28 Haziran 2010 Pazartesi

D. for Bagie



Benim yetenekli, güzel ve tarz sahibi arkadaşım D.'yi artık biliyorsunuz, işte bu tatlı şahıs geçenlerde Bagie Bag için, 2 yuzu farkli, 3 adet el boyaması, muhteşem çantalar yaptı. Çantaların hepsi birbirinden değişik modern illustrasyonlarla süslenmiş ve  her birinden sadece 1 adet var. Eğer bu güzel çantalardan, bende de olsun diyorsanız ki, çok haklısınız,  hemen Fashion Project Designer Lounge'a. Orası nerde mi? Aha burada :))

You know my talented, beautiful, stylish friend D., she has hand painted 3 bags for Bagie lately. All of the bags are different both sides, with modern,  gorgeous illustrations on them. Every bag is one of a kind so rush to the store before they're sold out! :)


Fashion Project Designer's Lounge

Sıraselviler Cad. No:76/A Cihangir

Tel: (212) 244 52 23

Facebook

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Selamlar,

Sevgili D'ye Bagie olarak tekrar tekrar tesekkur ederiz.
Bu muthis cantalar hakkinda biraz bilgi vermek istiyorum.
Cantalar tamamen el yapimidir. Kesimi, dikisi ve boyamasina kadar.
Sadece 3 adet bulunmaktadir ve bunlar da Cihangir Fashion Project'te satilmaktadir. Her birinin fiyati ise 150 TL'dir.
Kullanilan malzeme Dupont firmasinin bulusu olan Tyvek'tir.
Tyvek %100 geri donusumlu, kagit gorunumlu ama tamamen elyaftan yapilan bir malzemedir. Ayrica su gecirmeyen, antibakteriyel, antistatik, kiristirilabilen hatta katlanarak kucucuk olan bir yapiya sahiptir... :)

Sevgiler
Senem

biu dedi ki...

bayıldım cok tatlılar, yrn gidip bakmalı hemen :)

.Pınar K. dedi ki...

Çok güzeller! D'nin ellerine sağlık :D

Adsız dedi ki...

sevgili moda cadisi, ne kadar tarzini begensemde, gün gectikce grilesiyorsun.yani renksizlesiyorsun.üstüne giyydiklerinin renginden sanirim,giydiklerinin rengi o kadar mat ve solmus görünümlü ki,tshirtlerini yeni aldim desende sanki 90 ° ye yanlislikla atmisin gibiler.tabii zevk meselesi.ben eski halini özledim sanirim

Unknown dedi ki...

Beğendiğinize sevindim, onun adına da teşekkür ederim :)

Adsız: Son zamanlarda genelde eskitilmiş görünümlü parçalar giydiğim için olmasın o sakın? :)) Yorumun için teşekkürler, daha renkli olmaya çalışırım :)

tuuced dedi ki...

bunu da yeni gördüm..
fashion projectle yakında bi çekim için yapıcam:)
çok sevdiğim bi mağaza..ve bu çantaları da çok seviyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...