29 Ocak 2009 Perşembe

Colour Therapy





Hoşgeldin Gülşen Bubikoğlu diyebilirsiniz bana bugun. Yine karıştırdım tozlu rafları, dolabın arkalarını, bol renkli oldu bu kıyafet, yine eleştiri alacağı kesin :) İyi ki çıktı bu blazer trendi, nerde eski takım ceketi varsa tekrar kullanımda :) Ayakkabıları, jeanin retro görüntüsünü tamamladığı için seçtim, bir de bu jeanle çok yüksek topuk giyemediğim için ;)
  • Jean ve mor üst: Topshop
  • Ceket: Fabrika
  • Ayakkabı: Miu Miu
  • Kemer: Mango
  • Trenckot: Zara
  • Bilezik: Accessorize
  • Çanta: BCBG
  • Çorap: Calzedonia
  • Kolye: M by MJ

In english: I look like an old Turkish movie star with that outfit, who is famous at 70's. I digged trough back of my closet and found this colorful outfit, because of that I am sure I'll get a lot of negative reviews from my native readers. I am really glad that blazer trend is still going on, so I can recycle my old suit jackets :) I've chosen these shoes because of their retro look, plus I can not wear my highest heels with this pants.

  • Jean and purple top: Topshop
  • Jacket: Fabrika ( A local brand)
  • Shoes: Miu Miu
  • Belt: Mango
  • Trench: Zara
  • Bracelet: Accessorize
  • Bag: BCBG
  • Socks: Calzedonia
  • Necklace: M by MJ

32 yorum:

Adsız dedi ki...

Ah işyerinde kot giyebilen şanslı bi insan. Beni derin bunalımlara sürükledin. Eski takım ceketlerini ben de denedim ama fazla büyük ve uzun kalıyolar. Nasıl almışım ve de daha önemlisi nasıl giymişim o ceketleri ben?

Adsız dedi ki...

trenckotla goruntu gayet güzel
ama
trenckotu cıkardıgında benden sınıfta kaldın sewgili cadı:(

1- kemer olmamış,cok ince kalmış
2-ceket hiç olmamış,klasik kalmış
3-ayakabı tek basına gayet güzel ama üşümedinmi be canım:)

yine de zevk meselesi tabi,sen kendini mutlu hissettikten sonra gerisi hiç önemli degil...

engindeniz dedi ki...

Ayakkabıların çok tatlı:) iyi günlerde kullan.Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Fındık Kurdu: Kalın kemerle giymeyi denedin mi hiç?

Jege:Uşümedim, çoraplarım kalındı.

Engindeniz: Teşekkürler ama yeni değiller,en az 4 senelik, heralde en fazla 4 kere giymişimdir o ayrı :)

Merve dedi ki...

ben beğendim! ;)

Adsız dedi ki...

fena değil, fakat çanta ve ceket öne çıkan parçalar olmuş. nedense ceket ile pantolon arasında bir uyumsuzluk var ve ayakkabılar da hoşuma gitmedi. halbuki renkli giyimden hoşlanırım da ne bileyim olmamış tabi ki bence:)
cadı sana bi şey sormak istiyorum; retro görüntü ne demek? yani sık kullanılıyor ama...

Adsız dedi ki...

çok karışık bi kıyafet olmuş. ama renkli olduğu için yinede göze hoş geliyor. ben hep renkli giyiyorum. mor kazak altına kot ve taba rengi çizme giyiyorum ama kimse beğenmiyor. ben öle zıtlıkları seviyorum. sende öle yapmışsın.

Adsız dedi ki...

ayakkabın 4 yıllık ama hala biz Türkiyede bulupta giyemiyoruz.

Adsız dedi ki...

çok çok beğendim ben
çok güzel olmuşsunn
açık ayakkabıyla çorap giymişsin sende (çok açık değil ama ) bende beğeniyorum çok
SPRNOVA

Adsız dedi ki...

Ayakkabılarını çok beğendim, çok şıklar, eski de olsa daha bol bol güle güle giy. Çanta da çok hoş ama ceketin bu kıyafete çok klasik kaçtığı, özellikle de kemerin çok ince kaldığı yorumlarına katılmak zorundayım.

Unknown dedi ki...

Merve,Ceren: Sağolunuz :)

Fatoş: Sana tüm anlamlarıyla açıklayan bir link veriyorum, oraya bakabilirsin. http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=retro

Nefes: Boşveerr, onlar bizi anlamıyorlar :)

Nesli: Ebay'den almıştım.

Sprnova: Çok teşekkür, ben de seviyorum öyle :)

Stilcatcher dedi ki...

Neden bu jeanin altına yüksek topuk giyemiyon?Aslında çok hoş olur ki...Ayakkabılar süper bu arada.

Unknown dedi ki...

Pantolonun boyu o kadar uzun topuğu kaldırmıyor :)

zui dedi ki...

çantalarının hastasıyım:]
özellikle marc by marc jacobs çantalarını deli gibi kıskanıyorum çalasım var =P

Fashioncholic Girl dedi ki...

bence kot hariç hepsi güzel // nedense kotu sevmedim :(

Unknown dedi ki...

Zui: :))

F.C : Jean zaten yuksek belli olusuyla pek cok kisi tarafindan sevilmiyor muhtemelen :)

kılavuzum karga dedi ki...

yüksek bel geniş paça jean bütün bir yıl aradım hiç biyerde istediğim gibi bulamadım lanet olsun :(((

Nihan dedi ki...

Cadi, ben daha yeni aldim yuksek belli ve bol pacali kot. Cok hosuma gidiyor benim ve evet cidden Gulsen Bubikoglu pantalonu bu... Sen soyleyince fark ettim. Cok begendim ben kiyafeti butun olarak. ZAten blazer ve bol paca kot benim cok sik kullandigim bir kombinasyon ama ayakkabilara asik oldum. İkinci el olarak satacaklarinin arasinda onlar da varsa, ben simdiden goz koydum bilesin.

be dedi ki...

genel olarak begendim fakat ayakkabı biraz yazlık kacmıs bnce bide t-shirt mor yerine daha acık bir renk olabilirdi.Yınede benim gibi turk filmi hayranlarının kesınlıkle cok begenecgi bir tercih olmus = )

Fashioncholic Girl dedi ki...

yalnız sen bu ara post'lara brz ara verdin gibi... daha çok post gönderirsen süper olur ;)

Adsız dedi ki...

yüksek bel ve bol paça seviyorum fakat bu jeani nedense bende pek sevmedim belki ceplerinden dolayı olabilir=)
ama yinede çok hoş görünüyorsun cadı,zaten genel olarak giydiklerini beğeniyorum bir süredir bloğunu takip etmeme rağmen de
ilk kez yorum yazıyorum ki böyle yorum yazmak fln pek yaptığım bişey değildir=)
son olarak daha çok post beklediğimi belirtmeden edemicem bende=)

Unknown dedi ki...

Nihan: Sağol,sen de güle güle kullan. Ayakkabıları satabilirim ama numaran kaç ki? 37,5 bunlar.

Be: Teşekkürler.

F.C: Bu benim hobim biliyorsun işim ve zamanım el verdiğince yapabiliyorum.

Adsız: Bana tanıdığın ayrıcalık için teşekkürler, daha çok yorum yazmanı isterim. Pantolonun yıkaması ile ilgili de olabilir, koyu olsa daha hoş görünürdü gözünüze belki :)

Nihan dedi ki...

37.

Unknown dedi ki...

Hmm, sanslısın o zaman, yalnız ayakkabının 2 kucuk defosu var soylemeden edemicem, biri son giydiğimde oldu, tekinin topuğunda hafif bir sıyrılma var, malum Istanbul sokakları :(, bir de tekinin bantının geçtiği briti kaybolmuş :(

yasmin dedi ki...

pantolonu hiç sevmedim yoksa sarı ve mor gayet uyumlu renlerdir, renk uyumuna itirazım yok yani =), amaaaa pantolon 0 ile 2 arasında giyen insanı 4 hatta 6 yapmış gibi olmuş...

Unknown dedi ki...

Yuksek bel gerçeği ;)

tuguna dedi ki...

cadi cantan guzelmis, o degil de mor gorunce aklima geldi, senin bi mor hirkan vardi neden giymiyosun onu. seviyorum ben o hirkayi tez giyile. yalniz alisverise cikinca tuz almayi unutuyorum cadinin mor hirkasini hatirliyorum. hafizaya bak secici gecirgen. optum sarildim.

Unknown dedi ki...

Tuguna hatta başka bir mor hırkam daha var şirin ama onu da daha giymedim. Kendime not daha çok mor giymeyi hatırla :)) Tuz ne olcak, komsudan isteyiverirsin , hem tuzsuz yemek daha sağlıklı :p x

tuguna dedi ki...

ben hollandali komsumdan tuz istesem kesin parasini ister :) bekliyorum mor hirkalari.

Unknown dedi ki...

:)) Haklısın, ben onu çok dikkate almamıştım.

Nil dedi ki...

Çantana bayıldım cadıcım her zaman çantalarına gözüm düşüyo valla :))

Unknown dedi ki...

Tenkuuu Nilcim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...