5 Mayıs 2010 Çarşamba

Different aspects of life, blue flowers


Bugün işe gitmedim  ve çok gezdim. Hakan Yıldırım'ın Koton için yaptığı koleksiyondan satışa çıkan ilk parçaları görenlerden biri oldum, Bebek'te Styleboom ve Koray Caner'le yemek yedim, sonrasında sonuçsuz bir pasaport uzatma girişiminde bulundum ve kös kös eve döndüm. Bir telefon geldi, Iconjane'le Den'de akşamüstü keyfi yaptım ve Teşvikiye'nin yenisi  aksesuar mağazası Zeckié'nin açılışına gittim. Hepsi detaylı olarak burada olacaklar  ama önce geçen cumaya bir dönelim, Ulus 29'da yenilen akşam yemeğinde ne giydiğime bakalım ama benim bazı fotolardaki gereksiz hareketlerimden dolayı hafiften astarımın gözükmesini umursamayalım :)

I didn't go to work today and wandered a lot. I was one of the lucky people to take a glance at Hakan Yıldırım's (Hakaan) collection for Koton, later had dinner with my two fellow bloggers Styleboom and Koray Caner. When I went home, Iconjane called and we met for some drinks at Den Cafe, followed by a new store opening of Zeckié which is a accessory brand. I'll post all the details later, now let's  take a look what I wore to a dinner at Ulus29 on Friday and please don't bother of my dress' lining to be seen.


Elbise / Dress: H&M
Ceket / Jacket: Zara
Ayakkabı /Shoes: Dolce&Gabbana
Bileklikler /Bracelets: Marc by Marc Jacobs
Çanta /Bag: Vintage YSL
Broş /Pin: Accessorize

21 yorum:

Unknown dedi ki...

ceketle elbise çoook uymuş, çok başarılı :)

burcu dedi ki...

elbise çok güzelmiş ve çok yakışmış. Bence üstüne hiç bişey giymeden çok daha güzel görünüyor.

Styleseeking Zurich dedi ki...

cicekli broslar her zaman carrie'yi hatirlatir bana! :) cok sik olmussun!!

N.

özge dedi ki...

giysilerine ilaveten saçların çok güzel görünüyor :)
p.s. 1 yılı aşkın süredir izlememe rağmen ilk yorumum bu :)

Adsız dedi ki...

cantalarını cok seviyorum (:

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

kombin süper de, saçlarına bi başka bayıldım!

Adsız dedi ki...

böyle resımlerı nete koyduktan sonra yuzunuzu gızlesenız nolur??

Unknown dedi ki...

cadıcm, elbise çok yakışmış,ceketle nekadar sradandı, çıkardığını görünce wuuu diyebildim sadece :) sen hayal et

Sümeyye dedi ki...

Harikasın :)

Sümeyye dedi ki...

Cadı bu elbiseyi cadıpazarından satarsan hemen alırım:)

isabel dedi ki...

hep dikkatimi çekiyor, kısa etek, elbise, şort inanılmaz çok yakışıyor sana :) keşke bacaklarım seninkiler kadar güzel olsaydı..

ZET Fashion dedi ki...

Ben bayıldım herşeye...

aslı dedi ki...

Elbiseye bayıldım, gerçekten çok güzel!

Unknown dedi ki...

çook güzel :)

De HaLi dedi ki...

elbise harika, bayildim! Tabi sen cok sahane tasimissin, onun da etkisi var :)

canDirekli dedi ki...

Soooo speechless..

u've left me speechless :)

süper kombin! öldüm burda :D

Pınar dedi ki...

herşey cuk olmuş cadı.
çok beğendim. şu an aynı çoraptan üzerimde var ama ben işteyim :(

valerie dedi ki...

ceket ve canta kıyafete harika gitmiş.yine beğendim,süper gözüküyorsun.her postunu heyecanla bekleyişimin sebebi ortada :) harikasın!

özge dedi ki...

özel olmazsa eğer mesleğiniz nedir?
sevgiler özge

Unknown dedi ki...

Teşekkürlerrr :)

Burcumrt: Hava serindi :)

Özge: Yine beklerim :)

Adsız: Böyle resimler derken???

Sümeyye: Şimdilik küçük siyah elbise kontenjanımı dolduruyor, belki ilerde :)

Isabel: Topukların da yardımıyla :))

Can: Hhaha ölme, sen bize lazımsın :)

Özge: Özel olur :))

Adsız dedi ki...

ceket pazar malı gibi durmuş, hele kolları, öğğğkkkkkk!!! kusasım geldi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...