31 Ocak 2009 Cumartesi

Denedim


Günaydın :)) Bugün akşama kadar post yapma imkanım olmayacağı için, sabah fotograf çekip size göstermek istedim. Sonunda Opi'yi elimde görme zamanı geldi. Şunu diyebilirim ki yapısı çok ince, 3 katta bu rengi elde edebildim. Alta 1 kat da baz sürmeme rağmen hemen kuruyarak ve dünden beri hiç bozulmayarak su ana kadar iyi not aldı, bir de 3-4 gün sonraki durumuna bakmak gerek. Rengine gelince beton grisi değil, şişede göründüğü gibi biraz kahve-gri diyebiliriz, sevgili yeşile de benzetti, ben rengi tam istediğim gibi olmadığı için 10 üzerinden 8 veriyorum.



In english: Morning :)) Today I'll be out and won't have a chance to post ' till evening so I took the photo just to show you the result sooner. I tried my new nail polish you don't know Jacques by Opi. I can say that the texture is very sheer, I had to apply 3 times to get this shade. I had a base first so it makes 4 layers but it look a little time to dry which is perfect. I wonder if there will be any chipping after 3-4 days. Regarding to colour it's not gray gray, it's brownish gray as seen from the bottle, my bf also commented that the shade looks green sometimes. I think if it was more grayish , this brand and colour deserves 10 but in this case it's 8 out of 10 :)

31 yorum:

sedaca dedi ki...

ben çok beğendim, gün ışığında duruşu bu ise çok güzel :)

Sagır Kedi dedi ki...

Yeşil de değil gri de değil hani asfalta beton dökerler ya onun üzerine birde yağmur çamur karışır ya o renge benziyor:)))Fena da degil daha açık olsa iyi olurdu bence...

Adsız dedi ki...

Ben de bayadir istedigim gibi bi gri oje bulmaya calısıyorum. Siyahin pabucu dama atıldı artık. Seninkinin rengi hosuma gitti, sadece, bence bu tür iddialı renkler (siyah, gri, kırmızı, lacivert vs) kısa tırnaga daha cok yakısıyor. sevgiler

Unknown dedi ki...

benim düşündüğüm gibi koyuymuş acaba 2 kat sürdüğünde nasıldı cadı?

Fashioncholic Girl dedi ki...

alında hiç de fena diil rengi hani // ama adsız gbi dşünmüyorum // uzun tırnağa daha bi yakışmış ;)

Adsız dedi ki...

cadi'cim bu renkte kendi capinda guzelmis ama tam aradigin renk olmamis cidden. Bu arada haber vermek istedim ki Revlon metalik gri bir oje piyasaya surmus, gorur gormez vuruldum! Simdi almaya gidiyorum-lay lay lom:)

Adsız dedi ki...

Bende ne zamandır arıyorum gri oje ama bulamadım bı turlu.

bunun markası nedır bıde o sekılde arıyım bari

Adsız dedi ki...

merhaba cadicim o öje bende de var çok memnunum biraz ince dogru ama iki kat suruyorum pek de dayaniklidir kendisi bizim burda onun rengine köstebek grisi mi ne diyorlardi onun gibi bi sey :D

Merve dedi ki...

bir blogda..siyahla beyazı karıştırmıştı sanırım gayet güzel olmuştu deneyebilirsin canım

Adsız dedi ki...

ben hiç beğenmedim. zaten kısa tırnaklarda olan ojeyi her zaman tercih ederim. rengi arada kalmış bir renk gibi.
fakat beyaz laptop favorim:)

MJ. dedi ki...

It looks great! But yeah, totally gray would have been perfection. I've been looking for one recently but there're none around!
Hope it doesn't chip soon!

XX

Unknown dedi ki...

Sedaca:Teşekkürler, evet sabah ışığı ile bu sekilde görünüyor.

Adsız1 ve Fatoş: Tırnaklarımın uzun yapısı sebebiyle dibinden bile kesilse aklınızdaki gibi görünmüyor, üzgünüm :)

Missred: 2 kat sürüldüğünde dalgalar tam kapanmamıştı, 3te ancak kapandı.

Salıncak: Hmm, buralarda Revlon yok, sen dene bizi haberdar et sonuçtan :)

Adsız2: Markası Opi, ismi de you don't know Jacques. http://modacadisi.blogspot.com/2009/01/zafer-benimdir.html

Larende:Hhah evet benzemiyor değil hani, sen de güle güle sür.

Merve :Styleseekingzurich'den Nesli sanırım bahsettiğin geçen gün yazmıştı bana, gördüm ama o da biraz açık.

Adsız dedi ki...

Laura Mercier Nail Lacquer, caviar dreams... Koyu metalik gri bir renk. Öneririm, denemen de fayda var bebeğim.

Unknown dedi ki...

Tesekkurler, ona da bakarım.

ZET Fashion dedi ki...

Rengi benim istedigim gri olmasa da ben sevdim :) Herkese yakisicak bir renk degil bence ama sana yakismis.

Adsız dedi ki...

Hmm.. I think it would be better with short nails.

Wouldn't it be great with rare little red and silver dots?

Take care, Mitja! ;)

Unknown dedi ki...

Hi Mitja, thanks for the comment. My nails are not that long, it's their nature. This an interesting idea but not my cup of tea :))

Nil dedi ki...

Ben de baya beğendim cadıcım ya bende gümüş rengi var o da güzel duruyo aslında ama bu ton daha güzel bence

Unknown dedi ki...

Daha grisine bakıcam yine de, teşekkürler ;)

Adsız dedi ki...

dediğim gibi 3 katta anca tonu yakalayabiliyorsunuz. Alta baz sürmemiştim belki ondan çıkmış olabilir e bide malum ev işleri :))))

alis dedi ki...

Benim de tırnaklarımın biçimi seninle aynı; arada bir "uzun tırnakla nasıl rahat ediyorsun soruları gelse de manikürcüler bayılıyor :) Renk fena değil hafif vizon rengini andırıyor ama gri işini de görür bence.

Unknown dedi ki...

Alis evet bana da onlardan hep iltifat gelir, kısa kesilse de kısa görünmüyor, ne yapabilim :)

zui dedi ki...

daha açık gri olsa daha iyi olurdu bence çünkü kahverengi gibi olmuş

oniomaniac dedi ki...

it's a little brownish, you should use Revlon, you'll see it's the perfect grey, but i still like them and nice nails :)

Unknown dedi ki...

Still looking for grayer shade.Thanx Onio ;)

Adsız dedi ki...

Urban Outfitters'da 'MODELS OWN' reyonundaki oje'lerin gri'si var!
bi de oraya bak cadi...

http://www.urbanoutfitters.co.uk/invt/5763428350001&bklist=icat,5,shop,womens,womensaccessories,wmakeup

elifx

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Elif ama o ton da açık istediğimden.

Adsız dedi ki...

anladim, aslinda bi kac kat surulunce biliyosun, renkler koyulasip dolgun bir hal aliyor..

ayrica ingilizce yazilarin icin tebrik ediyorum...

mucho love,
elifx

Unknown dedi ki...

Rica ederim, ben de senin yorumların için teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Thank you for giving link to your blog :) The color is wonderful, I love grey sooo much but probably not on my nails :) It's so strange because I bought so many gray clothes recently )))

Unknown dedi ki...

No problem :) I like gray nail polish but this is not the shade that I want. Thanks for the comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...