4 Haziran 2010 Cuma

Formula 1 Istanbul


Bir süredir ara verip  televizyondan takip ettiğimiz Formula 1 İstanbul'a, geçen pazar sıcak bir günde yeniden merhaba dedik. Eğlenceli başlayan gün, Sebastian Vettel'in, takım arkadaşı Webber tarafından yarış dışı bırakılmasıyla bizim için erken bitti, böylece  devamında Styleseeking Zurich'in Neslisi  ile vakit geçirebilmek için bana daha fazla zaman kaldı.

We have been watching F1 Istanbul on tv for a couple of years, however we convinced ourselfs to go to Istanbul Park for the race on a very hot sunday. It was all fun in the beginning but when Sebastian Vettel was out because of his team mate Webber, it was over for us a little bit early so I got more time on my hand to spend with Nesli of Styleseeking Zurich.


Şort ve üst /Shorts and top: Zara
Çanta ve şapka / Bag and hat: Topshop
Bileklik /Cuff: Levi's
Gözlük/Sunnies: Urban Outfitters
Kolye /Necklace: Indus



5 yorum:

Lyna dedi ki...

Üst ve ayakkabı daha farklı olabilirdi.
Ps:çanta çok ucuz duruyor

Adsız dedi ki...

5.,6. ve 7. fotoğraflar çok hoş :)

Karde dedi ki...

Benim hoşuma giden tek bir nokta, tek bir parça yok! Son zamanlarda hep böyle, aşağıdaki yorumlara katılıyorum; sanki bir bıkkınlık var???

kozaaaa dedi ki...

1 gram bile selulitin yok ya cadı :)
nasıl başarıyorsun ?
julie

Unknown dedi ki...

Lyna: O zaman tamamen farklı bir kıyafet olurdu :)

Pinksugarr: Sağol cici :)

Karde: Belki de.

Julie:Tabi ki var sadece fotoğraflarda belli olacak kadar fazla ve görünür değiller :) Özel bir şey yapmıyorum ama düzenli spor ve egzersizin altını önemle çiziyorum, en kısa zamanda o düzene dönmeyi arzu ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...