. British designer Nicolas Kirkwood have been and will be in every shoelover's dreams and closet with his sculptural designs, seductive heels and always futuristic point of view. Here are my favorites from his s/s 2010 collection but which is your favorite Kirkwood?
Fashionising

10 yorum:

Hatice Sahin dedi ki...

Secim yapmak cok zor... Mumkunse her modelden birtane alayım :)

Gizzy dedi ki...

offf hepsi benim olsunnn!!!

DB JUNK dedi ki...

2. sırada, solda arkası kapalı, ilk ayakkanbının altındaki:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

hepsine bayıldım! görsel bir şölen:))

Stilcatcher dedi ki...

2 yi ve 8 i alam :)

nar dedi ki...

4,6 ve 7 de benim olsun o zaman:)

zep_bilgen dedi ki...

soldan 2. 4. ve 6. sağdan da 3. ve 4. benim olsun mümkünseee :)

www.utopikprenses.blogspot.com

mgntwmn dedi ki...

topuklu ayakkabıyla spastik gibi yürüdüğüm için tabii ki en üst sağdakini aliim ben:))

alışverışkolık dedi ki...

Hepsinden 1'er tane mümkünse! :)

MODA DUYGUSU dedi ki...

1,3,6,12 lütfen seçim yapana kadar öldüm bittim:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...