21 Mayıs 2010 Cuma

And God created the sun


Yaz geliyor gibi yaparken, dergi çekimlerine de bir sıcaklık geldi. Ana kraliçe Kate Moss yeni Topshop koleksiyonuyla beraber Vogue Paris'in Haziran-Temmuz sayısının sayfalarını şenlendirip, beni de yapmayı umut ettiğim yaz tatilimizi düşlemeye sevketti, öyleyse buyrun.

Summer is almost around the corner and the editorials are getting hotter. The Queen, Kate Moss, will make an appearence on Vogue Paris' June-July issue, along with her new collection for Topshop . This shoot just makes me dream about our future summer holidays so here you go.



Fashionising

6 yorum:

Unknown dedi ki...

cok cezbedici fotograflar, sizin rota nereyi gösteriyor:)

Unknown dedi ki...

kate kate kate aaah ahh :(

casey23 dedi ki...

bu kadını beğenmiyorum ama bu resimlere bakıınca söylenecek tek şey.... VAAAUUUWWW!!!! :)

valerie dedi ki...

sonsuz yaşam hakkına sahib olacak birisi varsa işte buda Kate olmalı!

aysegul in ny dedi ki...

Kate bır iki kılomu almıs yoksa ufak bir curve durumu yaratılmak ıcın bilincli seçilen kıyafetlerle bilinçli duruşlarmı seçilmiş bilemedim ama her ne yapıldıysa yada ne olduysa ben herzamankinden daha cok begendım bu kadını:)

Unknown dedi ki...

Modaratör: Inşallah Haziran'da Barcelona ama kesin değil henüz.
Val: + 1 :)
Aysegul: Eskisi kadar zayıf değil, böyle de güzel :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...