9 Ocak 2009 Cuma

Naomi Linda'yı döver mi?


S/S 09 kampanyaları ilginç birlikteliklere ve görüntülere imza atıyor. İlgimizi çeken Kate Moss- Sasha P.'li Longchamp, Kate Moss ve Gisele Bundchen'li Versace kampanyalarından sonra, DSquared'de değişik bir sunumla karşımızda. Bu kez kahramanlar Naomi Campbell ve Linda Evangelista, ilk jenerasyon süper modellerin muhteşem dönüşlerine şahit olduğumuz günümüzde, yaz mevsimine ters bir arka fonda birbirlerine girmişler. Genelde karanlık bir havası olan fotografta, gladyatörlerimizin siyah uzun elbiselerini, kalın bileklikler ve ince bantlı ayakkabılar tamamlıyor. Naomi'nin sırt dekoltesini beğendiğim, Steven Meisel tarafından çekilen kampanya fotograflarında, geçmişteki performansına bakılırsa bence Naomi, Linda'nın ağzını burnunu dağıtır :))


Catwalkqueen

11 yorum:

Noni dedi ki...

Tanrım Naomi'nin elleri kocaman !!!

Yüksek topuklar dedi ki...

Noami kesin döver:))

Adsız dedi ki...

İlk jenerasyon süper model Janice Dickinson'dur canım ya :) Vogue'daki pozu Metropolitan'da sergilenmiştir falan hatta...

Adsız dedi ki...

Ben Naomi'den korkuyorum-hatun asabiyet kralicesi-dovmedigi yardimcisi kalmadi-hepsiyle mahkemelik.

eso dedi ki...

cadıcım naomi o ellerle maşallah döver ama ben linda evangelistayı evvelden beri çok beğenirim. çok kült bi kadın,gizemli gelio bana çok hoş bence aynı etkiyi bende kate winsletta bırakır.

Unknown dedi ki...

Sevgili başkan, Janice'in kendini öyle sandığı ve bu konunun süphe götürür olduğu ayrıca bu top modellik konusunun zaman zaman tv şovlarında bile alay konusu olduğuna şahit olduğum için ben onu saymam :)

Eso: Linda güzel ama biraz uzak bana böyle, Kate Winslet son zamanlarda bir hoş oldu, ona katılıyorum ama ben de pek bir etkisi yoktur.

kılavuzum karga dedi ki...

sunumu beğenmedim ben pek:( arzu nesnesine gelince buna çok benzer siyah bir hırkam vardı biyerlerde hemen bulmalıyım:)))

Adsız dedi ki...

dsquared her zaman taptığım markalardan biri. resimdeki uyumlar ve kontrastlar harika.

Unknown dedi ki...

çocukken peçete koleksiyonu diye bir şey vardı, arkadaşlar peçete biriktirirken ben de manken fotoğraflarını biriktirirdim. Christy Turlington, Cindy C., Claudia Schiffer, Naomi, Yasmin Ghauri, Kate Moss,(ki kendisinin ilk fotoğrafları arşivimdeydi) Paulina Porizkova, Eva Herzigova, Tatjana Patitz ve tabi ki Linda Evangelista 90'ların süper modelleriydi. Bende de ciddi bir arşiv vardı sırf onların fotolarını kesip dosyalamak için anneme Cosmopolitan aldırırdım bazen de Aktüel ve Tempo dergilerinde röportajları çıkardı, kapakta görünce anneme tuttururdum "al, al" diye. O da hiç sorgulamadan alırdı. Şimdi görünce Linda'yla Naomi'yi aklıma o günler geldi:))

Flame dedi ki...

Garanti döver baksana boya posa :) Tabi ki ellere :)))

serap dedi ki...

naomi elinin tersi ilk bi tane patlatsa bile yeter :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...