23 Ocak 2009 Cuma

Yazı özledim / I miss summer

Urbanoutfitters

15 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

sevgili cadı bugün 4. postuda yayınlayarak kendini aştın tebrik ediyorum:)) alıştırma bizi bu hıza sonra sürekli isteriz:))

Unknown dedi ki...

3 post oldu :). Bunlar fazla ugras gerektirmiyor, arada olur öyle..

LittLe bLogger dedi ki...

ben sonbahar ve kışı seviyorum yazdan cok.. yani halimden memnunum şu sıralar ehehe .. postundaki resimi görünce bugünler yayınlanan bir reklam geldi aklıma.. hani adam kapıyı açıyor içeri bissürü 1 lira yuvarlanarak giriyor falan :)

neyse cok uzattım, hani yaz da geLse fena olmas moda cadısı ..

Unknown dedi ki...

yaz gelsin tabi ama İstanbul'da olduktan ve tatile yalnızca 1-2 hafta çıkabildikten sonra o kadar sıcaklarda insanı bunaltıyor be Cadı. Bence en iyisi ilkbahar ama yok o zmnda insan ne giyeceğini şaşırıyor akşamları soğuk gündüzleri sıcak oluyor :))) ikizler burcuyum işte kararsız :))cadı senin doğumgünü ne zaman yoksa o da mı sır?

Unknown dedi ki...

assortik: Ben o reklamı hatırlamadım.

Missred: 12 temmuz, yengeç burcuyum :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

ama sen böle resimler koyarsan biz nası geçircez bu günleri yazı düşünmeden ??? :D

ZET Fashion dedi ki...

Balıklama atlamış olucam ama ben de yengeç burcuyum :)

Adsız dedi ki...

cadı bende yaz çocuğuyum. ruhum o yüzden uçuk kaçık ama yaşantım o kadar sadeki tezatlık içinde yaşayıp gidiyorum :)) yaz gelsin bu terliklerden giyelim...kumlar ayağımıza dolsun gıdıklanalım. sonra hafif bi rüzgar essin dalgaların sesi olsun güneş sapsarı tepemizden baksın. kışı sevmiyorummmm ben yaaa...

Unknown dedi ki...

F.G: Düşünelim yaa,uzun olsa da geçiyor eninde sonunda :)

z: Yengeçler iyidir di mi?

Nefes: Ne güzel demişsin, bu hafta sonu olsaydık bir deniz kıyısında :)

ZET Fashion dedi ki...

Ben pek anlamam burçlardan ama içlerinde biraz cadılık olduğu kesin :))

Nil dedi ki...

Bence de, burcunun yıldızı güneş olan biri olarak en enerjik olduğum dönem yaz oluyor ve ben de bir an önce gelsin istiyorum!

Adsız dedi ki...

cadıcım,
yengeçler çok iyidir! severim :)
yaz gelssin artık! :)
saçlarımıza çicekler takalım! :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

evet ya geçiyo da daa hızlansa bu süreç ne güzel olr :D

ben de aslanım (27 temmuz ) :) ve bundan dolayı çok mutluyum :D (bn de brz balıklama atladm galiba :D:D:D )

Unknown dedi ki...

Assortik: Gordum reklamı ;)

♥ KNITTING ART dedi ki...

Galiba ben de özledim!!!

Ama KIŞ fotoğrafları da pek fena olmuyor :>) Şu kat kat lahana gibi giyinmek te olmasa...

Mutlu hatfalar sana CADI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...