7 Mayıs 2010 Cuma

Zeckié Nişantaşı'nda

Çarşamba günü Koton'da hızımızı alamayıp, Iconjane'le akşama doğru Galata'dan sonra ikinci şubesini Topağacı'nda açan Zeckié'ye  bir uğradık, aksesuar seçimleriniz için farklı fiyat kategorileriyle, bir alternatif olabilir.

We've been to opening of new accessories shop in Nişantası called Zeckié with Iconjane on the same day with Koton's launch. This shop could be an alternative for your accessory choices with a different price ranges.

Tasarımcı Zekiye Koçarslan'nın elinde tuttuğu renkli dikdörtgen form nedir derseniz, cevap benim kartım olacaktır :)

The designer Zekiye Koçarslan was holding something colourful in rectangular which is my business card :)

Mariachi'nin hediyesi  siyah panjur gözlüklerle Kanye West'in yolunda ilerleyip, bu komik fotoğrafı çektim :)

Channelling Kanye West with black shutter sunnies which was given by Mariachi :)



Ceket/Jacket: Zara
Tişört/Tee: River Island
Çanta/Bag: Marc Jacobs
Toka/Headpiece: Stradivarius
Pantalon ve kolye /Pants and necklace: Topshop

Bu kıyafeti göremeseniz de Vivienne Westwood x Melissa babetlerle tamamladım.

I was wearing Vivienne Westwood x Melissa flats with this outfit.

3 yorum:

modafobik dedi ki...

Oh gezin maşallah (:
Bu arada kombinin sade ve hoş, beğendimmm

DB JUNK dedi ki...

Aynadan yansıyan fotoğrafını çok sevdim:)

wardrobe dedi ki...

küperler bir harika!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...