16 Haziran 2010 Çarşamba

Zaman ayarlı


Siz bu satırları okurken ben muhtemelen çok uzaklarda olacağım. Sevgilisini terkeden kadının, ağlayarak yazdığı mektup başlangıcı gibi oldu ama doğrusu bu :)) . Elimde hazır fotoğraf varken, sizleri postsuz bırakmayayım istedim. Bir daha ki posta kadar kendinize iyi davranın, şimdi bavulumun kalanını tamamlamak için huzurlarınızdan ayrılıyorum.

While you are reading this, I'll be far away. It's like an opening sentence of a letter which could be written by a woman who dumped his boyfriend but it's true :)) I have one last shoot to post so There won't be a lack of post at least one more day. Until next post, take care, now I'm leaving to complete the rest of my luggage.



Pantolon /Pants: Bershka
Üst ve kemer / Top and belt: Zara
Ayakkabı/Shoes: Pierre Hardy for Gap.
Saç aksesuarı ve kolye / Headpiece and necklace: Atlas Pasajı
Çanta/Bag: Yazmama gerek var mı? /Do I need to write?  :)

11 yorum:

Adsız dedi ki...

çok sevdiimm :)

İra dedi ki...

Bu outfiti herseyiyle çok beğendim sen yokken :) ayakkabılarda pant. la çok iyi durmus her şey çok güzel :)

Nihan dedi ki...

Ben de çok beğendim ama acaba pantalon biraz daha uzun ya da ayakkabılar biraz daha az platformlu mu olsaydı?

sümeyye dedi ki...

Tatili çıkarken bile son ana kadar biz takipçilerini düşünen, onları postsuz bırakmayan çok sevgili blogerımız cadıcım,yılın en ince düşünceli "blog sahibi" ödülünü sana veriyorum.. Güle güle kullan:) kocaman kocaman alkışlar senin için.. şak şak şak şak :)

sümeyye dedi ki...

Tatili çıkarken bile son ana kadar biz takipçilerini düşünen, onları postsuz bırakmayan çok sevgili blogerımız cadıcım,yılın en ince düşünceli "blog sahibi" ödülünü sana veriyorum.. Güle güle kullan:) kocaman kocaman alkışlar senin için.. şak şak şak şak :)

Adsız dedi ki...

pantolon çok kötü, kırışık ve diz kapağının fazla bol olması daha da kötü gösteriyor. son zamanlarda giderek kötü giyinmeye başladın. geçen sene bu zamanlar çok daha başarılı olduğunu düşünüyorum.

meral dedi ki...

http://mugeinwonderland.blogspot.com/2010/06/no31.html

okumalısın

Adsız dedi ki...

süper basit ve şık bir outfit. Barcelona'dan kimbilir nasıl güzel cicilerle dönceceksin...

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)
Nihan: Her şey olabilir :))
Meral: Okudum :)
Fındıkkurdu: Valla öyle bir alışveriş yapmadım, almaya değer bir şey bulamadım pek bir kaç vintage parça o kadar :)

Duygu Fedakar dedi ki...

çok hoş bir giyim tarzı pantolunun en çok begendigim parçan:):)

haktano dedi ki...

pantolon ve ayakkabı kombinasyonu çok başarısız. pantolon zaten bi garip..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...