5 Ocak 2009 Pazartesi

aaandd I'm back
















Yeni yıla ve sizlere biraz geç kalmış bir merhaba diyerek başlamak istiyorum. Bu kadar süreden sonra, aranızdan bazılarının yılbası partisinde girdiğim alkol komasından çıkamadığımı düşünmeye başlamış olduğuna eminim :))) Hayır turp gibiyim, sadece sanki blogum yokmuş gibi davranmak istedim biraz, fena bir duygu değilmiş :p Eee nasıl girdiniz yeni yıla, eğlendiniz mi? Benim ki fena değildi, yakın arkadaşlarla geçirilen bir hafta sonu partisi gibiydi, abartısız ama eğlenceli. Kıyafetim de öyle, bütün gün iş ve sonrası kosturmadan sonra, fazla düşünmeye fırsatım olmadan, yarım saatte bir araya getirilmiş bir şey ama yeterli( mi) ? Bence evet. Benden azcık sıkılan sizler için, arkadaşımı da bloguma alet ettim, bakalım sevecek misiniz? Dolabımda bir suredir bekleyen alışverişlerim nihayet bu geceyle ahaliyi selamladılar, eh artık zamanıydı :


Cadı:



  • Etek ve üst: Topshop

  • Clutch: Vintage YSL( Ebay, çok seviyorum bu çantayı, özellikle renklerini, 3 senedir benim)

  • Ayakkabılar: YSL Charlotte Pumps

  • Çorap : Calzedonia
  • Bileklik: Atlas Pasajı


Konuk oyuncu:


  • Botlar ve çorap dışında her şey Topshop ( Kafadaki çiçeğe bayıldım:))
  • Botlar : Guiseppe Zanotti

Bu post kıyafetleri birbirimizden habersiz bir nevi sponsored by Topshop olmuş :)


Artık şeytanın bacağını bu postla kırdığıma göre gerisi gelecek demektir, tekrar herkese mutlu yıllar!!!!

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Cadı bir döndün tam döndün :)
Yılbaşı kıyafetini çok beğendim hem değişik hem de sade ama sık olmuş..Zaten hep öyle değilmidir? Saatlerce bir araya getirmeye çalışırsın olmaz ama işte böyle spontane gelişenler bir anda oluverir! Arkadasını gorsem bu kimin arkadası olabilir deseler..Cadı derdim zaten! Eteğine ve çiçeğine bayıldım!

ZET Fashion dedi ki...

Hosgeldiiin, ozlettin kendini cadi! Valla alkol komasina girdigini dusunmedim desem yalan olur :P
Topshop ustun cok sirinmis ben hic gormemistim onu. Arkadasinla bir ornek olmussunuz, cok da yakismis. Tekrar yeni yilin bol basarili saglikli gecsin, sevgiler.

ZET Fashion dedi ki...

Bideee unutmadan, en cok cantani sevdim! Renkleri muhtesem daha cok gormeliyiz bence bu cantayi :)

kılavuzum karga dedi ki...

arkadaşın eteğini ve ayakkabılarını beğendim :))
hoşgeldin cadı sonunda:))

Nil dedi ki...

Ben de ayni etegin morunu giydim yilbasinda :) Kesinlikle tam yilbasi konsepti icinde parlak ve eğlenceli bir etek. konuk oyuncunun etegi de ayri bir güzel tabi Topshop ne de olsa :) İyi yıllar!

tuguna dedi ki...

cadi yemin ederim dusundum ben bu alkol isini. welcome back! ikinizi de cok begendim, arkadasinla tarziniz cok benziyor, daha sik gormeliyiz onu da burda bence. daha sik gormemiz gereken baska bir sey de cantan kesinlikle. sebnem

Unknown dedi ki...

Hoşbulduk şekerler :)

Z: Çantayı daha çok görmenizi bende isterim ama gunduz zaten kullanamıyorum, gece de her çıktığımda onu almıyorum ama bundan sonra dikkate ederim onu daha çok kullanmaya.
Nil o bahsettiğin eteğin fuşyası da var değil mi? Benim eteğimden daha kısa sanırım, onu da çok beğeniyorum, sen de güle güle giy! Topshop çok eğlenceli bir marka, favorilerimden.

Unknown dedi ki...

Sebnem ben de herkesin düşüneceği bir espri yapayım dedim, amacına ulaştı sanıyorum ama ben sorumlu alkol kullanımını destekliyorum, "DRINK RESPONSIBLY" değil mi?

Arkadaşımla genelde tarzlarımız benzer o yuzden moda konusunda çok iyi anlaşırız, kandırabilirsem kendisini neden olmasın, farklı tatlar her zaman lazım ;)

Stilcatcher dedi ki...

Ben de diyordum vala nerde bu?:)Döndüğün iyi oldu.Bu arada blogsuz hayat bayat değil miydi ?Bana öle oluyor da:)
Şu ayakkabıları çok seviyom bu arada:)
iyi seneler...herşey gönlünce olsun

Nur dedi ki...

Ooh that studded black cuff is so fierce...
;)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Itır :) Evet blogtan sonra hayat eskisi gibi değil, haklısın.

Amplified: Thanks, they are very cheap,too :)) Do you have any plans about coming to Istanbul soon?

Adsız dedi ki...

herkese selam, bloğunuzu daha dün keşfettim ve bayıldım. samimi, şık ve sıcak buldum. kostümleriniz harika ama şunu da düşünmeden edemedim; kıyafetler farklı ve sade her işyerine ya da her semte uygun değil dolayısıyla hangi sektörde çalıştığınızı merak ettim. ve tabi merak etmemin diğer bir sebebi de bir sürü kıyafeti alacak kadar paranızın olması:)

Unknown dedi ki...

T.s.k: Tesekkurler, begendigine sevindim. Yeni oldugun icin tekrar belirtmekte bir mahsur yok ama bu detaylara girmiyorum, sizin de beni anlayisla karsilayacaginizi umuyorum. Istedigimi giyecek kadar duzgun ortamlarda bulundugum icin sansli oldugum gercegini bilmeniz yeterli, umarim herkes benim gibi kendini ifade edecek kadar sansli olur.

Adsız dedi ki...

hosgeldııınnn...ben tatıl yaptıgını anladım tabı..alkol koması falan aklıma gelmedı..:) ama blogun var unutma..ben arkını cok begendım etegı cok tatlı..sevımlı hos kombın olmus..

Adsız dedi ki...

bizi merakta koma cadi bu kadar uzun ara verme... yaninizdaki hanimefendinin hastasiyi ayrica.

Adsız dedi ki...

Tekrardan iyi seneler diyerek başlıyorum ve diyorum ki "you look so chic as always;)" Konuk oyuncunun Guiseppe Zanottileri harika...GZ&Louboutin = LOVE:) Elindeki vintage YSL clutch en beğendiğim parçalardan biri. Clutch olayına bayılıyorummm! Kullanmayı en çok sevdiğim aksesuar! Bende Miu Miu'nun yeni multicolor clutch'ını aldım en son, renkler MUHTEŞEM! ;)... Son olarak we love you FASHIONISTA demek istiyorum sana!! Görüşürüz;)ILG

Unknown dedi ki...

Ilgın bu yoruma ne diyeyim, nasıl cevap vereyim bilemedim ama bayıldığımı tahmin edebilirsin, çok tatlısın, çok teşekkürler. x

Clutchını görmek isterdim, güle güle kullan :)

Adsız dedi ki...

http://cache.net-a-porter.com/images/products/33707/33707_fr_xl.jpg

Görebileceğin linki verdim. Renkleri çok hoşuma gitti ve bir bayan ayırtmış tek kalmıştı, sonunda ben kaptım:)! Büyük boy çantadan ziyade bu aralar clutch daha çok tercih ediyorum, daha rahat oluyor. Bu arada ben de artık dolabımdaki hali hazırda bulunan parçaları kullanmaya başladım her ne kadar Beymen indirimi çoook cazip görünse de biraz tasarruf etsek iyi olur dimi;)

Unknown dedi ki...

Ben de bu olduğunu tahmin etmiştim, renkler çok guzel, pek çok kıyafetin iyi tamamlayıcısı olacağına eminim. Clutch benim gibi büyük çanta kullanıp, içine çok bir şey sıgdıranlar için çok kullanışlı değil ama sen kullabiliyorsan çok iyi. Ben de aaahh ahhh diyorum indirimler karşısında ama benim için en sağlıklısı sadece iç geçirmek, şu anda :(

assassins dedi ki...

alkışşşş

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...