30 Haziran 2010 Çarşamba

Who is this?




Kim bu adam?

20 yorum:

feşın iz peşın dedi ki...

nicholas cage'in çocukluğu, ya da erkek kılığına girmiş bir kadın model!

The Lizard Queen dedi ki...

lady gagagagaggaa!!

Adsız dedi ki...

valla lady gaga diyorlar eğer oysa şok olacağım ))

tuuced dedi ki...

aa hakketen kim ya??

iconjane dedi ki...

Gaga'sından belli değil mi? : )))

Japon Vogue'u rezil etti Gaga'yı ahahahahhahahha

Bana Sıkça Yaz dedi ki...

bilene şeker var mı?

cevap veriyorum: gaga hamfendi

sümeyye dedi ki...

Nihat doğan Ebru gündeş karışımı bişi olmuş:) lady gaga olamaz yaa:)

vintage peony dedi ki...

Kesin lady gaga.
Gözlerinden anladım.

Adsız dedi ki...

Küçük Emrah tadında, acaba bu kıyafet altında da topuklular var mıdır :D

feşın iz peşın dedi ki...

hakkateen lady gaga bence de

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

inanmıyorum sahiden lady gaga mı bu
zaten onunla 'erkek' diye dalga geçiyolardı ama yine de emin deilim

mine dedi ki...

kim sahi merak ettim şimdi

zui dedi ki...

gaga diyor herkes bence de o!vervaaat!

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ilk bakışta gaga dedim :)

Adsız dedi ki...

kesinlikle GaGa :D

The Lizard Queen dedi ki...

http://www.cnnturk.com/2010/kultur.sanat/muzik/06/30/bu.adam.lady.gaga.mi/581728.0/

zoitsa dedi ki...

erkek olduğunu düşünüyordum zaten ..isabet olmuş

Unknown dedi ki...

Lady Gaga diyenler doğru bildi :)
http://www.celebridoodle.com/celebridoodle/2010/06/lady-gagas-male-alter-ego-jo-calderone.html

Jojee dedi ki...

lady gaga diyorlar ama bakalım:)

Fashionlicious Girl dedi ki...

ladyy gagagagaaaaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...