20 Mayıs 2010 Perşembe

In da bag

Dün evden çıkmadım, telefona bakmadım. :) Biraz uyudum, biraz okudum,  önce Singing in the rain'i sonra Milyon dolarlık bebek filmini izledim, izlerken kendime bloody mary yaptım, filmin sonuna üzüldüm. Arada bir yerlerde  Zfashion'ın bana yönelttiği, çantanda ne var sorusunun cevabı için döktüm çantamı koltuğa, içinden bunlar çıktı :

Yesterday was a national holiday here, I stayed at home, slept, read, watched Singing in the rain and while watching Million dollar baby, I drank two bloody marys that I made, the end was so sad. Between those things I remembered the question that came from Zfashion, what's in your bag, I spilled my bag on the couch and here is what's inside:



1. Ipod
2. Iphone
3. Daha önce sizlerle paylaştığım Never leave the house Naked adlı kitap / The book never leave the house naked
4. Fendi cüzdan / Wallet from Fendi
5. Oldukça eski ama kartları sakladığım cüzdanımsı Desa. / My old credit card holder from Desa
6.Clinique SPF 50 yüz için güneş kremi / SPF 50 sunscreen for face from Clinique
7.Nivea el kremi / Nivea handcream
8. Marc Jacobs ayna / Mirror from Marc Jacobs
9. Not defteri ve Marc Jacobs kalem / A little notebook and a pen from Marc Jacobs
10. Ciklet /Gum
11.Çatlayan dudaklarım için Blistex med plus / Blistex medplus for my lips
12. Allık fırçası / Brush for my cheeks
13. Chanel'den marine göz kalemi / Chanel eye pencil in marine
14. Armani parlatıcı, numarası 21 / Armani lipgloss # 21
15. Kartvizitlik Mudo'dan / Cardholder from Mudo
16. Gözlük Urban Outfitters / Sunglasses from Urban Outfitters
17. Anahtarlar/ Keys
18. Mac allık rengi peaches / Mac blush in peaches

8 yorum:

casey23 dedi ki...

1 günlük tatili çok güzel değerlendirmişsin :) keşke birkaç haftada bir böyle hafa ortası bi günlük tatiller olsa da biraz şarj olsak...

gunes dedi ki...

özensiz buldum.

uğurböceği dedi ki...

olduğun gibi gözükmem hoşuma gitti.samimi buldum

Adsız dedi ki...

anlaşıldı sorun, siz demek ki günümüzü 2 sene sonradan takip ediyorsunuz = )

Unknown dedi ki...

Adsız: Ne kadar komiksiniz!! :)

esra dedi ki...

iPhone varken iPod'u niye taşıyosunuz boşu boşuna? kendisinin içinde iPod var zaten?

Unknown dedi ki...

Iphone'uma format atıldı, içinde hiç bir şey yok.

Unknown dedi ki...

K.J.B: Oyle yazmam tamamen, fotografta gorulmemesi ve kıyafet postları formatında olması sebebiyle, öyle biri değilim, sizin de bunu biliyor olmanız önemli :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...