27 Ocak 2009 Salı

Kahverengi çorap ve bilekte bot

by marietta

by barbie
by Natasha11

by Sabrina89

by Phédre

by Duki








Nesli geçenlerde yaptığı yorumda kahverengi çorap ve bilekte bot için öneriler istemişti. Nesli'nin stilini, bot ve çorabın tarzlarını, tonlarını ve tiplerini bilmesem de zamanım elverdiğince çeşitli kaynaklara bakındım ve ortalama fikir verebilecek olanlardan hoşuma gidenleri toparladım. Pantolonların dışında, desenli veya duz elbiseler, etek-üst kombinler, bazen de şortlar, bu ikisini giyebilmek için ideal. Renk olarakta toprak tonları, yeşil tonları, sarı ve turuncu tonları, gri, fusya ve lacivert ve mavi tonları kullanılabilir. Yalnız sunu farkettim ki, Nesli başka bir renk konusunda fikir istemiş olsaydın işim çok daha kolay olurdu çünkü kahverengi çorapla kombin yapan ben de dahil olmak üzere, siyah, gri, kırmızı.. vs çorap kadar fazla değil. Tum kombinler bire bir değil ama pek ala ayakkabılar ve çizmeler, bilekte botla yer değiştirebilir, çorapların renkleri kahverengi olabilir, karıştır ve kendine uygun olanı seç :) Kendi giydiklerimden de bakındım ve bu kombinin kahverengi bot ve çorapla tamamlanabileceğini dusundum.
In english: One of the readers "Nesli " asked me about combining of brown stockings and ankle boots that she had bought. Since I don't have any idea of either her style or the boots'/stockings' styles, colours ..etc , I looked through the net and found some different examples that I like. Other than the pants, she can combine them with plain or patterned dresses, with skirts and tops or even with shorts. Regarding to colour choices, the earth tones, greens, yellow or orange tones, gray, fushia, navy or blue shades would be usefull. During my research, I've realized that it's not easy to find outfits with brown stockings as black, gray or red stockings, there are very few people use that colour. All of the outfits shown here are not the exact matches but she can manage her look altering shoes with ankle boots or changing colour of the stockings, it depends on Nesli's wardrobe and taste :) I also looked through my outfits and I only can find this one that can be worn with brown hosiery and ankle boots.
Tfs, Sartorialist, Polyvore, opera

20 yorum:

Adsız dedi ki...

cadıcım 3. polyvore kombini süper ötesi olmuş müthiş ya tam benim zevkim bakınca bile içim açıldı:)

Adsız dedi ki...

çok ama çok teşekkür ederim. çok naziksin. konuya olan ilgine hayran kaldım. hepsi fikir verebilecek kadar yeterli. bende bi kombin yaptım. lacivert mor ve sütlü kahve ekoseli mini etek üzerine kemik rengi bi balıkçı yaka kazak üzerine kahve kalın kemer taktım. tabi çorabım ve ankle botumla giydim. herkes çok beğendi. sevgilerimi yolluyorum :))) bu arada gerçek adınızı merak ettim...

Adsız dedi ki...

yayınladığın by duki mini etekli kombine çok benzediki benimkide...

ZET Fashion dedi ki...

Natasha ve Sabrina89un yaptığı tam benlikmiş :)

Unknown dedi ki...

Ben de 2-3-4 beğendim en cok. Nesli: Senin kombin de hoş geliyor kulağa, rica ederim :)

ZET Fashion dedi ki...

Cadı 2. kombindeki kahverengi elbisenin markasını biliyor musun ? Gözüm kaldı çok beğendim bakıp duruyorum bir saattir :)

Unknown dedi ki...

Bilmez miyim, Dries Van Noten :(
Dries Van Noten button front printed chiffon dress

ZET Fashion dedi ki...

Ay pardon :(
3. resimmiş pembe çizgili olan..

Unknown dedi ki...

Ok, onu da biliyorum :) Marc by Marc Jacobs.

kılavuzum karga dedi ki...

kahverengi boynunda kurdelası olan elbise kimin peki cadı? beni istemeye geldiklerinde onu giymeye karar verdim ben bulmalıyım:D

Unknown dedi ki...

Kargacım ya evet oyle bir şey gorur gibi oldum da sormaya fırsat olmadı, hayırlı olsun :)) O elbise See by Chloé ( Sleeveless Shift Dress)

kılavuzum karga dedi ki...

teşekkür ederim cadıcım ya nasip :P

Adsız dedi ki...

favorim birinci set, opak çoraplarla tabii.

Adsız dedi ki...

lutfen ya boyle kombıunler yapıp cuzdanlarımızı husrana ugratmayın:)

Fashioncholic Girl dedi ki...

2. ve 3. güzelmiş :)

Yüksek topuklar dedi ki...

natasha tam benlik:))Botlara bayıldım..

yasmin dedi ki...

cadı bana duki nin deri montunu al noooolurrr, resmi eklediğinden beri montla aşk yaşıyoruz ekrandan puf =(

Unknown dedi ki...

Yasemin Duki, kombinasyonu yapan ama ceketin markası belli değil, buluncaya kadar alamam sanırım :)

yasmin dedi ki...

fark ettim markanın o olmadığını zaten de yani misal sabrina89 diye bi marka olmadığına göre =D işte duki yi bulalım, o bize montu söylesin, biz de alalım =D ha sabrinadaki ve natasha daki botları da wishlist ime ekleyebiliriz tabi =D

Unknown dedi ki...

:)) Botlar Sabrina Alexander McQueen,diğeri Faith ekleyelim, tabi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...