4 Mayıs 2010 Salı

Gri aşkına

Bu yaz Isabel Marantvari gri eşofman altlarının, spor/ev kıyafeti listesinden  çıkıp, şık gibi gösterilmesine çalışılan kıyafetlerin büyük bir hayranı olduğum söylenemez ancak gördüğüm her gri tişört, sweatshirt.. vs ne varsa toplamam ve sizleri bıktıracak kadar gri ve siyah renklerini kıyafetlerimde kullanmamın, yüksek sesle söylemesem de, gri bağımlılığımın bir sonucu olduğu aşikardır. Bu sebep, yine yaz çizgilerine hakim olan sportif giyim tarzıyla, tam benlik bazı parçalar da birleşince, bana da Elle Italya Nisan 2010 sayısında Caroline Winberg ile sizi buluşturmak kalır.

I'm not a big fan of this summers gray Marant-ish sweatpant trend but it's obvious that I'm collecting every single gray tee, sweatshirt..etc because of my gray addiction. This addiction and again thic summer's sporty chic and some pieces which are very me,in this editorial of Elle Italy April 2010 with Caroline Winbery left me no other choice but write this post.

Fashionising

6 yorum:

modafobik dedi ki...

Gözlük kesinlikle harika!
Sivri yüz hatlarıyla uyum içinde sevdim (:
Tam bi' asi editör havası yaratılmış!

Adsız dedi ki...

Sevgili Moda Cadısı, bazen o kadar uzun ve dilbilgisi anlamında karışık cümleler yazıyorsunki malesef pek bir anlamsız geliyor. (bu post'unda doruğa çıktı mesela)

ya da neden edilgen ya da 3. şahıs gibi yayınlıyorsun bunu, "tarafımdan beğenilmedi vs.." yerine "ben seviyorum, beğendim" desen sanki daha samimi ve kısa olucak gibi geliyor.

lütfen kötü bi yorum olarak değerlendirme sevdiğim bir blogun kanımca eksik tarafını söylemek istedim. yoksa severim seni =))

Sevgiler.

Devon dedi ki...

STUNNING x

valerie dedi ki...

gri tutkusu bende de var.siyahın en iyi yandaşı kendileri.bnm favorim 3. fotoğraf oldu ama diğerleri de şahane.grinin etkisi olsa gerek karar veremiyorum hepsi bnm olabilir:)

baris kcmn dedi ki...

4-5-7 süper diğerlerinde bisoğukluk var gibi mankenden dolayı kıyafetlere ısınamadım heralde.

Kürksever dedi ki...

Caroline Winberg'in "ice queen" hallerini çok severim, ama 419. sayfa dışındaki karelerde özünden çok uzakta gördüm kendisini, nerdeyse tanıyamadım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...