10 Haziran 2010 Perşembe

XOXO


Farkında mısınız bilmiyorum ama Mart 2010'dan beri Türkiye'de modaya, sanata, müziğe, hayata farklı yaklaşımıyla yepyeni  bir dergi var: XOXO The mag.  İşte duruşuyla I-D tadını bulduğum bu güzel dergi, yaz 2010 sayısında, beni de sayfalarına konuk etme inceliğini gösterdi. Ücretsiz dağıtılan bu dergiye bir şekilde ulaşmanızı, okunacaklar  listenize almanızı tavsiye eder ve tüm ekibe buradan teşekkür ederim.

Bugün iki kıyafet postu gibi olacak, bakalım neler giymişim?

Unutmadan, istek üzerine sonunda Moda Cadisi facebook'ta !
There's a new mag in town called XOXO The mag since March 2010 and I really like their view of fashion, music, life style and art. They reminded me I-D mag with their style and this great mag showed a courtesy and gave me place in their summer 2010 issue. I strongly you suggest to chase after this mag and open a space for them in your reading list. Thank you XOXO crew!

This post is like 2 in one so let's see what did I wear?

I almost forgot to tell you Moda Cadısı is finally on the facebook now!



(Geçen sene yaz indiriminden aldığım) üst (Yeni) ve ayakkabılar/( I bought it from summer sale last year)Top( New) and shoes: Marc by Marc Jacobs
Kemer ve pantalon / Belt and trousers: Zara
Çanta / Bag: Anya Hindmarch for Target
Metal bileklik / Silver cuff: H&M



Üst /Top: See by Chloé
Etek / Skirt : Topshop
Ayakkabılar/Shoes: Aldo

14 yorum:

Unknown dedi ki...

cadıcım tebrik ederimm, senin sayende dergiden haberdar olmuş oldum

Unknown dedi ki...

Tebrikler, dergideki fotoğraf harika gözüküyor, cok gizemli:)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

xoxo gibi bi yerde olmak harika olmalı, kucak kucak dolusu tebrikler:)))

*STYLEBOOM* dedi ki...

dergide giydiklerin süper!o mavinin tonu ve nudelarla uyumu, blok etkisi hepsi şahane! super coool

Adsız dedi ki...

Pozlar ve saçlar çoook kötü, kıyafet eh işte.

ZET Fashion dedi ki...

Aaa ben dergideki kıyafeti elbise zannetmiştim. :)) Çok çok güzel, tebrikler tekrar!

STİL SAHİBİ BAYANLAR dedi ki...

kırmızı ayakkabı benim favorilerim arasında, sana da çok yakışmış, mag i takip etmek lazım o zaman değil mi?

Stil Direktoru dedi ki...

Yaa geceçne gece Korişlerle Touch Down'da gördük çok sevindim canım buradan da tebrik edeyim dedim :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

burda iki tane touchdown'cı daha var demek ki:)) muck ikinize de!

İra dedi ki...

poz ve shoot güzel ama neden bu kadar beyaz duruo?

dedikodu dedi ki...

1. bakın 2 dir diyorum, benden söylemesi saçlar tiftik tiftik olmuş.

2. 4. foto da rahmetli Micheal J. a benzettim seni

3.yoga yapmanı tavsiye ediyorum. eğer başlarsan fotolarda daha estetik çıkabilirsin. bak son fotoda iki büklüm gibi çıkmışsın.

Adsız dedi ki...

Styling her zamanki gibi cok basarili cadicim, kirmizi ayakkabilarda flash of color niyetine cok chic durmus!

Ben dergideki modelin ayakkabilarini haliyle cok begendim, sanki sende de var bu modelden diimi? ;)

Istanbul'a yakinda guzel bir neden icin geliyorum, kesin tanisalim artik...

Neslie

esmeralda dedi ki...

2 senedir blog'unu takip ediorum,hiç yorum yazmadığımı farkettim:)Çünkü resimlerin,tarzın herşein yorum yapmayı gerektirmicek kadar harika.Kısa ama öz.Bide şunu farkettim sen dier blog sahibelerinden daha tecrübelisin.Neyi nerde kullancaını çok ii biliosun.Herneyse yine süpersin

Unknown dedi ki...

Destek ve yorumlarınız için çok teşekkürler :)

S.S.B: Evet, takip edilesi bir dergi :)

S.Direktörü, Seda: Sağolun kızlar, ben yıllardır touch down a gitmiyorum heralde :))

Iren: Fotografcı ve editor oyle uygun görmüşler heralde :))

Dedikodu: Yine çok komiksin :p

Neslie: Var, var, bu kız da biraz kopyacı galiba :)) Güzel bir nedeni merak ettim, haber verirsen ayarlarız :)

Esmeralda: Çok çok teşekkür ederim, keşke daha çok yorum yazsan :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...