22 Ocak 2009 Perşembe

Yeni ayakkabılarım













Havalar güzel, bende de daha bir güzel giyinme isteği var. Bugun yine dolabımda gün yüzü görmemiş parçalarla sizi buluşturuyorum. Biraz layering yaptım, üst üste giyindim hatta kısa deri ceketin altına, daha uzun hırka giydim ( kısa siyah hırkamı hala bulamıyorum :( ), en beğendiğim modellerden biri olan Natasha Poly'de gormustum o pantolonla yapmıştı, ben etekle ama aynadaki görüntü beni rahatsız etmedi. Tshirtu en son Barcelona'da giymiştim sanırım, eteği yaz indiriminde almıştım, bugune kadar dolaptaydı, kıyafetin en can alıcı yanı olan ayakkabılarda zevk sahibi sevgilinin yine Paris'ten bana getirdiği bir hediye ( Ordan sanırım sizinle daha paylaşmadığım sadece 1 parça kaldı), farklı ve hoş seçiminden dolayı ona koca bir alkış, ofiste de pek beğenildi :) Keşke daha iyi fotograflarla size sunabilseydim ama şartlar :(



  • Tshirt: Etiketi okunmuyor silinmiş ama Beyoğlu İs merkezi'nden 3 kurusa almıştım :)


  • Etek ve deri ceket: Zara


  • Hırka : H&M


  • Ayakkabı: Divided by H&M


  • Çanta : Marc by Marc Jacobs (Special items kolekiyonundan)


  • Bileklik: Atlas Pasajı


  • Çorap: Penti



Çekimden sonra boynuma ince siyah bir atkı attım ve evden çıktım.





In english: The good weather conditions tickles me to wear better outfits. Today, I wear some items in my closet which you haven't seen before. I did some layering, I wore a longer cardigan (ı still can't find my short black cardi :( )under my leather jacket like I saw on one of favorite models Natasha Poly. She did that with trousers , I did it with skirt but my reflection on the mirror didn't bother me. Anyways I haven't been wearing this tee since my Barcelona visit, the frill skirt was in my closet since summer Zara sale. The crucial and best part of the outfit is the shoes which my boyfriend got me as a gift from Paris. He deserves kudos with this colorful and lovely shoes. I wish I would present this nice outfit with better photos.



  • Tee: I couldn't read the label however it was a bargain


  • Skirt and jacket: Zara


  • Cardi : H&M

  • Shoes: Divided by H&M


  • Bag: Marc by Marc Jacobs ( Special items collection)

  • Cuff: Local store



  • Stockings :Penti

Right after the shoot, I threw a skinny black scarf on my neck and got out of the home.

40 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

Cadı seni bu açıdan çok kıskanıyorum!!! Daha önce de belitrmiştim insanın zevkli sevgilisi olması güzel bişey :(
Ayakkabıları ve deri ceketi çok beğendim ama bence daha farklı bir kombin yapabilirdin ayakkabıya uyan

osuruktanteyyare dedi ki...

etek çok tatlıymış yaa

Adsız dedi ki...

ayakkabilar cok tatli sansliymissin bu konuda cadi. bencede baska bir kombin daha guzel olurdu siyah beyazla bej turuncu olmamis

be dedi ki...

ayakkabıları cok begendim etekle cok guzel olmuslar ozellikle topukdaki kırmızı pembe detay cok sık

Adsız dedi ki...

süper olmuşsun...

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Deri ceket, etek ve tabii ki ayakkabılar! Süperler, çok beğendim!
Sevgilinin aldığı şeyler zaten pek bir zevkli, tebrik ediyoruz :)

Yalnız ayakkabılar bana sanki pek rahat gibi gelmediler. Tipini beğenip alıp sonra da bütün gün acıdan kıvrandıracak cinstenler sanki :)

Adsız dedi ki...

güzelim evet fotolar cidden iyi değil. imkanım olsa kendi fotoğraflarını çekmek zorunda kalan tüm kadınların bedava fotoğrafçısı olcam. neyse biz gelelim üstündekilere.

öncelikle çok güzel hepsi. papuçlara bittim. güle güle giy.

kıyaferlerde ayakkabıdaki o tatlı rengi aradı gözlerim. ama yok. o renk neyse turuncu ya da kırmızı bir şeyler ekle üstüne. saçların o renk olsa bir şey demezdim. ama sanırım saçlar koyu. renkli bir bilezik, o rengi taşıyan bir çanta, boyun bağı çok güzel olur.

etek çok şık. siyah ojeyi çok severim. ve eskiden çok kullanırdım. artık oje kullanmıyorum. ama o ayakkabılar ile siyah ojeler bence olmamış. siyah asi bir renk hele tırnaklarda.

bir de güzelim, arkayı topla. bak ne dağınık kız diyecekler haberin olsun.

xxx

Adsız dedi ki...

nn 'in yorumuna kadar süper kıyafet ama bir şeyler eksik ya da fazla diyecektim ki buldum; ayakkabının o tonunda olan herhangi bir aksesuar ya da bir atkı süper olurdu. oysa bu şekilde ayakkabıların rengi biraz sırıtmış.
ben yine çantayı beğenmedim. ama size herşey çok yakışmış, sade ama iddialı bir kıyafet.
merak ettiğim ise çantanın fiyatı nedir acaba?
ayrıca zevkli, düşünceli ve kibar sevgilinize benden de kocaman bir alkış:) size de ne şanslısınız diyorum:) hep mutlu olmanız dilieğiyle:)

Adsız dedi ki...

eteğin çok gzlmiş yalnız bu kıyafetin altına bnce bu ayakkabı hiç gitmemiş daha renkli içerisinde turuncuda olan bi kıyafetin altına daha uyarmış tabi bu bnm naçizane fikrim

Unknown dedi ki...

cadı ayakkabıların çok şık, güle güle kullan.

Adsız dedi ki...

eteğe ve ayakkabılara bayıldım. etek hangi sezondan? hala bulabilir miyim acaba? bence illa da ayakkabıdaki tonlardan kullanmana gerek yok, sadece kıyafette biyerlerde azıcık biraz daha renk süper olurdu sanki.

Adsız dedi ki...

cadıcım çok zevklisin şu ince siyah atkı olayına bende girmeyi düşünüyorum ayakkabıları mağazada görsem bu kadar güzel durcaklarına inanmazdım ve almazdım:) ee kombin güzel taşıyan güzel:)

yasemin dedi ki...

ayakkabılar çok güzel ve değişik,çok beğendimmm

eso dedi ki...

VE TANRI CADIYI YARATTI yani cadıcım benim sözüme geldinmi şekerim mileet çırpı bacak neymiş görsün diğer kombinde hala iddia ediyorum ayakkablar:)düz olduğu için öleydi charlize cadım benim!İNCECİK SIRIM GİBİ MAŞALLAH BACAKLARIN kıyafetleri çok beğendim canım buarada sevgiliyi miletcek ayakta alkışlıyoruz ayakkablar süper tam benlik sen öle ince ve alçak gönüllü bi cadısınki nezaman bişeyini beğensem hemen ya sanada göndereyim diosun yada öneri veriyorsun(maxfactor rimel hatırlatayım) hadi yırttın geneki sevgilin hediye etmiş bu arada nezaman ankaraya yolun düşerse bir parmağını şıklatman yeter şekerim sakın unutma

Fashioncholic Girl dedi ki...

eteğine , çantana , tişörtüne , ayakkabılara , herşeye tek kelimeyle B-A-Y-I-L-D-I-M !!!!!!

bu arada gerçekten şanslısın - zevkli sevgilin varmış ;)

someone dedi ki...

eteğe bayıldım. bence ayakkabının renklerinde bir aksesuar vs olmaması daha cesur ve özgün yapmış bu giysiyi; ki klasik (genelde türk kızlarında sıkça gördüğümüz)tarzın dışına cıkan biri oldugunu zaten biliyoruz. kompke begendim canta hariç:P

bu arada; istedigini yapıyorum bak. hani bedava adres vs. hatırladın mı;)

Adsız dedi ki...

uyumsuzluga bayıldım:)
ciddi soyluyorum ya:)
ayakabı alakasız kaçmış ama seni farklı kılan da bu bence,
cok begendim 10 numara:)

Pixie dedi ki...

Cadııı, ayakkabılarını ve eteğini çok çok sevdim.. Güzel günlerde giy.... Çok çok ciciler..

Stilcatcher dedi ki...

Ayakkabılar çok hoş .Kalbı, topuğu, rengi herşeyiyle çok sevimli.Dikkatleri ayakkabılara çekmeyi her zaman sevmişimdir.Güzel kombin olmuş:)

Adsız dedi ki...

kedinizin burnunu koparir agzina parmagimi verip isirtirken minciklarim... yuzugunuzde cok guzel cadicim ayricanada lufen ojede french tercih ediniz.

Unknown dedi ki...

Herkese günaydın :)Oncelikle fikrinizi belirttiğiniz için hepinize teşekkürler, sevgilinin kendini daha da bulunmaz hint kuması sanmasına neden olan yorumlarınız için de onun adına teşekkür ederim :)
A.C. : Yazacaktım da unutmusum, evet, ayakkabılar guzel gorundukleri kadar rahat değiller, patent ayakkabılarda genelde boyle bir sorun oluyor, ben de çok beni zorlayacak kosullarda bu ayakkabıları giymeyerek ve kalıba vererek kullanabileceğimi düşünüyorum.

N.N : Beni dağınık sevin, daha once de boyle fotograflar oldu sanırım artık alışmıştır herkes :)

Fatoş: Çanta ucuz 145 tl, special items koleksiyonu zaten yaklaşık bu fiyatlarda ürünlerden olusuyor. Daha fazla bilgi için :http://www.marcjacobs.com/#folder=/specialitems

F.K:Etek yaz 08, su an bulabileceğini sanmıyorum.

Eso: Sen var ya sen, keşke Charlize kadar guzel bir yuzum ve uzun boyum olsaydı :)

Rino: İyi ki demişim, gittin mi? Gittiysen bir şey buldun mu?

Pessengerjege: Hah işte benim yapmak istediğim de oydu, kıyafetin renklerini sade tutup ayakkabıyı on plana çıkartmak, uyumsuzluğun uyumu,yani siyah ayakkabı çok beklenir olurdu, farklı olsun istedim, goruntu beni rahatsız etmedi,sizlere de farklı geldi biliyorum.

Unknown dedi ki...

R.G: Çok mers, ama french çok sık yaptırdığım bir şey değil :)

Flame dedi ki...

Eteğe bayıldım :) Kombin süpper olmuş bence.

kılavuzum karga dedi ki...

kıskandım ve gittim ofisin tuvaletinde kendime siyah oje sürdüm bu sabah :))
bu deri ceketini çok seviyorum ama ayakkabılar pek hoşuma gitmedi yinede güle güle giy:))

Adsız dedi ki...

kullanmadığın giysilerini ve aksesuarlarını satmaya ne dersin? tr'de bu tarz siteler hiç yok...sevgiler...ceren...

tuguna dedi ki...

ben ayakkabidaki uyumsuzlugu sevdim acikcasi. ben turunculu ayakkabi, uste turuncu ust gibi siradan kombinasyonlardan cok boylesini daha cok seviyorum. cadi sen hic kazak kullanmiyorsun galiba dikkatimi cekti. bu kiyafet icin demiyorum da hani hic gormedim gibi geldi bi an. ayy bi de hayiirrr frenchten sik yaptirmiyorum degil, asla yaptirmiyprum diye soz et. french mi kaldi. sevgiliye de hollandaya gelince esimle alisverise cikip ornek olmasini istedigimi ilet :) optum sizi.

Adsız dedi ki...

cadıcım uyumsuzluklar içinde uyum süper olmuş. ama ben yinede uyumu bir yerden yakaladım. eteğindeki açık renk fırfırla ayakkabının ön kısmının rengi benziyor. ayakkabı 2009 yaz modası :))) şimdiden yakalamışsın. eteklerine ve özellikle tişörtlerine bayılıyorum. bugün gri boğazlı düz kazak alıcaktım. hemen aklıma sen geldin. hımmm kombinleyebileceğin hırka ve tişört al dedim kendime ve vazgeçtim. ne giydiğini hergün yayımlarsan süper olur. çünkü ertesi gün bende deniyorum :))))

Adsız dedi ki...

unuttuğum bişiy daha bonibon yüzüğünü bu kombinlede takabilrdin. aykkabıda renkle küçük bi uyum olurdu ;)

Unknown dedi ki...

Flame: Teşekkürler canım :)

K.K:Vaay tuvalette siyah oje sürebiliyrsan epey beceriklisin demektir, asıl ben seni kıskandım :)

Ceren: Öyle bir fikir ara sıra aklımın ucundan geçiyor ama yanlış anlaşılmaktan ve her şeyin daha karmaşıklaşmasından korkuyorum, yoksa yapılmayacak bir şey değil, dünyada sürüyle yapan var :)

Tuguna: Seni önce bir öperim :)Kazak var bişiler ama giymeyi sevdiğim ve çok kullandığım söylenemez. French sık yaptırmıyorum değil, nerdeyse hiç yaptırmıyorum demeliydim,
orda haklısın :)Gelirsek Hollandaya seni haberdar edicem zaten, Amaterdam mıydı yoksa, Rotterdam'da falan mıydın?

Nefes: Çok tatlısın :) Bogazlı kazak, kazak genelde giydiğim bir şey değil mesela elbiselerin içine Gap'te falan satılan ince bogazlı kazaklar falan giyebilirim ama genel olarak bogazlı kazaktan falan sıkılıyorum.Tshirt ve hırkayı daha çok kullanırsın farklı kombinlerde haksız mıyım? Aldıysan gule gule giy :)

Adsız dedi ki...

seni düşünerek almamıştım. farklı kombine edebilmek adına hırka ve tişört alacağım. kullanmadıklarını satma fikri süper ne olackki sen bi farklılık yarat :))

kılavuzum karga dedi ki...

oje sürmekte bişey mi saçlarımı yıkayıp fön bile çekiyorum (evet lavaboda:) ) işim gereği tozlu ortamlarda olduğum günlerin akşamında yemek yada toplantıya katılmam gerekiyorsa tuvalet kurtarıcım oluyor diyebilirim :))

Unknown dedi ki...

Sizin ofisin tuvaletini merak ettim :p

kılavuzum karga dedi ki...

fotoğrafını çeker bloga koyarım bi ara hahahahahaha:)))

Adsız dedi ki...

kılavuzum karga oje sürmek, makyaj yapmak, kaş almak hepsi bi yere kadar ama saç yıkamak çoook tuhafıma gitti. işyerinden bi arkadaşımda senden daha tuhafını yapıp koltuk altını hazır ağda bandıyla alıyordu...bu garip davranışlarından dolayı artık bizimle değil :(

Unknown dedi ki...

Buna yuh artık denir :)

tuguna dedi ki...

cadicim ben utrechtteyim. amsterdama da rotterdama da 40dk uzaliklikta. gerci hollandanin bastan sonu 3.5 saat ehehe.

kılavuzum karga dedi ki...

nefes benim işim nedeniyle patronlarım dahil saç yıkamam kimse tarafından garip karşılanmıyor :) hatta kendime özel banyo yaptıracağım ofisimin bi köşesine bu yaz inşallah:)))
ama ağda bandı...hmmm... biraz abartılmış cidden :)))

Adsız dedi ki...

Bencede güzel olmuş,zaten artık şu kombinasyondan kurtulun artık çanta+ayakkabı= aynı renk:(((
Banada ayakkabı çok rahatsız geldi.
Güzel ama rahatsız..Bir zamandan sonra onun güzelliğide kalmaz ayağımdan çıkartsamda kurtulsam dersin:))

yasmin dedi ki...

ayakkabını genelin aksine çok çok çok beğendim :) ama tarzın üstü şimşir altı terane gel bize bazı bazı gibi bişey olmuş :) düşün yani o kadar karışık :) açık renk ayakkabıyla koyu renk çorabı sevmiyorum, bu kadar cici bi ayakkabıyla asi kız deri montu da olmamış gibi, o mont yerine üstüne ayakkabındaki turuncu ya da krem rengi ince tiril tiril belinden saten kuşakla bağlanan hırkalardan bi tane giysen çok süper olurdu zannımca, hatta şöyle de bi şansın olurdu o zaman; krem hırkaya turuncu kuşak ya da turuncu hırkaya krem kuşak :) genede tabi herkes kendine yakıştırdığını giymeyi, başkalarının düşünceleri o kadar da önemli değil :) durma yola devam ;)

Unknown dedi ki...

Seraps: Merci :)

Yasemin Paylaşımın için teşekkürler. Diyorum ya işte herkes farklı bana kalırsa ayakkabı cici den çokaykırı renkleri ve dokusu ile punk bir havada :) Bir de ben farklı tarzları karıştırmayı seviyorum, ne bileyim feminen bir elbiseyi botlarla kombinlemek.. gibi mesela ama tamamen zevk meselesi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...