9 Haziran 2010 Çarşamba

Garaja indik


Akmerkez'in 35 tasarımcıyla gerçekleştirdiği etkinliğin son ayağı olan Fashionair Garage Sale Party'ye dün akşam 20:00 sularında giriş yaptık. İlk anda gözümüze DB Junk ekibinin katılan tasarımcıların kıyafetleri eşliğinde gerçekleştirilen fotoğraf çalışması çarptı. Kendi tarzlarının devamı olan bu çalışmayla ilgili bilgi aldıktan sonra etrafı dolaşıp, hemen garage sale bölümüne geçtik. Tasarımcıların eski sezon kıyafetlerini bulabileceğiniz bu bölümde fiyatlar ve gördüklerimiz bizi fazla memnun etmediğinden alışveriş hevesimizi hayata geçiremedik. Keşke bu tasarımcılar bu etkinliğe özel birer tişört tasarlasalardı  ve bu tişörtlerin geliri yine Bir dilek tut Türkiye'ye bağışlansaydı, herkes en azından bir tişört alarak, olaya daha fazla katkıda bulunabilirdi. Canlı müzik grubu Luxus'u biraz dinleyip, Akmerkez'e yöneldik. Başlayan Mango indiriminin, tenha saatlerine rast geldiğimizden, beğendiğimiz birer parçayı saflarımıza katarak, içimizde yanan alışveriş ateşini  kısmen de olsa, söndürmüş olduk.



Last night we've been to Akmerkez shopping mall for Fashionair Garage Sale Party. This party was about, fashion, music, charity however we couldn't buy anything because there were nothing we liked. After spending some time and listening some live music, we went to the shopping mall and had some pieces from Mango sale.



Cadı tweet peşinde / Me trying to shoot a tweet photo


Ayakkabılar, ayakkabılar, ayakkabılar : Ben, D. ve Iconjane  / Shoes shoes shoes; me, D. and Iconjane



Styleboom Güneş Dericioğlu tasarımları peşinde / Styleboom was after Gunes Dericioğlu's pieces.



Okura not:Büyük makinemi yanıma almadığım belli oluyor mu?
Note to readers: Is it so obvious that I wasn't carrying my big camera with me?



Iconjane'le Fashionair hatırası / A photo with Iconjane

19 yorum:

Adsız dedi ki...

belli olmuş :))
ben deniz berdan ve beg.in çalışmalarını görmek için gitmek isterdim sadece :))

benimadımayşesoyadımgül dedi ki...

gitmiş kadar oldum fotoğrafların sayesinde : ) Hava şartlarındn gelemesemde,gelmem için verdiğin desteğe ayrıca tşkrler Cadıcımm buradanda :) Bu arada ayakkabılar çok hoş..

kozaaaa dedi ki...

kırmızı ayakkabılar ne güzel öyle :)

mgntwmn dedi ki...

akmerkez gibi bir yerde güzel bir etkinlik beklentisi yanlış zaten. alışveriş merkezi etkinliklerine karşıyım:)

dedikodu dedi ki...

1. senin gözüktüğün ilk fotoda pehlivan gibi çıkmışsın maşallah!

2. senin ayakkabılar, küçükken evin balkonunda giydiğim annemin pazardan aldığı terlikler vardı, onu anımsattı bana.

3. saçların kezban modeline dönmeye başlamış benden söylemesi.

nar dedi ki...

Kıyafetini çok sevdim; simsiyah ve alakasız bir kırmızı. Alakasız derken anlamışsındır sen beni, bayıldım!

Unknown dedi ki...

Gözde: Bloglarında daha detaylı fotoğraflar var, oradan daha rahat inceleyebilirsin.
Ayse: Teşekkürler,ne demek :)

Koza:Teşekkürler :)

Dedikodu: Sırf abartısın :)

Today I am the stylist dedi ki...

çok hoş olmuş DBJUNKa aıt oldukları cok bellı farklı ve basarılı.. bence başarılı bir organizasyon,yıne bloggerlar onemsendı sevınıyorum:).ayrıca senin kıyafetın de cok hos olmuş,sacların da cok dogal...perfectoo kısaca!

Adsız dedi ki...

üzerindeki bluz neredeeeeeeeen??? neden yazmadıııın

S. dedi ki...

son fotoğraftaki lacivert ceketli kız benim de dikkatimi çekmişti dün, saç bandı vs. hoştu bence:) bu tarz parıltılı ve bunun gibi kaliteli duran yelek/hırka tarzı bir şeyler gözüne takılan oldu mu acaba? Sevgiler

Adsız dedi ki...

7. fotğrafta ortalktaki beyaz şey ayakkabı mı??! ayakkabysa içnde neden ayak yokXD

Nihan dedi ki...

Mangodan ne aldın, ne aldın? Ben yarın bakabileceğim ama çoktan yağmalanmış olabilir. Ayakkabıların çok cici, verirsen ben de bizim balkonda giyerim.

DB JUNK dedi ki...

Cadıcım ne güzel bir post olmuş:) desteler için çok çok teşekkürler:) Sevgiler

Adsız dedi ki...

Ayakkabı-balkon olayına katiliyorum gercekten benziyor :) ama saclar ve outfiti sevdim çok :)

sincity dedi ki...

Evet ayakkabılar Marc Jacobs'un 2009/Fall "Halı Silkerken.." koleksiyonundan. L.E.
Off dalga bile geçemeyeceğim zira içimizde balkona kırmızı topuklu ayakkabıyla çıkan insanlar olduğunu bilmek hayattan bir an soğumama neden oldu.
:)

Unknown dedi ki...

Today:Çok teşekkürler :)
Adsız: Bugünkü postumda da belirttiğim gibi Marc by Marc Jacobs.

S: Çantası da değişikti, hayır bilmiyorum aklıma sadece iyi vintage mağazalar geliyor belki Ece Sükan'da, Second Chance'de falan vardır.

Adsız: hhahaha, dikkat etmemiştim ama fotograf makinesinni saçmalığına veriyorum :)

Nihan: Tabi ne zaman istersen :)) Bir tane çizgili diz ustunde elbise aldım çizgileri pembe-kırmızı arası bir şey,arkası düğmeli ve pencereler var, grisi de var.

DB: Ne demek :)

Adsız: Merci ama ayakkabıya haksızlık ediyorsunuz bence :)

Sincity : Puhhahaa :))

Adsız dedi ki...

dedikodu saka misin ya?
ayni fotolara mi bakiyoruz hep beraber??????

Unknown dedi ki...

Nar: Seni atlamisim, sana yakin bir durum ;) Merci seker :)

ikimiz dedi ki...

gitmeyi çok isterdim keşke bende orda olsaydım çok şanslı birisin farkındamısın bazı insanların hayal ettiklerini yaşıyorsun kenini şansı olarak belki görmüyorsun belki bazende mutsuzluk yaşıyorsundur ama hayatın için şükretmelisin sevgiler keyifli bir gün olmuş
http://ikimiz-2.blogspot.com/
http://modadunya.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...