23 Ocak 2009 Cuma

Bad hair day


Böyle günlerde izinli olunması gerekir ama nerde. Bugun çok değişik bir şeyler yok zaten gunes bile yok. Kazak giymiyor musun diyenlere, giyiyorum işte diyebilir miyim? Sayılır mı? Yanı fiyonklu şapka, saçınızla başa çıkamadığınız günler için bire bir, size de oluyor mu sokakta insanlar sanki o sapkanın altındakini merak edip göz göze gelmeye çalışıyorlar :)



  • Kazak ve çanta: H&M

  • Jean: Zara

  • Çizme : Vintage ( Ebay alışverişi yapmayı özledim ben)

  • Kolye: Eski bir şey, bir arkadasım yapmıştı, sonra çocuk yaptı bunları unuttu :)

  • Şapka: Topshop


In english: On a day like this someone supposed to get a day off. There is nothing interesting today, even there is no sunshine. Some of the readers were asking me if I wear any sweaters, can I say I do? Does this count? Hat with a side bow, is a good solution when you can't manage your hair. When I wear hats like this, I feel like people on the street are really curious about what is underneath and they try to make an eye contact with you, does this ever happen to you?


  • Sweater and bag: H&M

  • Jeans: Zara

  • Boots: Vintage ( I bought them from ebay, I really miss ebay shopping)

  • Necklace: Something old one of my friends made it, now she had a baby and completely over that kind hobbies)

  • Hat: Topshop

19 yorum:

ZET Fashion dedi ki...

:) Aynen dediğin gibi olur ya ben de kendimi çok rahatsız hissederim.. Bugün gerçekten kötü bir hava var, güzel kombin olmuş cadı seviyorum gri siyah ;)

Adsız dedi ki...

buda kim cadııı. hiç olmamış kazak beğenmedim ııııı... sen yine hırka ve tişörtlerini ve minicik eteklerini giy...iyikide kazak almamışım. bu fotoğrafınla öncekini karşılaştırınca daha iyi görebildim farkı.

Unknown dedi ki...

cadı ayakkabı alışverişini internetten yapmak riskli değil mi? her markanın kalıbı farklı olabiliyor çünkü.
Bir de alexander wang'ın bu tahrip edilmiş kazaklarını bu aralar epey bir deneyen oluyor DIY akımı malum:)
sen meraklı değilsin galiba böyle kendim yapayım,eskileri kesip biçeyim falan. Ben istiyorum ama acaip üşeniyorum mesela:))

kılavuzum karga dedi ki...

uzun bir aradan sonra bayıldım diyebileceğim bir kıyafet...öyleyse diyeyim BAYILDIM! :))

kılavuzum karga dedi ki...

DIY akımı ne yaa :S

Unknown dedi ki...

Z: evet farkettim sende de var bir gri siyah bağımlılığı.

Nefes: Her gun aynı performans olmuyor işte :))

Missred: Hayat zaten bir risk değil mi? Puhahhhha şair cadı,yani o risk var ama 20 ayakkabıda 2 belki çıktı diyebilirim sana, küçükler ayağı kucuk arkadaslara satılıyor, buyukler ya ebay'in yolunu tutuyor ya da tabanla falan hallediliyor. Herkes parçalıyor, kazakları, tişörtleri, jeanleri bilmez miyim :)Ben yapamam oyle seyler fazla, yetenek ve ilgi meselesi.

Unknown dedi ki...

K.K: Do it yourself şekerim, kendin biç, kendin dik, kendin pişir, kendin ye de olabilir :)Herkes bişileri kesip biçip yapıyor birşeyler, sonuç basarılı mı dersen, her zaman değil :) Sen daha risksiz seyleri seviyorsun ya, bana gelmez o her zaman ama teşekkür ederim tabi :)

kılavuzum karga dedi ki...

hmmmm bana hiç gelmez hazırcıyım sefalıyım uğraşamam birileri biçsin getirsin :P

Adsız dedi ki...

Süper olmuş:)) Kombin her zamanki gibi harika!Şu sevgilinin getirdiği H&M ayakkabılı postla ilgili olarak: Oradaki renklerin siyah ve beyazla uyumu da çok iyi olmuş bence, illaki ayakkabının renklerinde bir aksesuara gerek yok, ayakkabı çok iyi tamamlamış herşeyi, ha birde skinny çok yakışıyor;)

Unknown dedi ki...

çantayla çizmeye bayıldım. dost başa düşman ayağa bakarmış ben direk ayaklara baktım ama sanmaki düşmanım:)

Adsız dedi ki...

bu çizmelerini çok beğeniyorum.
konuyla ilgisiz bişey sorucam yine. makyaj malzemeleriyle ilgili bir post vardı,mercier kapatıcıyı aldım çilekten çokda memnunum. fondotene ihtiyacım var şimdi.armaniden memnunmusun ? pek bi övmüşler heryerde ama sormak istedim. ysl touche eclat var bide denemek istdiğim..

sprnova

Unknown dedi ki...

Ilgın ve Cindrella: Çok tesekkürler.
Cindrella, bakın diye koyuyoruz, hiç öyle sanır mıyım? :)

Unknown dedi ki...

Sprnova sağol :)Armani fondoten güzel ama çok yoğun kapatan bir şey istiyorsan ince bulabilirsin. Touche Eclat ben kullandım ama sadece 1 kere, bana kalırsa kapatıcı olarak çok şeffaf, ben memnun kalmadım ama beğenen çok var. Mercier'den ince bir yapısı var, onu aldıysan bana kalırsa bir de YSL'yi almana gerek yok.

http://www.itsbeauty.com/urun.asp?id=172

Bu linkte bazı yorumlar var bir göz at istersen.

Stilcatcher dedi ki...

Şu e-bay konusuna dönersek, malı aldın, sonra buraya gelirken ki prosedürü nasıl işliyor, gümrük mümrük olayları?Bilgilenmek istiyom da:)

Unknown dedi ki...

Itırcım, ebay geniş bir konu,daha once rumuz goncagul arkadasımız usenmemiş tum detayları yazmıştı senin o posta yonlendirmek istiyorum izninle, eğer aklına takılan bir şey olursa lütfen sor.

http://modacadisi.blogspot.com/2008/12/kriz-ynetimi.html

Unknown dedi ki...

bir de şöyle bir blog var :
http://yurtdisindan.blogspot.com/

bu daha çok kozmetikle ilgili ama yine de epey bir yol gösterici olduğunu düşünüyorum sonuçta ebay de de mantık aynı.

Adsız dedi ki...

cadıcım her gün aynı olmaz ama. buda yakışmamış diye demedim. yakıştırmışın. sen gibin olmamış.42 beden olmasam hergün minicikkk etekler giyerim kimse umrumda deil. altına opak çorapla ama :))

Adsız dedi ki...

fena değil. zaten her gün de farklı ve şık olunmaz. ben çantayı beğenmedim.
zaten çizmelerin ugg dışında pantolon içinde olmasını da beğenmem. bu yüzden spor ayakkabılarım hep ayağımda:)
çocuk doğurmaya da hayııır:)

Nil dedi ki...

Harika görünüyosun :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...