26 Ocak 2009 Pazartesi

Kırmızı dudaklar


Bu haftasonu yine dışarlardaydım ama fotograf çekecek zamanım olmadı. Bugunun fotografsız geçmesini de istemediğimden, daha önce cekilmiş ama aklımdan ucup gitmiş bu fotoyu sizinle paylaşacağım. Bu biraz detay fotografı, her zamankinden farklı olsun istemiştim, sevdiğim bir tişörte ait. H&M'in 2008 yılında çıkarttığı Fashion Against AIDS koleksiyonundan, Jade Jagger tarafından tasarlanan siyah ustunde kırmızı dudakların yer aldığı bu tişört favorilerimden.


  • Tişört: H&M

  • Hırka ve jean: Zara

  • Kolye: Indus


In english: I was mostly out during the weekend but I didn't have enough time to take any outfit pictures. Since I would like to post an outfit photo today, I've just remembered this photo, that was taken a while ago. It's not one of the regular ones, more like a detail shot of a tee. This is one of my favorites from H&M's Fashion Against AIDS collection from 2008, designed by Jade Jagger.

  • Tee: H&M
  • Cardi and skinny jeans: Zara
  • Necklace: Indus ( A local shop)

16 yorum:

NlyStyle dedi ki...

kolyen çok şirin ya bende istiyorum:))

be dedi ki...

kesinlike kolye cok seker tshirt u geri planda bıraktırmıs = )

Flame dedi ki...

Kolyeye bayıldım bir de elma olan var ya o da aklımda :) Gittigidiyorda satmazsın ama sen onları dimi :(

Adsız dedi ki...

kolye çok gzl,çok cici,ama nerden bulcaz ki biz artık:(

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :) Elma olan hediyeydi taa Johannesburg'tan tasıdı çocuk, onu satmam da bu kolyeden kalmışsa satarım tabi. Satma işi kesin değil oylama işini bekliyorum ama yapmaya karar verirsem bu kolyeden kesin koyarım :)

Adsız dedi ki...

ouvv kırmızı dudak en sevdiğim.. :)
acaip şirin , çok beğendim kolyeyide,tişötüde. H&M internetten sipariş verebiliyormuyuz ? bu konudada aydınlatsan..
SPRNOVA

Adsız dedi ki...

ben zaten bu satis isini bugune kadar niye yapmadin anlamadim hatta bi kere ufaktan bahsetmistim:)
sonunda olucak galiba ben kendi adima mutluyum:)

siminya dedi ki...

vintage biscuit'in bloğunda görmüştüm dudak temalı broşlar, küpeler vs trendy diyordu galiba, sende teyit ettiğine göre doğruluğu kanıtlandı.

Unknown dedi ki...

Sprnova:Merci, H&M'in Türkiye'ye gonderimi yok :( Bu arada bir şey öğrendim, 2009'da çin kotaları kalkacakmış, bu da H&M dahil pek çok uygun fiyatlı markanın buraya gelmesi demek, dua edin kızlar :)

Inky: Olursa beklerim seni o zaman :p

Siminya: Öyle miymiş? :)

Nil dedi ki...

Herkesin de dediği gibi, kolye beni benden aldı!

Yeliz dedi ki...

t-shirt çok sevimliymiş kolyenin aynısından bende de var ama ben satın almadım kendim yaptım;)

Unknown dedi ki...

Nil ve Yeliz, çok sağolun :) Bunun da ucu ve zinciri ayrı satılıyordu, ben birleştirdim, kendim yapmış olur muyum? :p

Fashioncholic Girl dedi ki...

kolyeye yada tişörte öncelik veremem 2si de ayrı ayrı bir bütün oluşturmuş ama sevdim gerçekten x)

Adsız dedi ki...

ne dudaklı tişörtleri severim ne de altın renkli kolyeleri. hiç kullanmadım da. ama işte sana yakışmış yine sade ve biraz değişik. çok hoş:)

Unknown dedi ki...

evet onu ben de pazar günü okudum Cadı, kocaman bir Tophop, Primark falan hayal edin diyordu. Hayal ettim ben çok güzel oldu hahaha:))

Unknown dedi ki...

Fatoş dudak baskısı neyse ama altın kolye, zincir kıyafete ayrı bir hava katıyor, deneyip farkı gormeni isterdim.

Missred: Oxford Circus'da ki gibi bir Topshop'un burda olduğunu dusunmek bile istemiyorum, ayakkabı katının ucu gorunmuyordu desem :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...