29 Haziran 2010 Salı

Carrie: Honey, if it hurts so much, why are we going shopping?



Samantha: I have a broken toe, not a broken spirit.” ( Carrie: Bu kadar acıyorsa neden alışverişe gidiyoruz?Samantha ise, kırık bir ruhum değil, kırık bir parmağım var, der. )Görünüşe göre benim ruhum Samantha'nın yanında daha naif kaldı çünkü  Barcelona'da çok alışveriş yapmadığımı size söylemiştim, daha çok aksesuar üzerine gittim, burada olan mağazaların çoğuna girmedim, bir kere Bershka, bir kere de Mango'ya baktım hepsi o kadar. Sokaklarda gezmek, yemek içmek daha keyifli geldi. Bugünkü postumuzun konusu alışveriş, kötü bir prezentasyonla bakalım nelere şans vermişim?

Samantha: I have a broken toe, not a broken spirit.” .It seems I don't have Samantha's spirit so remember I told you I didn't do a lot of shopping in Barcelona, I just tried to buy more accessories. I didn't go to the any shops that we have in our country, I preferred to walk around the city and enjoy eating and drinking more. Today's topic is shopping, let's see the things I gave a chance to buy with a bad presentation.


Sandaletlerin canlı rengine bayıldım, bir ara bastıran yağmur için şemsiye bile aldım :)

I love the bright colour of the  sandals, I even bought an umbrealla for unexpected showers :)



Rings, rings, rings and some hair accessories. / Yüzükler, yüzükler, yüzükler, biraz da saç aksesuarı.


Gömlek ve fular H&M, şort Bershka. / A shirt and scarf from H&M, shorts from Bershka.



80'lerden  gömlek ve kırmızı, pacaları kısa, yuksek belli pantolon. / A victorian blouse and cuffed, red, high waisted pants from 80's.


Drapeli etek H&M / Drapey skirt from H&M


Geniş kenarlı şapka ve tavsan kulağı haline gelen saç aksesuarı American Apparel'den / Floppy hat and bunny ears like headpiece from American Apparel.

 Hepsi burada değil ama en çok oje aldım, burada olmayan tam 4 renk daha var. / Not all of them are here but I bought 4 nail polishes more.

Thinkexist

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Özellikle şapkaya ve eteğe bayıldım. Eminim yüzükler de güzeldir ama resimden çok anlaşılmıyor.. Cadıcım üzerinde de görmek istiyoruz.. Güle güle giy...

---!Fashion Passion!--- dedi ki...

Ben sandaletlere bayıldım!!!

http://aycatugce-tuna.blogspot.com/

Stilcatcher dedi ki...

ben de seyahatlerde gezmek,içmek,yemek derdine düşerim vala..anca dikkatimi çeken aksesuar (kendim veya ev)görünce dayanamam...:)

.Pınar K. dedi ki...

Şapkan ve ojelerin çok güzel görünüyor.. Hepsini güle güle kullan :)

tuuced dedi ki...

beyaz şapka ve sandaletler tam yaz trendleri..

Cerenicus dedi ki...

Bayağı alışveriş de yapmışsın aslında, sandaletler, fular, şapka favorilerim ama hemen hepsini beğendim sanırım :)))

http://cerengnc.blogspot.com/

sümeyye dedi ki...

Kırmızı pantolunu çok merak ettim. Bir an önce üstünde görmek isteriz cadıcım :)

Style Tricks dedi ki...

Barcelona,gidilecek yerler listemde ilk sirada! Supermis sizin tatilinizde, aldiklarini gule gule kullan :)

Unknown dedi ki...

Fkurdu: Uzerimde daha iyi duracaklar sanırım, istediğim yüzükleri bulamadım ama fena değiller işte, sağol :)
F.P: Ben de rengine, full siyahı da vardı ama bunu daha çok beğendim ben :)
M.S, Cerenicus: Sağol :)
Tuuce: Sapka gri ve pek yazlık değil, yün çünkü :) Biraz serin havalarda giyeceğim artık, sağol :)

Sümeyye: O da biraz kalın, sonbahara doğru artık sanırım, teşekkürler :)

S.T: Seninkileri de bekliyoruz, merci :)

mgntwmn dedi ki...

ilk fotodaki tüm aksesuvarlara bayıldımm!

zep_bilgen dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ancak ben 80lerden kalma pantolon ve gömleğe bayıldım! en kısa zamanda üzerinde de görmek isterim tabi :) hepsini de güle güle güzel günlerde kullan cadı.. :)

www.utopikprenses.blogspot.com

Eli dedi ki...

where is the knot from? it looks awesome!

Unknown dedi ki...

Mgntwmn ve zep_: Teşekkürler :)

Eli: From H&M, thanks :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Hepsini sevdim ama favorilerim şapka, 80'lerden gömlek, sandaletler ve kocaman kırmızı taşlı yüzük :)

vintage peony dedi ki...

fuların desenlerini merak ettim.
güzel şieyler almışsın :)

Adsız dedi ki...

Cadıcım,

Ojem geldi. Acaip sevdim. Tam bu kasvetli havalara uygun. İyi ki almışsın taa Barselona’lardan..

Sevgiler,

Unknown dedi ki...

A.C,V.Peony: Sağolun, ilerde hepsini giyerim sırayla :)

Fkurdu: Beğenmen ne güzel, keşke daha fazla alsaymısım, güzel günlerde sür, nasıl beğedin mi elinde?

Adsız dedi ki...

cadi bugun gecenlerde hnm e gittiimde bu aldiin parcalar dikkatimi cekmisti benim ancak cook kalitesiz gozuktukleri icin almamistim sence de canta oyle degil miydi bunlar bi sezon giy at turunde degil mi sence de yoksa ben mi cok hassas dusunuyorum, cunku bu kotu duruslari yuzunden almamistim.

Unknown dedi ki...

Muhteşem bir kalitede değiller tabi ki ama, doğrusu dediğin kadar da kötü bulmadım ben, sık kullanılabilek tüketime uygun parçalar :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...