19 Ocak 2009 Pazartesi

Just another weekend



Bu cumartesi de gece kusuydum blog. Yine Otto Santral, bu sefer Chloé Sevigny'nin de favorilerinden Fischerspooner'ı dinledik. ( Aranızda seven var mı? ) Once çalan dj'in tekniği berbat, sarkı seçimlerinin Fischerspooner'la alakası yoktu, kendisi ile bir daha karşılaşmamayı diliyorum. Fisherspooner ise daha once dinlediğim canlı performansı kadar iyi değildi ama yine de geceyi kurtardı. Ben de biraz rock chic havasında bir şeyler giydim, bakalım sevecek misiniz?

  • Tshirt ve kolye: Mango

  • Jean: Topshop

  • Çanta: Anya Hindmarch for Target

  • Botlar: Kurt Geiger

  • Bileklik: Atlas Pasajı



In english : I was out last Saturday , went to Otto Santral and listened Fischerspooner dj set who is also one of Chloé Sevigny's favorites. ( Do you also like their music? ) The opening dj was intolerable with his mixing and tracklist but Fischerspooner saved the night . However, I think they were better last time when they performed live. I tried to combine a rock chic ensemble, I hope you like it:

  • Tee and necklace: Mango

  • Jeans: Topshop

  • Clutch bag: Anya Hindmarch for Target

  • Cuff:Local store from Istiklal Street

28 yorum:

Adsız dedi ki...

cadııı... üzerindeki tshirtin süper. mangoya gittim baktım ama kalmamış :(.cumartesi gece okan ın programında sinem kobal giymişti.yine harikalar yaratmışın.kombin nefisss..

Unknown dedi ki...

:)) Tshirt hakkatten hiç Mango'dan beklenmeyecek bir şey,dışarda olduğum için seyredemedim Okan'ın programını, beğendiğine sevindim, teşekkürler ;)

ZET Fashion dedi ki...

Tshirt süper bende bayılıyorum ama bence kolye takmasan da olurmuş

Unknown dedi ki...

Kolye konusunda benim de biraz süphelerim vardı ama pullar siyah olduğu için gözüme pek bir sade geldi, dedim ne olcak biraz abartayım :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

ben botlara bayıldım :)

Adsız dedi ki...

bu kıyafetin çok güzel çok da yakışmış gerçekten

Adsız dedi ki...

ben ojeye bittim!..

Unknown dedi ki...

cadı eğer orası senin evinse perdelerimiz ve yemek sandalyelerimiz aynı:)) kıyafetinde sade ve şık ama kolye farklı olabilirmiş

Merve dedi ki...

benim çok tarzım değil ama şık durmuş sana yakışmış cadı :) evet bende gordum sinem kobalda..ama saçlarıyla uyumlu olmamıştı onda..cadı'da daha güzel..;) sevmiorm zaten o kızı belki de ondandır ;P

Jojee dedi ki...

wuuu:)) bu giyimine bayıldım.Benim tarzımda botlardan bende istiyorummm:)çok şık olmuşsun çok beğendim

Adsız dedi ki...

botlara bende bayıldım:))

Unknown dedi ki...

Herkese çok teşekkürler :))Missred evet orası benim evim :)

Adsız dedi ki...

kusursuz bir seçim olmuş. bu aralar zaten siyah jean almayı düşünüyordum bu görüntü bana destek verdi:) ayrıca kıyafetler dışında fiziğiniz de çok güzel, çok iyi taşımışsınız. 36 beden mi giyiyorsunuz, o yönden de üzerimde nasıl duracağı konusunda ilham alayım:)

Unknown dedi ki...

Merhaba adsız,pozitif yorumun için çok teşekkürler :).Genelde markaya göre 34-36 beden giyiyorum jean bedeni olarakta 26-27.

Adsız dedi ki...

cadı ilgisiz olacak fekat sea of shoes diye bi blog var biliyosundur muhtemelen, bilmiyosanda bi bak beni, esir aldı an itibariyle

Nil dedi ki...

Çanta bileklik ayakkabı skinny jean daha ne olsun hepsi de harika :)

eso dedi ki...

yani cadıcım bukalemun gibisin canım ya rocker girl olmuşsun ah kokoşum ahhh siyah ve lacivert oje zaten trend bende bugün manyak gibi heryerde mavi ama masmavi bi rimel aradım ve buldum mutluyum nolcaz biz böyle bilmiyorum yaaaaa ben hergün sabah akşam seni okuyup sana yazıyorum hani öpücükkk? cadı fanıyız yahu boru değilll yaaa

Adsız dedi ki...

çok hoş gözüküyrsun üzerindeki herşey ayrı ayrı çok hoş,belki kolye biraz daha farklı olablrmş ama ziyanı yok çok gzl duruyr yinede herşey,tshirt sinem kobalda gördüğümde hemen ben bunu moda cadısında görüp çok beğenmştm demştm;)ama niye giymedi diye dşnmştm gzl tesadüf olmuş ve bncede sen kobaldan daha çok yakıştrmşsn

tuguna dedi ki...

hic utanmadan ben bu kiyafeti kopyalar giyerim cok canim istedi. cok benzerlerine sahibim de:P cok yakismis cadicim. sevgiler. sebnem.

Adsız dedi ki...

cadıcım çok şık olmuşsun :)
botlar ve oje de çok güzel,
ojenin markası numarası nedir ?

Unknown dedi ki...

merhaba cadı.. ben de en nihayetinde dayanamayıp yorum yazanlardanım.. blog'a hergün giriyorum.. çok keyifli ve güzel olduğunu söylemeliyim..
ve bana en nihayetinde -hadi yazayım- dedirten fischerspooner oldu açıkçası :) ben bu gruba ba-yı-lı-rım! ama izmire henüz gelmediler.. 2 hafta önce swayzak geldi.. onu dinlemeye gittik ama dediğine benzer şey oldu.. açıkçası ben dj-set olduğunu bilmeden gittim ve swayzak parçaları çalar diye bekledim ama alakası yoktu.. manyaklar gibi dansedip döndük sadece :) bu hafta sonu olan fischerspooner nasıl olacak diye de çok merak ediyodum ve senden öğrenmiş oldum ilginç bi şekilde cadı bakalım ne giymiş diye girmişken:) umarım izmir'e de gelirler ve benim de canlı dinleme şansım olur..
bu arada kombin süper.. bu t-shirtü aldığın zamanı hatırlıyorum.. koymuştun son alışveriş diye yanılmıyosam.. kesinlikle süper bişey.. tüm mağazalara yatak kurduk nerdeyse ama denk gelmeyince gelmiyor işte :)

sevgiler

yasmin dedi ki...

botlarını çok beğendim de ondan yazmıyorum, ben senin neci olarak çalıştığını ve ne okuduğunu çoook merak ediyorum, onu sormak için yazdım. iyi giyinmeler :P :)

oniomaniac dedi ki...

definetely love the outfit :)
i bought the same top on mango sale and it's really beyond classic mango look. and black nail polish is awesome, i love wearing it myself, too and i also advice you -although sure you already know- wear grey sometime, it's very in lately :)

Unknown dedi ki...

Sprnova: Evet o blogu nerdeyse basından beri biliyorum, hatta cumartesi başlığının altında Ilgın'da ondan bahsetmişti. Kız 17 yasında falan ama gel gor ki blogun ismi gibi bir ayakkabı denizinde yuzmekte, ayakkabılarına laf yok ama sinir bozucu. Daha once de dediğim gibi tarzını çok beğenmiyorum sanki 39 yasında gibi giyiniyor, oraya daha var e biraz sabret olmaz mı dimi ya? :)

Nil:Teşekkürler :)

Eso: Istediğin öpücük olsun xoxoxoxoxox :)

Nevruz: Çok teşekkurler, ancak sıra geldi.

Tuguna: Kopyala sekerim kopyala :)x

Felicity: Çok naziksin,oje Chanel Black Satin numarası 219

Hande: Müzikle ilgili fazla paylaşımımız olamıyor o yuzden yorumuna çok sevindim, fazla bir şey kaçırmadın, üzülecek bir şey yok, sevgiler :)

Yasemin: Çok teşekkürler, cadılık konusunda master yaptım :))O konularda fazla detaya girmiyorum, o yuzden seni merakta bırakmaya devam edeceğim, üzgünüm. :)

Unknown dedi ki...

Oniomaniac: I know this tee has nothing to do with Mango, most of the people can't find it anywhere, I think we are the lucky ones :) I am very aware of the gray nail polish and I made a post about it almost a month ago but can't find the right shade yet, do you have any suggestions? Thanks.

Unknown dedi ki...

cadı sephorada bir kaç çeşit gördüm ama sanırım Gwyneth'in sürdüklerinden koyuydu bana öyle geldi. Buarada sea of shoes un yaşına şok oldum, dikkat etmemişim, 35 yaş üstü diye düşünüyodum ben onu.

oniomaniac dedi ki...

moda cadisi, here are some options, i wear the all 3 of them and i think revlon is the best:
http://revlon.com/ProductCatalog/ProductDetails.aspx?ProductID=92
http://www.nailpolishdiva.com/NLA36_opi_nail_polish.htm
http://www.rescuebeauty.com/product.php?productid=83
i am not sure if revlon or rescue beauty can be found around turkey but opi i have seen a lot. but you have to wear 2-3 coats to have a deep color.

Unknown dedi ki...

Thank you for the links. I like Revlon-Talk Dirty but Revlon is not a common brand here,I'll take a look around. The others are a bit light for me, I'll keep on searching.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...