17 Mayıs 2010 Pazartesi

So why can't there be love?

Adidas sokak partisine gidiyoruz diye üstüme illa Adidas bir şeyler giymek fikri bana fazla tahmin edilebilir geldi, zaten dolabıma baktım, konuya ilişkin saflarıma kattığım en son şey yaklaşık bir 6 -7 yıllık :) Ben de yanları ve kolları tül detaylı bu gri elbisemi, yağmur ihtimaline karşı botlarımı giydim, bir de mavi Adidas iğnemi takınca, olaya ucundan da olsa dahil oldum, duvar resimlerinin, graffitilerin önünde poz verdim, Adidas'a özel koltuklara kuruldum :).

Hamiş: Tüm tersi işaretlere karşın beni en tatlı blog yazarları listesine koyan Koray Caner, Can ve Fashionwithsisters'a teşekkürler :)

I couldn't find any newer items in my closet less then 6-7 years  to wear Adidas Originals Street Party and I find the idea of wearing all Adidas to their party quiet predictable :) I wore my gray sweatdress with sheer details, wore biker boots in case of rain and put a Adidas pin on my waistcoat and posed infront of wall drawings and graffittis and enjoy these nice chairs especially customized for Adidas.


Elbise (Yeni) /Dress(New): Asos
Yelek/Waistcoat: Zara
Çanta/ Bag: Topshop
Botlar/ Boots: MNG
Kolye/Necklace: Vivienne Westwood
Gözlük/ Sunnies: Urban Outfitters

17 yorum:

MARCHY dedi ki...

D. de sen de super gorunuyosunuz!;)
Ceren de oralardaymiss dedikodum yapilmisss ;)) hehe
katilamadim ben yaa :( kuzenimin nisani vardi... ama cok guzelmis... fotolar super!

Adsız dedi ki...

hamile misiniz?

modafobik dedi ki...

Eheheh çok hoş ya =D
Elbiseleri partiye uydurabilme uyumunu sevdim ((:

*STYLEBOOM* dedi ki...

kolye nasi sahane yaa, koltuklar da pek rahat gorunuyor!

Adsız dedi ki...

ciddi ciddi boyle sokaga ciktin yani..

baris kcmn dedi ki...

Süper ama koltuklar ya fotoğrafı beğendim :P

Styleseeking Zurich dedi ki...

hahaha adsiz yorumlar güldürdü! :)
ikiniz de sportif ortama uygun giyinmissiniz!

Nihan dedi ki...

Cadi tarzim olmamakla beraber kombini çok begendim. Botlar cikmis piyasaya tekrar. Bu arada yeni bannerin super. Kimin illustrasyonu bu (yani illustrasyondaki sensin de, kim yapti onu merak ettim). Hamile misin yorumu beni de cok guldurdu belirtmeden gecemeyecegim.

casey23 dedi ki...

elbisen harikaymış gerçekten çok güzel olmuşsun!!! asos gerçekten harika :)

mustafa dedi ki...

adsiz dokturmus yine:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Elbisen çok hoş Cadıcım güle güle giy :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)

Stilist: Kulakların çınladı mı? Başka organizasyonlarda görüşürüz :)

Adsız1: evet, yakında bebek bakımı, çocuk modası yazmaya başlarım artık :)))

Adsız2: Çıktım :)

Nihan: Botları hiç kaldırmadım ki, heralde en sevdiğim botlarım onlar :) Yeni header D.'ye ait, ben de beğendim :))

valerie dedi ki...

gayet güzel olmuş,tül detayı sevdim.bir de gözlük yakışmış:)
bir de chill-out 'da görücek miyiz cadıcıgım seni:)

nesli dedi ki...

Fena bir kıyafet olmuş bu! Yani bir blogger nası olurda bukadar sıradan olur...

Doorstepping dedi ki...

O gün bütün gün Twitter'dan yazdıklarını çektiklerini takip ettim, hatta arkadaşlarıma da "Bak, gidemediğimiz yer işte" diye gösterdim :)) Seneye belki daha iyi olur ve ben de gelebilirm umarım :) Ama o koltuklar olursa bütün gün dizlerimi çekip oradan gelip geçeni izleyebilirim :)))

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

tül olsunda taştan olsun :) elbiseyi ve fotoğraflarnı çok beğendim..sadece botlar sanki : )

uğurböceği dedi ki...

çok da stilim değil ama.güzel bir gün geçirdiğine eminim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...