25 Haziran 2010 Cuma

Bir şarkıdır Barcelona, bölüm II



Star Wars temalı SonarPro loungeuna bayıldık / We really like Star Wars themed Sonar Pro Lounge .


Etek, tişört ve ayakkabılar  / Skirt, tee and flats: Topshop



Rebranding: simply add a new verb to the language  (which is Ravalejar :) )


The Barcelona City Council wants to improve the perception of one of its most marginal and insecure inner city districts: the Raval. The campaign seeks to project a more cohesive image of the neighbourhood but without losing its characteristic identity and personality.

Yeniden markalandırma:  Basitçe dile yeni bir fiil eklemek :  Barcelona şehir meclisi , marjinal ve güvensiz olarak bilinen Raval bölgesinin imajını geliştirmek istiyor ve bölgenin karakteristiğini  ve kişiliği kaybetmeden, bölgenin özellikleri ile doğru orantılı bir kampanya yürütüyor, işte tüm bu kampanya ve çabalarının karşılığı bu fiil yani ravalejar :)



Şehre tepeden bakan bir yerde yapılan Beatport'un partisi, en iyilerden biriydi. / Beatport's party was one of the best which was held in a secret location,  great to see all  Barcelona city.



Ali aka Dubfire of Deep Dish duo was behind the decks. / Dubfire adıyla da bilinen Deep Dish ikilisinin Ali'si konuk djlerden biriydi.


Harley Davidson Barcelona günleri otelimizin tam karşısındaki fuar alanında yapılıyordu, Venedik kulelerinin arkasındaki manzara benim için olmasa da, bir motorsiklet tutkunu için unutulmayacaklar arasına girerdi :). 

Harley Davidson Barcelona days was on the fair center, accross of our hotel. It wasn't for me but a bike lover would enjoy the view behind the Venice Towers. :)


Tabi ki biraz vintage alışverişi de yaptım, eğer seviyorsanız cumartesileri mutlaka Riera Baixa'daki dükkanları ziyaret etmelisiniz. / Ofcourse I did some vintage shopping, if you're a fan, too , you must visit Riera Baixa on Saturdays.


Bunlar  70'lerin sonlarına ait bulduğum cantalar, biri bana, biri D.'ye :)

These are the vintage clutches that I found from late 70's, one for me, one for my friend D. :)




geographyfieldwork

17 yorum:

Adsız dedi ki...

çoooooook güzellll

Cerenicus dedi ki...

Barca'ya gitmeden önce mutlaka tekrar bakılası bir post olmuş bence, ellerine sağlık :)
http://cerengnc.blogspot.com/

DB JUNK dedi ki...

Çok seviyorum Barcelona'yı güzel post olmuş teşekkürler:)

Judy Abbott dedi ki...

o son fotodaki küpe gibi sokak lambasını ben de çekmiştim. çok güzel memleket çok.

Stilcatcher dedi ki...

şu sokaklara hastayım ben.
ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

çantalar süper!

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çantalar harika, güle güle kullanın :)

Adsız dedi ki...

Çantalar çok güzel gözüküyor.. Bir de gözlüklerinin rengine bayıldım, modeli de sanki bana yakışacak gibi (ki aslında eğri burnumdan dolayı çok nadir rastlanan bir doğa olayıdır bu). Marka ve modelini verebilir misin?

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben bu D.yi kiskanmaya basladim;)

btw, sokaklara bittim!

Duygu Fedakar dedi ki...

canım seni mimledim:)

vintage peony dedi ki...

Bordo olan çantaya bayıldım!
Hemen Riera Baxia sokağına gitmek istiyorum :)

alışverişkolik dedi ki...

Cadııııı! Ben orda,burda,şurdayken :) sen de Barcelona'daymışsın. :)
Özlemişim burayı ya:)
*
Seviyorum Barcelona'yı ve senin de seyahatinden yüksek dozda keyif aldığın belli. Çok güzel bir post olmuş ve çantalar harika.

Biliyorum çok konuştum ama bloga kaldığım özlemdendir :)))

Unknown dedi ki...

Teşekkürler :)

Judy: Fazlasıyla :)

Fındıkkurdu: Mango, geçen sene almıştım, su an heralde sadeece outletlerde bulunabilir.

Simon: Ok, bakacağım, teşekkürler :)

Vintage: Gidilir :)

A.kolik: Çok sağol, gerçekten yine iyi vakit geçirdim :)

Adsız dedi ki...

Üzüntü ve muz kabuğu :( Bütün haftasonu buna benzer bir gözlük aradım. Yine de saol :) Zevkli cadı...

Unknown dedi ki...

Fkurdu: Chloé'de geçen sene benzer model vardı, bir de öyle ara istersen?

Adsız dedi ki...

I would like to exchange links with your site www.blogger.com
Is this possible?

Unknown dedi ki...

Maybe, what's your address??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...