10 Mayıs 2010 Pazartesi

Yellow roses, many poses


Merhaba! Bu hafta sonu güzeldi, cumartesi Lokal'de arkadaşımızın doğum günü yemeğinden sonra The Hall'de yapılan  efsanevi kulüp 2019'u anma gecesi niyetine   A tribute to 2019 partisine gittik, benim gibi orayı göremeyenler için hoş bir geriye dönüş oldu, farklı kesimlerden herkes için oldukça eğlenceli, dans ve müzik dolu bir geceydi. Pazar günü anneler günü münasebetiyle, anne, anneannelerle yemek yedik, gönüllerini aldık ve bir hafta sonunu daha bitirdik.

Bu fotoğraflara gelince, 1 Mayıs D. ile fotoğraf çekme, çektirme isteğimizin tavan yaptığı bir gündü, değerlendirdik :)

Hello! I had a lovely weekend, on saturday we had dinner at Lokal for our friend's birthday dinner, later we went to The Hall for a tribute night to the legendary  club 2019 . It was fun for everyone and full of dance and music. Sunday was allocated  to my mom and grandma and had a lovely family time.


These photos from 1st of May which me and D. were very much in the mood for taking photos so we used that.

D. okuyup çok sevdiği Evden Asla Çıplak Çıkma (Never leave the hous naked) adlı "sözde" moda kuralları ile dalga geçen bu kitabı, okumam gerektiğini düşünerek bana verdi.

D. really like the book "Never Leave the House naked so she handed it down to me for reading. It's a fun book about the so called 50 fashion rules.



Taze elma suyuyla yapılan martini tembel bir akşam üstü için ideal bi seçim :)

Fresh apple martini was the best choice for a lazy afternoon :).


Parka ve etek/ Parka & skirt: H&M
Tişört ve çanta/ Tee and bag: Topshop
Hırka/Cardi: Bershka
Ayakkabı ve kolye/Shoes& necklace: Marc by Marc Jacobs
Kemer/ Belt: Mango



Hırka, tişört ve çanta/Cardi, tee and bag: Zara
Elbise ve ayakkabı  /Dress and shoes: H&M


24 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Okurken ve fotoğraflarınıza bakarken çok keyif aldım!

nar dedi ki...

Senin çizgili ve çiçekli kombinin tam benlik:)
D.nin kıyafeti de çok şeker olmuş, o da tam benlik:) Hemen hemen aynı kombin bir kaç gün önce üstümdeydi ama fotoğraflayamık:(

Unknown dedi ki...

Cadıcım burda şimdi D'nin kıyafete bakınca bayıldım desem ayıp olmaz değil mi :)
çoraplar,elbise çanta hepsi çok tatlı!

valerie dedi ki...

hey!cok güzel bir post olmuş bu.ilk fotoğraflarda güzel bir mix&match yapmışsın.diğer kombin ise favorim.diz üstü çorap,çanta ve tonları cok beğendim :)

ZET Fashion dedi ki...

Ve mimlendinn :)

MARCHY dedi ki...

fotograflar sahane olmus! :) iyi ki boyle bol bol paylasmissin bizle ;)
D.'nin de senin de outfit super!;)

canDirekli dedi ki...

eveeeet...

benim gibi istanbulu bırakıp küçücük köyüne yerleşen can direkli için "haftasonu sanki ben gezdim içim açıldı" dedirten yazı :) üstüne de güel bi kombin! :)

modafobik dedi ki...

Ooooo yine çok şıkız (:
Ve o kitabı kesinlikle okumalısın! =D Ordaki birçok şey yazılarımda esin kaynağı olmuştu bana kesinlikle okumalısın ;) Modaya bakışın değişebilir =D

Koray Caner dedi ki...

Bu kitabı elden ele gezdirip hepimiz okuyalım bence :) çok merak ettim, gidip almalı :)

Unknown dedi ki...

Fotoğraflar bak bak bitmedi şahane olmuş :) Ayrıca akşam vakti canım apple martini çekti gdip içmeliii :)

DENiZ dedi ki...

Bol fotografli, gunluk tadinda bir post olmus, ben cok keyif aldim okurken! Istanbul'u bu kadar ozleyince kaldirimlara bile sevgiyle bakar oldum :( Birbirinden cok farkli 2 guzel kombin, ben ikinizinkini de cok begendim!

alışverışkolık dedi ki...

Çok keyifli bir post olmuş.
Senin eteğinle ayakkabılarına bayıldım diyebilirim. :)

Moda Modunda (Ebru S.) dedi ki...

Desenli eteğine bayıldım! Ayıca açık aykkabıları diz altı çoraplarla kombinlemen çok güzel olmuş, ben de denemeliyim hemen ! (:

Adsız dedi ki...

çiçekli etek çizgili bluz kombinasyonu çok başarılı:)

Sabina dedi ki...

Amazing blog hon!
I wanted to let you know about my big giveaway - check it out, you can win makeup&accessories!!! :))

http://fraupixiedust.blogspot.com/2010/05/my-first-giveaway-make-up.html

RaMa dedi ki...

Kahverengi çanta çok güzel ya
Bir türlü aradım bulamadım bu tarz bir çanta

Litost... dedi ki...

Gri ojeleri çok beğendim.Markasını ve numarasını öğrenebilir miyim?

Unknown dedi ki...

Teşekkürler, biz de yaşarken keyif aldık :))

Nar: Bana da oluyor oyle, her zaman şartlar müsait olmuyor :(
Modarator: Hiç ayıp olur mu? :)
Zet: Sevmiyorum ama bu kolaymış, hafta sonuna kadar yaparım bir şeyler :)

Can: Gerçek üzücü ama ifaden çok komik :))

Modafobik: Çok ilerleyemedim ama okuyorum :))

Koray: Bir bitirebilirsem :)

Deniz: Biz her gün bakınca bazen değerini anlayamıyoruz :).

Rama: Ben de zor buldum işte geçen yaz, bakınmalı sık sık, yine olursa Topshop ve alt markaları, belki Zara, Mango ve Bershka falan gibi yerlerde olabilir :).

Unknown dedi ki...

Litost: Opi You don't know jacques
http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/zafer-benimdir.html

http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/denedim.html

Linklerde daha ayrıntılı bilgi bulabilirsin :)

mrvenr dedi ki...

etek çok güzelmiş..

Lyna dedi ki...

O ayakkabı-çorap ikilisi nedir ya kıyafeti bitirmişler

*STYLEBOOM* dedi ki...

ben de fotolara baka baka pek eglendim!

senna dedi ki...

bence yüzünü ya tam göster yada hiç gösterme.. genellikle tüm fotolarda burundan aşağısı gözüküyo ama çok çirkin bi ağız yapın var..itici

Unknown dedi ki...

Benim konuyla ilgili bir derdim yok,siz itici buluyorsanız, bakmazsınız :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...