13 Ocak 2009 Salı

Birazcık mor / A dash of a purple

Le gift :)


Çizmelerden, pantolonlardan sıkılan ben, soğuk havaya rağmen babet giymek istedim ve üşüdüm :) Sıkıcı gri ve siyaha biraz neşe katmak iyi olur diye düşündüm mor çoraplarımla. Bu fotograf yine kötü, berem gözükmüyor, üstelik kolyem takılmış, ne ben ne fotografçı farketmemişiz, yapacak bir şey yok : ) :


  • Hırka ve çanta: H&M


  • Elbise: Gap


  • Çorap: Calzedonia


  • Babet: Zara


  • Kolye: Accessorize


  • Bere: Aldo ( Zaten biliyorsunuz)



In english: I'm really bored of boots, trousers.. and I've decided to wear ballet flats despite the cold weather. The result ? Yes, I was almost freezed to death :) I'd like to add some joy to this gray & black outfit with my purple stockings. Since it's my second post in english, I assume that you don't know my blog well but I am famous for my crappy photos, so get used to it : )) ( In this photo, you can't see the outfit well, plus the placement of my necklace is another story. Either I or my unwilling photographer "the boyfriend" haven't realized that ) :



  • Cardigan& bag: H&M

  • Dress: Gap

  • Stockings: Calzedonia

  • Ballet flats: Zara

  • Necklace: Accessorize

  • Beret: Aldo ( Not on the photo)

p.s.:Thanks to Missred for the better photo ;)

55 yorum:

Stilcatcher dedi ki...

Ben de dün giymiştim :)Vala ayak parmak ucum dondu:)Neyse Cumaya ısı artıyormuş, dayan biraz daha Cadıcım.:)
Bu arada mor çoraplar çok iyi durmuş.

Adsız dedi ki...

blog'unu yeni kesfettim ve gercekten benim için çok iyi bir kaynak olacağa benziyor..

canım gerçekten çok zevksizsin.. dışarı çıkarken ne giyilmemesi gerekiyorsa hepsini ustune gecirip disari cikiyorsun anladigim kadariyla..

cok rukussun.. dolabını yenilemen gerekiyor sanırım.. ne giyilmemesiyle ilgili cok iyi bir kaynak..

neyse..

kolay gelsin..

Unknown dedi ki...

:)))Merhaba Ece, sana ne giymemen konusunda bile fikir verecekse blogum amacına ulaşıyor demektir. Muhtemelen çok farklı giyim zevklerine sahibiz, kendi beğendiğimizin dışındaki her şeye tüh kaka demek zaten insanlarımızın ortak sorunu dolayısı ile ben yorumunu yadırgamıyorum, sadece pozitif yorumları yayınlayan birisi de değilim, uygun bir seviyede karşılıklı fikir alışverişinden yanayım. Beni geçersen, burda pozitif yorumlarda bulunan diğer insanlara da biraz haksızlık etmiş oluyorsun sanırım ama ne giymemen konusunda sana yardımcı olmak adına herzaman beklerim !

Unknown dedi ki...

CADI şişkosun işte kabul et :))) hahaha:))) tabiki şaka yapıyorum, argo olacak ama taş gibisin burdan seni takip eden yabancı arkadaşlar için "you are like a stone" demek istiyorum hahaha:)))
buarada fotoğrafta kötü olan tek bir şey var o da fotoğrafın ta kendisi:(

lale kunt dedi ki...

ben beğendim, çoraplar çok şeker durmuş..
al bakalım bi zevksiz de ben, cadı gel birlikte dolaplarımızı yenileyelim :))

Unknown dedi ki...

Missred sana çektircem fotograflarımı bundan sonra bir tek kelime edemeyeceksin :))

Sağol uyuz cadı, hadi alışverişe :p

Adsız dedi ki...

allah allah bu 2 oluyor.. boyle arada milletin sana kin kusar gibi cook zevksizsin muhabbeti yapması nedir boyle anlayamadım ben cadı :) bence bu kişi hep aynı kişi ve senin sabrını ölçüyor ama bir yandan da hoş oluyor kendisi bize eğlence çıkarıyor :))

Adsız dedi ki...

madem beğenmiyor zevksiz buluyor ece arkadaşımızdan doğrusunu öğrenmek isteriz belki feyz alırız :)

berraque dedi ki...

populerleştikçe çekememezlik artıyor .bence cok feci , kız bilio giyinmesini işte o kadar da çekilmeyesi degil bence bişeyler kap sen bilmiyosan mesela . ustelik gormemiz icin fotorafını bile koymakta onu da bırakıp begenirsek arayalım alalımdiye markalarını yazmakta .
bak sinir oldum şimdi.

Adsız dedi ki...

sinirleri hiç germeğe gerek yok.ECE ye tek cvp... kedi uzanamadığı ete mundar dermiş ...

ZET Fashion dedi ki...

Cadı ben senin resimlerini seviyorum, sonuçta senin burda moda çekimi katalog tarzı resim koyma gibi bir iddian yok.
Birde şunu eklemek isterim; malesef günümüzde başarılı insanlar kutlanmak yerine böyle taşlanıyor. Herkesin tarzı birbirine uyamaz, senin giyimini beğenmeyenin de olması çok normal ama ben bu yorumu yapan kişinin beğenmediğini düşünmüyorum. Sevmediyse bakmaz bir daha, böyle bir yoruma ne gerek var? Sonuçta sen buraya kendi tarzını günlük yaşamdaki kıyafetlerinin resimlerini çekip uğraşıp buraya koyuyorsun. Çoğunluk beğeniyormu, beğeniyor. Umarım canını sıkmıyorsundur bu gibi yorumlardan dolayı.

Adsız dedi ki...

Çok zevksizsin diyen arkadaşa selamlar buradan;)...Fazlaca kıskanılıyorsun cadıcım ama olacak o kadar:))

Adsız dedi ki...

Merhaba cadı ben çok uzun zamandır blogunu takipteyim ama hiç yorum yapmamıştım ama sanırım vakti geldi. Senin Tarzını kıyafet seçimlerini çok beğeniyorum ve kendime çok yakın buluyorum bence Ece isimli şahış senin bu kadar çok sevilmeni ve bu kadar başarılı bir iş yapmış olmanı çekememiş madem çok zevkliymiş bir de onu görseydik öyle yazıp atıp tutmayla olmuyor bu işler. Sen canını hiç sıkma benim için hala number one sensin sevgiler:))

Bahar

Adsız dedi ki...

bu yorumu okuyan da cadinin hergun ayni tarz giydigini zannedecek ama gordugumuz gibi hergun baska bir tarz la bir gun spor bir gun gece elbisesiyle bir gun baska bir gun bambaska karsimiza cikan birisi icin cok rukussun dolabini yenilemen gerekiyor demek biraz cekememezlik birazda ayip sanirim... modayi disarda insanlarin uzerlerinde gordugunu giymek zanneden bir insanla karsi karsiyayiz demekki kendisine ho$t demekten kendimi alamiyor rahatsizda bir daha buraya ugramamasini tavsiye ediyoruz.

Yeliz dedi ki...

mor opak çorap bence kıyafetini çok iyi tamamlamış. babet çok sevmeme rağmen bu havalarda giyemiyorum iyi cesaret etmişsin dikkat et de hastalanma. bu arada bu olumsuz yorumlar benım blogumda da belirmeye başladı. madem hoşuna gitmemiş bunu kibarca izah etmenin bir yolunu bulsa yada yorum yazmasa.

Adsız dedi ki...

ben dunki ve bugunki kiyafetini begendim ama genel olarak benim tarzima uygun giyindigini soyleyemem ecenin yorumu art niyetli bir yorum yoksa herkes begenmek zorunda degil

Noni dedi ki...

Moda Cadısı tarzını çok beğeniyorum, açıkçası gardrobumdaki giysileri neyle kombinleyebilirim diye buraya sık sık girip fikir alıyorum ;)
Şimdi senden bir ricam olacak...

http://nonim.blogspot.com/2009/01/forml.html
Burdaki mor elbise ve sarı ayakkabılarla ne renk çorap giymeliyim bana fikir verebilirsen çok sevinirim :) Teşekkürler!

Unknown dedi ki...

Oooh oohh , herkese teşekkürler,hepiniz birbirinizden tatlısınız,çok mutlu oldum :)) Merak etmeyin ben fotograflarımı beğenmeyen veya beğenmediğini söyleyenlere hiç ama hiç kızmıyorum, düşüncelerinizi belirtiniz, zira ben de fotolarla dalga geçiyorum, beraberce eğleniyoruz :) Mesela,biraz once Missred olduğunu düşündüğüm ( lütfen yanılıyorsam beni düzelt!)fotografımı süsleyip, bana hediye etti,(onu da post edeceğim) kötü olmasalar bunu alamazdım değil mi? :) Bazen daha güzel fotolarım olsa diyorum ama o başka imkanlarla alakalı, bunlar bana motivasyon oluyor, sonra daha iyiler de olur. Ayda yılda bir olan negatif yorumlara gelince, once de dediğim gibi beni gerçekten bir gıdım üzmüyorlar, hatta dogru yolda olduğumu anlıyorum, o da sizlerin de sayesinde ;)

Fashioncholic Girl dedi ki...

"populerleştikçe çekememezlik artıyor "

berraque katılıyorum sana :)

Unknown dedi ki...

evet o benim:)))

Unknown dedi ki...

Yeliz: Teşekkürler, gözümü kararttım giydim, bu aralar üşümeden bir şey giymenin imkanı yok zaten :)Senin yorumuna da istinaden tekrar belirtmek istiyorum, bana zıt veya beğenmeme yorumları olabilir, yeter ki seviye korunsun, onlar her zaman yayınlanacaktır çünkü herkes aynı fikirde olmak zorunda değildir.

Irem:Teşekkürler :) Herkesin tarzı herkese uymaz, önemli olan sevmediğini de yapıcı eleştirilerle söyleyebilmek.

Noni: Teşekkürler, ben gri tonlarında çok koyuya kaçmayan bir çorap giyerdim,yine belki bir gri hırka, boyuna ince atkı veya şalla da denerdim.Elbise de ayakkabılar da çok tatlıymış, güle güle giy :)

Fashioncholic: :) X

Missred: Rahat ol yaa, sana kızmam mümkün değil, tekrar tesekkürler :)

dyt.kelebekdiyeti dedi ki...

cadıcım dikkat et kendine ne demiş büyükler "ayağını sıcak tut, başını serin. düşünme derin, derin." :) bu arada elbisenin etek kısmının kesimi çok güzel ve mor çorap ayrı bir hava katmış. beğendim :)

Unknown dedi ki...

ayak üşüdüğü sürece istersen üstünde kürk olsun yine de insan ısıtamıyor kendini. İşte bu yüzden özellikle Fransız kadınlarının bu soğukta açık ayakkabıyla, etek altına soket çorapla falan dolaşmasını ben kesinlikle anlayamıyorum, nasıl bir bünyedir nasıl bir güzellik hırsıdır, sanki açık ayakkabı giyince daha mı güzel olunuyor ben anlamıyorum ki:) anlamamakla beraber o bünyeleri kıskanmıyor da diilim velhasıl ben öyle bir şey yapsam herhalde hastanelik olurum:)))

Unknown dedi ki...

Özkecim teşekkürler,ben çok iyiyim sen beni merak etme :)

Missred:Ben de onlara özeniyorum işte Nordic, Ingiliz, New Yorker nasıl giyiyorsa ben de giyerim dedim, giydim, eylemlerim devam edecek hahahaha :) Bu arada senin resimde çorabın rengi ortaya çıkmış, esas tonu o :)

Unknown dedi ki...

cadı ben de onu söyleyecektim, çünkü diğer foto.da fuşya gibi:) bir de cadı ben senin çorapsız açık ayakkabıyla dolaşacağını hiç zannetmiyorum babet sayılmaz onu hepimiz giyeriz:)

Unknown dedi ki...

Demek istediğim şu ki, bu saydığım milletlere mensup insanlar,karda kışta babet, açık ayakkabı,converse.. gibi ayakkabılarla dolaşıyorlar bişi olmuyor, ben de deneyeyim dedim işte :) Bu arada, gecen kıs arkadasımla Terkos'tayız bakınıyoruz, buz gibi havada ben de gene babet var, 2 kadın böyle bana bakıyorlar, biri sorsana falan dedi, ben de dedim ki nedir, bu hava üşümüyor musunuz o babetlerle dedi,benim de var giyemiyorum dedi, valla dedim biraz üşüyorum ama öyle diye diye bir sürü şeyi giymiyoruz, benim canım bugun bunu giymek istedi, üşüme olayını düşünmek istemedim neyse işte babet bile soru işaretleri uyandırıyor demek ki diyoruz.

Nil dedi ki...

Benim de içimi sıkıyor bu karanlık havalar aynı şekilde renkli giyinme hevesindeyim ben de. Gerçi bikaç gündür hava güneşli ama ben de tezimi hazırlamaktan fotoğraf çekemiyorum. Özellikle renkli çoraplara bayılıyorum. Sanırım bende her renkten var. Sana da çok yakışmış cadıcım ;)

Adsız dedi ki...

simdi canim..

yukarida yazilanlar beni ilgilendirmiyor.. sonucta burasi blog.. elbet sevenler de cikacaktir senin paspal tarzdaki kıyafet kombinasyonlarini..

fakat bir bayan disarida yururken hem hemcinslerine hem de erkeklere baktıracak kadar guzel giyinmelidir diye dusunurum hep..

ayrica blogunun populerligi falan beni ilgilendirmiyor.. ilgilendirseydi kendi uyelik bilgilerimle girerdim ki hic ihtiyacim yok polemiklere..

ürünlere ve markalarına bakıyorum ve gordugum sey su; senin yaptigini yapan en az 2 milyon kız var buyuksehirlerde (yani turkiye'de) yasayan..

cok samimi bir sekilde soyleyebilirim ki hicbir cekememezligim yok.. seni tanımıyorum.. ve takip de etmiyorum.. sadece bugun denk geldi.. bi 10 sayfa kadar baktım fakat yok yok yok.. tek bir ele avuca gelir moda bilgisi, kombinasyon, uyum..

neyse.. ben anlamıyorum..
sen aynen boyle devam et tatlim.. fakat boyle blog arkadaslarinla beraber körler sağırlar birbirini ağırlar şeklindeki bir tarzdan da hoşlanmıyorum..


o yuzden bir daha herhangi bir yorum falan gormeyecegine de emin ol.. ama takip edecegim gercekten.. cunku cok eglendim.. eglenmeye de devam edecegimi dusunuyorum.. ta ki sen dolabini yenileyene kadar..

bilmiyorum ben ve modaci arkadaslarim yanlis mi biliyoruz ama saç ve makyaj bir kıyafeti tamamlayan en onemli unsurlardandir.. o yuzdendir ki defilelerde sırf kuaför ve makyöz masraflari kıyafetlerin yarısına denk geliyor.. fakat senin fotograflarin "suratsiz".. biraz kendine güven.. makyajını ve saçını yap fotografini oyle koy derim..

son olarak umarim yayınlanmasini kabul edersin.. cunku buna verecegin cevabi da bekleyecegim..

Çift Kaşarlı Tost dedi ki...

Sevgili Ece,

Yazilarindan gercekten cekememezlik ve haset akiyor. O kadar acinasi durumdasin ki nereden başlasam bilemiyorum. Keske Turkiye'de Cadi gibi giyinen ve kombin yapan 2 milyon insan olsa da biz de sokaga ciktigimiz zaman ayni tekduze ve renksiz insanlari gormesek. Turkiye'de sen ve senin onyargili cok bilmis modaci arkadaslarin yuzunden herkes o kadar renksiz, o kadar karaktersiz ve "insanlar acaba beni gorunce ne derler?" korkusundan o kadar siradan ve kisiliksiz giyiniyorlar ki maalesef ben bir Avrupa sehrine gidip geri dondugum zaman uzuntu duyuyorum. Bunun ornekleri cok uzakta degil, Turkiye'nin en cok okunan ve takip edilen moda blog'una girersen bunu fazlasiyla gorebilirsin, orasi Turk insanının tam bir ornegi gibi, renksiz kıyafetler, cakma ve taklit markalar, kendi karakterlerini modaya yansitmaktan cekinenler...

Bence sen once diger orneklere bak, ondan sonra Cadi'nin kiyafetlerini siradan ve 2 milyon kizin uzerinde gordugunu dusun. Eger bu kombinasyonlar sana siradan geliyorsa sen ve modaci arkadaslarin sanirim John Galliano'nun ya da Alexander Mc Queen'in yaninda calisiyorsunuz. Bak ben bile guldum buna :) Sizler Tekbir Giyim ya da Adil Isik'ta Turk halkini aydinlatmaya devam edin, birakin insanlar da kendi zevklerini kendi bloglarinda yansitmaya devam etsinler.

Ayrica Cadi'nin yuzunu gormeyi o kadar mi merak ettin, sanirim vucudu senin 46 beden basenlerinden biraz 1.5 porsiyon ufak diye ordan laf sokamiyorsun "belki yuzunu goreyim de oradan giydiririm" diye sacina makyajina mi taktin simdi? sence giyimine bu kadar ozen gosteren bir insan sacina makyajina ozen gostermez mi saniyorsun?

Bu arada Cadi'cigim medeni cesaretinden dolayi seni tebrik ederim. Bu tip elestirileri hic bir blog sahibinin yayinlamaya cesaret edebilecegini zannetmiyorum. Ama bu zavalli elestirileri yapanlar kendilerini ne kadar zavalli duruma dusurduklerinin farkindalar ve kendi durust bilgilerini bile veremediklerini itiraf ediyorlar. Sanirim senin de sabrini test ediyor olmalilar ki her seferinde elestirinin dozunu biraz daha arttirip "acaba bunu yayinlayacak mi" diye merak ederek kendi 46 beden basenlerini 48'e cikaracak her turlu aburcuburu luplemekle geciriyorlar gecelerini :)

Ece'cim bak sana son bir mujde daha vereyim Faik Sonmez indirime girmis ama o cok begendigin skinny (!) jean'in 46 bedeni maalesef bitmiş, o yuzden sen bu aksam 2 kavanoz nutella, 6 paket cips, 400 gram antep fistigi, 2,5 litre kola (diet olmasin ama) ve 1 caydanlik bol sekerli cay esliginde bu yaptigin ezikligi bir daha dusunurken Tekbir Giyim F/W 10 defilesi icin bu bloglardan ilham al, ondan sonra da yarin Faik Sonmez'e kos o jean'in 48 bedenini al, cunku o kadar seyin ustune artik 48 bedene girebiliyor olacaksin

Optum canim.

pinoeatshealthy dedi ki...

ece gercekten cok komik yazdigin bu olumsuz yorumlar, burada kimse profesyonel bir iş yapmıyor, cadı bize giydiklerini ve diger postlarını "dogrusu budur" seklinde dikte etmiyor, kendi kombinasyonlarını ve paylasmak istedigi diger yorumları yayınlıyor ve biz de her gün ziyaret edip keyifle okuyoruz. kaldı ki bu blog moda blogları arasında gayet tanınan hatta yapılan bir oylamada en iyi moda bloglarında ilk 3'e giren bir blog. e bu durumda senin begenmemen bu cogunlugun yanında bir sey ifade eder mi? bizim gibi çok severek takip edenler için hayır... cadı için de etmedigini belirtti zaten, o zaman bizce sorun yok. ayrıca cadının yüzünü göstermemesi güven eksikliginden degil de kendisini desifre etmek istememesinden olabilir mi? bir düsün derim. farklı seslerin duyulması tabi ki hos birsey ama bunu da yapmanın bir usulü var, "tu kaka" onlardan biri degil.

Adsız dedi ki...

gulmekten katildim diyebilecegim bir yazi okudum ilahi ece efendi. iste biz bu zihniyetler yuzunden malesef bir arpa boyu yol alabiliriz. ececim sen yanlis anladin burasi modayla ilgilenen kendi tarzini sevdiklerini bizle paylasan bir arkadasimizin gunlugu... Once kimin ne yapmak istedigini anliyalim dimi... ha sonra yurtici orneklerine hic bakmyalim birbirinden merdane cunku, yurtdisi orneklerine bakalim gercekten bir kac eksiklik disinda ki icerik sorunu degil onlarla yarisir... Gelelim benimde az cok icinde oldugum turk moda dunyasi dadaslarina, fotografcilar sitilstler makyozler vb... aralarinda mutavazilikleri ve yetenekleriyle ulkemizi temsil eden kisiler olmasinin yani sira cogunlugu senin gibi kendini modaya yon verdigini zanneden, elestiri yapmasini bilmiyen hatta konusmasini bilmeyen, mutevazilik soyle dursun kibirden geberen arkadaslarla dolup tasiyor. O yuzden senin yorumlarini moda dunyasi civarinda dolasman degerli kilmiyor hatta benim icin baya bir degersiz kiliyor. Simdi bence bu tip siteler medeni cesaretin yani sira fikir paylasimini tetikliyor birak insanlar konussun fikirlerini soylesin, birak insanlar istediklerini giysin, istiyorlarsa birbirlerini agirlasin. nedir yani herkesin dolabi ecenin dolabi gibimi olucak, yani sizlerden o kadar cok var ki her sektorde artik siz beni gercekten gulduruyorsunuz:)

Not: moda cadisi gercekten sen kendinle barisik bir insanmissin bunlari yayinlamak cesaret isi tebrik ederim:) seven oldugu kadar sevmiyen olmasida dogal ama ulkemizde cogu kisi konusmayi tartismayi bilmiyor onlarida
hos gor ogrenicekler evrim teorisine inanirim:)

Adsız dedi ki...

"ben ve modaci arkadaslarim"
Turkiye ne cekiyorsa bu meslek lisesi bicki dikis bolumu yada bilimim dikis nakis kursundan mezun olan son utucu overlokcu filan gibi "tekstilde calisacak eleman ucret dolgun yol+yemek+ssk" arkadaslarin kendilerini modaci zannetmesinden cekiyor bence malesef... ne demis bahar korcan? MODA BU KADAR CIDDIYE ALACAK BIRSEY DEGILDIR bizlerde bu arkadasi fazla ciddiye aliyoruz sanirim bununda sebebi haddini bilmemek olmali... bu ve bunun gibi isminin arkasina gizlenen insanlar degilmi diger bloglarida commentlere kapattiran?? hep bir cekememezlik bir negatiflik.. kendin nesinde neyi begenmiyorsun acaba birde seni gormek isterdik? kendi kendine bir blog acip hickimseye bulasmadan hicbir iddiasi olmadan birseyler yapmaya calisan bir insana bu saldirganlik bu terbiyesizlik neden? sebep yok. belkide sebep acik.
sevgili cadi bence bu gariban arkadas once bir yere kendi fotografini koysun sacini basini yaptirip bizlerde gorelim acaba kuafor ve makyaj marifetiyle bile birseye benziyormu sonrasini o zaman dusunelim.
ben kendi adima bundan sonra bu ve bunun gibi zirva ve cekememezlik kokan yorumlari burada okumak istemiyorum.

Adsız dedi ki...

Çift Kaşarlı Tost; yorumuna bayıldım, ellerine sağlık. Karl Lagerfeld'e soruyorlar: "Modada en sevmediğiniz şey?" Cevap: "Stilsizlik" ... Cadının herşeyden önce kendine has bir stili var. Kıza hayret ediyorum ne ezikler var ya: takip etmiyorum, beğenmiyorum vs demiş birde kasıp kompozisyon yazmış yukarıda:)...Çok vahim ya, yazık:(
Makyaj giyimi tamamlayan bir unsurdur ama insanın belli bişr tarzı olması için illaki makyaj yapması gerekmez. Sen ve ezik modacı arkadaşların Ali Macgraw'ın tarzını incelemekle bir başlayın işe ilk önce, hadi kolay gelsin:)) Cadı has "the style", don't hate her because of that!:)

Unknown dedi ki...

Nil: Sana kolay gelsin, ben de çok renk yok sanırım 3-4 var en fazla.

Şimdi esas konuya gelirsek, oncelikle yorum yapan herkese teşekkürler :). Bugun benim için yoğun bir gun dolayısı ile her seyi anında,yayınlayıp cevap veremeyebilirim. Ece, dun senin benim tarzımdan hoşlanmayan, hararetli bir yorumcu olduğunu düşünürken bugun artık art niyetli olduğundan eminim çünkü söylediklerin fikir paylaşımından çok hakaret boyutunda. Benim bu bloga başlamamdaki amaç kendimce eğlenebileceğim,moda konusunda fikirlerimi, tecrübelerimi, giydiklerimi, yaşadıklarımı paylaşabileceğim, fikir alışverişi yapabileceğim insanlarla bir araya gelmekti ve bunu belli bir seviyede gerçekleştirdim. Ha bu demek değil ki ben en doğruyu biliyorum, en güzel giyiniyorum, bu blogu basından beri takip edenler zaten bana yakıştırılan bazı güzel sıfatlara teşekkür edip, öyle bir iddiam olmadığını her zaman belirttiğimi iyi bilirler, sen yenisin bunu anlayamamışsın sanırım. Burasını her zaman seviyeli bir paylaşım yapabileceğimiz boyutta tutmaya çalıştım taaki senin yersiz postuna kadar.Burada yorum yapan ve sadece burada ilişkimiz olan insanlara ve bana da körlerle sağırlar gibi yakıştırmalar yapman gerçekten saygı ve hoşgörüden ne yoksun olduğunun bir göstergesi. Makyaj ve saç konusunda seninle hemfikirim , haklısın "defilelerde" önemi büyük, ancak stil sahibi olmanın tam bir göstergesi olduklarını söyleyemeyeceğim. Dünyada tonla yuzunu gostermeyen blog yazarı varken, benim yüzümü göstermememi saçım ve makyajımın düzgün olmaması veya kendine güvensizliğimle ilişkilendiriyorsun ki, bu çok kişisel bir yorum, yuzumu gostermememin sebeplerinden birisi evet tanınmak istemem ama en büyük sebebi işimle ilgili sorun yaratabileceğini düşünmemdir ki bu bana özel bir şey ve kimseyi de ilgilendirmez. Daha fazla yazmak isterdim ama artık çalışmam lazım, fikirlerini insanca belirttiğin sürece burası sana her zaman açık ancak bir daha ki bu tarzda postunu yayınlamayacağımdan emin olabilirsin.

lale kunt dedi ki...

'yüzünü göstermiyorsun, kendine güven' derken yazdığın yorumlarda üyelik bilgilerini yazmayaşın da ayrı bir 'güven fırtınası' doğrusu..
madem çok biliyosun, harikalar yaratıyosun o zaman biz de seni tanıyalım, takip edelim.. görelim nasıl giyinilirmiş...

Adsız dedi ki...

ECE YE TEK CVP ; ECE SEN BU GEMİYİ TERK ET....

Adsız dedi ki...

Okuduklarıma şok oldum. ece için ne deneceğini bi önceki yorumumda söylemiştim. türkiyedeki 2 milyon genç kızımızı çok merak ettim. valla imkanım olsada keşke moda cadısı kadar markalı ve hoş bişiyler alabilsem. mor bi çorapla sokağa çıkmak stil sahibi olunduğunu gösterir. olumsuz yorumlar moda cadısını yıpratamıyacak....

kılavuzum karga dedi ki...

yorum yapmıyor dolayısıyla prim vermiyorum... cadı kaldığımız yerden devam edelim lütfen yoğunluğunu atlatıp yeni cicilerle çık karşımıza :)

Adsız dedi ki...

bayanlar lütfen bizler yorum yaptıkca daha cok zevk alıyor olacak olumsuz olanlar!
yani bencee =)
bosverin onu bunu biz birbirimize bakalım
mesela ben bugün mor gömlek ve mor corap uyumu yaptım cadıyı kıskanıpta..ya siz?

Unknown dedi ki...

Mevzu epey bir uzamış benim yeni haberim oluyor:)
Biz gerçekten çok kompleksli bir toplumuz ,üstüne üstlük insanların emek vererek yaptıkları bir şeyi bu kadar da çabuk harcayabilme potansiyeline sahibiz. Bütün bu yorumların yapılmasına sebep olan arkadaş şimdi bunları amacına ulaşmış bir şekilde çok eğlenerek okuyor belki de, işin en acı tarafıda ne biliyor musunuz? işte biz böyle aptalca şeylerden zevk alan, youtube da her videonun altına akla gelmez küfürler yazan, emek verilmiş işlere bloglara ağzına geleni saydıran bastırılmış duygularının öcünü başarılı insanlardan alan, hastalıklı bir toplumuz.
Böyle insanların içimizde yaşıyor olması ne kadar acı...

Fashioncholic Girl dedi ki...

yalnız çorap fln diyince aklıma çok şaşırdığım bi konu geldi

bir gün prag'da ki en işlek caddede dolaşırken benim üstümde "imitasyon" :) kürk varken ordaki kadınlar stiletto - mini etek ve askılı bluz üçlemesiyle dolaşıyorlardı ...

galiba üşümek kişiye bağlı bir olay // mesela ben çok üşürüm ama 1 atkı 1 bere beni ısıtmaya yeter :)

kılavuzum karga dedi ki...

prag dakiler kadın değil zaten onlar doğa üstü varlıklar ve malesef yeryüzündeki kadın standartlarını yukarı çeken varlıklar :(((
bu dertten muzdaripim evet:))

Unknown dedi ki...

Slav ırkı insanın sinirini bozar tabi haklısın K.K. :)

What is Reality Anyway? dedi ki...

love the tights xo

Adsız dedi ki...

Bende babet giymek istiyordum yazılanları okuyunca vazgeçtimm biraz daha bekleyeyim barii..Özledim babetlerimiii...
Bu arada meyva veren ağaç taşlanır cadıcım.Bu eleştirisel kıskançlık belli ediyorki sen iyi bir iş yapıyorsun aynen devamm:))

Noni dedi ki...

Moda Cadısı çorap tavsiyesi için çok teşekkürler!

Bu arada Çift Kaşarlı Tostun yorumuna bayıldım :)

Bence Ece ablanın burayı okuması aybaşı dönemine denk gelmiş, tanımadığı birine karşı bu kadar sinir ve hırsın başka açıklaması olamaz :P

Unknown dedi ki...

Krystal: Thanks x
Serap: Hava durumuna bakınca gordum ki cumartesiden sonra yine dusuyor,üüff :(( Yorumun için teşekkürler :)
Noni: Ne zaman istersen :) Ç.K.Tost beni de öldürdü, tespitler süper:))

Adsız dedi ki...

Gri ve fazla hanım hanımcık elbiseler için ben de mor çorap arıyordum ama tam renkten emin olamıyordum, ilk adres Calzedonia.. Teşekkürler cadı, ismin gibi olmadığın için.. Keep up the great stuff :)

Unknown dedi ki...

Hhehehe sana teşekkürler :) Orda başka güzel renk ve desenlerde çoraplar da oluyor, bir bakın bakalım.

serap dedi ki...

Ece'nin içinden alyen çıkmış :))) Ya hiçbiriniz ecnin özel bir gününde bu yorumu yazdığını düşünmemiş.Ece muayen günü zor geçenlerdenmsin??? :)

Flame dedi ki...

Oyyy gene karışmış bu blog :) Cadıcım. benim işim ne zaman çok o zman karışıyor yahu hep kaçırıyorum :)))) Tühhh ki ne tühhh!!!

Mor çoraba bayıldım bu arada...

Unknown dedi ki...

:)) Evet sana bir türlü denk gelmedi hediyeler, tartışmalar, kolay gelsin diyorum o zaman. Ayrıca teşekkürler.

Kelebek Butik dedi ki...

sitenizi bugün keşfettim ve çok beğendim özellikle bugün ne giydim bölümleri yeni kombinasyonlarda bana şimdiden birçok yeni fikir verdi elinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Hoşgeldin, daha çok görüşürüz umarım, çok teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Bu gerçekten ilginç oldu. Ben okuma parçasını

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...