31 Mayıs 2010 Pazartesi

Freshtival



İyi haftalar!  Festival sever bir insan ve hayallerinde en az 1 yaz boyunca festival gezmek isteyen biri olarak ben ( Coachella, Glastonbury, Rock am ring, Roskilde,Sonar, Sziget..vs vs), burnumun dibinde Freshtival'i bulunca kaçır mıyım?  Trafiğin de etkisiyle 18:30 gibi Küçükçiftlik Parkı'na giriş yaptık, sahnede The Phenomenal Handclap band, ortam güzel, Tabe Kıyamet'inden, vintage gözlüklere, Dj Hero'dan dönmedolaba kadar bir sürü aktivite var. Geçen sene oldukça az olan çim alan fazlalaştırılmış ancak yine de yetmemiş, bana göre mekan seçimi daha isabetli, dolayısı ile samimi olmuş. Biraz takılıp, fotoğraf çekip, festival yemeklerinden haz etmeyerek Num Num'da soğan halkalarını, nachoları mideye indirip, ikinci atağı gerçekleştirdik. Katılımcı sayısının artması ve içilen biraların etkisini göstermesi ile merhaba uzun tuvalet kuyrukları güle güle festivalin tadına varılacak zamanlar dedik. Müzik çok tat vermiyor, heyecanla Mika'yı bekliyoruz, benim tek isteğim "Relax"'i söylemesi. Zaman geliyor, ilk şarkı relax, twitter'a yazıp, başka bir şey isteseymişim diyorum :))  Big Girl, Blame it on the girls, love today, Grace Kelly.. şarkıları birer birer gelirken, Mika aralarda basbayağı Türkçe konusuyor. Hayır öyle bildiğiniz kırık dökük teşekkürler, merhaba falan demiyor, uzun cümleler kuruyor, parıldayan ayakkabıları ve parmakları üstünde durması bize minik MJ doneleri veriyor. Mika'nın eğlenceli performansının bitmesine az kala oradan ayrılıyoruz ve diyoruz ki:

Hello ! Freshtival on Saturday was nice for me beceause I'm such a festival lover, if I'd had a chance I'll travel to all music festivals like Coachella, Glastonbury, Rock am ring, Roskilde,Sonar, Sziget.. etc.  Music wasn't that good but Mika was great so we were out saying these from love today:

Doom, da da-di da-di, doom, da da-di da-di

Everybody's gonna love today

Gonna love today, gonna love today

Everybody's gonna love today, gonna love today

Anyway you want to, anyway you've got to

Love love me, love love me, love love

Desenlere ve kullanış şekline bayıldım/ I love the prints and how she used the scarf.


İlginç aksesuarlar tam festival ruhuna uygun / Fun accessories are always welcome at the festivals.


Kemerinde MJ olayım :) / MJ on the belt.



Sabolar İstanbul sokaklarına giriş yapmış / Clogs were introduced to the streets of Istanbul..


8 yorum:

Stilcatcher dedi ki...

atlı karaıncaları nerde?

Leah dedi ki...

Çok güzelmiş yahu. Neden benim bunlardan sonradan haberim oluyor anlamıyorum. :D

sevinecegul dedi ki...

9.foto da demet evgar'ı gördüm sanki :D bayılıyorum bu kadına

valerie dedi ki...

:)Cok hoş kareler yakalamışsın.Mika harikaydı, seninle karşılaştığımız yer ise hala güldürüyor beni :)

Adsız dedi ki...

sigara icen kadin demet evgar mi bana mi oyle geldi?

Beril Öke Gülen dedi ki...

Demet Evgar'ı çekerken erkek arkadaşımı da çekmişsin,bu bloga bakarken onu göreceğimi hiç düşünmezdim,ilginç oldu.. :)

Unknown dedi ki...

Leah: Aslında oldukça fazla duyuruldu, ben de giderken twitter'a yazdım ama denk gelmedi heralde.
Sevinecegul, Adsız: Evet, o.

Val: Di mi? Tesadüfün böylesi :))
Beril: Bu blog sürprizlerle dolu :p, umarım bir şeye yol açmamışımdır :))

Beril Öke Gülen dedi ki...

hayır, olumlu anlamda söyledim,
beklemediğim bir yerde karşılaşınca şaşırdım :)
ben gidememiştim o gün, onları fotograftan görmüş oldum sayende :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...